Een dier is een dier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:En dat is maar meteen de hond zijn schuld?
Misschien deed je buurmeisje wel iets, al die andere keren is er ook niets gebeurd toch...
rommulus schreef:mensen waarom moet een dier onbereken baar zijn ???
ik heb toen ik klein was oorbellen proberen te knippen in de oren van onze hond MET EEN SCHAAR !!!
ze heeft me geen haar gekrenkt
zo kan het ook he
griebels schreef:Hoe ontwikkel je agressie tegen kinderen.. Door de hond erbij weg te houden
Je moet hem juist leren wat kinderen zijn...
Slimmerik, dat maakt toch niet door wie het gemaakt is
De foto's bewijzen (ze zijn echt niet allemaal nep, als er genept is) dat het allemaal kul is!
griebels schreef:Hoe ontwikkel je agressie tegen kinderen.. Door de hond erbij weg te houden
rommulus schreef:dat deed ze ze dus niet dat is het hem nou
ze joelde het uit maar ze heeft me niets gedaan
slimmerik schreef:griebels schreef:Hoe ontwikkel je agressie tegen kinderen.. Door de hond erbij weg te houden
Slimmerik, dat maakt toch niet door wie het gemaakt is
De foto's bewijzen (ze zijn echt niet allemaal nep, als er genept is) dat het allemaal kul is!
Er zitten diverse foto's bij van honden die tijdens illegale hondengevechten toegetakeld zijn. Hadden ze beter kunnen sterven door een spuitje van de dierenarts vind ik.
slimmerik schreef:griebels schreef:Hoe ontwikkel je agressie tegen kinderen.. Door de hond erbij weg te houden
Ja de hond moet leren dat kinderen hoger in rang staan. Daar zie ik op die foto's niets van terug.
slimmerik schreef:rommulus schreef:dat deed ze ze dus niet dat is het hem nou
ze joelde het uit maar ze heeft me niets gedaan
Bij een vriendin van mij had het zusje de staart van de Duitse Dog afgesneden omdat ze er steeds door onderste boven werd gemept. Hond deed ook niets. Maar zou zo'n hond bijten dan is het idd einde verhaal. Triest maar terecht denk ik. Bij de meeste ouders gaat kind boven de hond.
Je zou je hond nooit meer bij je kind vertrouwen.
griebels schreef:Ik zou het kind niet meer bij de hond vertrouwen
griebels schreef:dus als ik zo knuffel met mijn hond sta ik niet hoger in rang??
slimmerik schreef:griebels schreef:Ik zou het kind niet meer bij de hond vertrouwen
idd blijft hetzelfde.... beide opties betekenen: einde hond.
slimmerik schreef:griebels schreef:dus als ik zo knuffel met mijn hond sta ik niet hoger in rang??
Een kind wat dezelfde grootte heeft ongeveer als die hond...staat tijdens het knuffelen niet hoger in rang... eerder lager. Met alle gevolgen van dien.
griebels schreef:Niet voor iedereen
slimmerik schreef:Okee snap wat je bedoelt. Maar ik denk als je je kindje met dat verminkte koppie ziet of nog erger, je er anders over zou denken maar dat zijn alleen maar "als" verhalen.