Kat in wildklem in Lelystad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

margot123

Re: Kat in wildklem in Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:02

ik heb geen zin meer in deze discussie met onredelijke mensen, dus ik denk dat ik m'n kat even ga uitlaten in de tuin van de buren Clown

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:03

margot123 schreef:
het is maar waar je je druk over kunt maken..... ik heb niet eens de tijd om m'n tuin in de gaten te houden en te kijken of er een 'indringer' in mijn teratorium is.

Ik kan me anders voorstellen dat het bijzonder vervelend is als je dure vissen elke keer uit je vijver worden gejat en je daardoor op hoge kosten wordt gejaagd en door netten ed niet meer optimaal van je vijver kan genieten. Enig idee hoe erg kattenpoep kan stinken? Lang niet alle katten begraven dat. Je zult maar lekker je moestuintje aan het onkruidvrij maken zijn. Fijn joh, als je portiek wordt ondergesproeid door een ongeholpen kater. Fijn als je in de zomer lekker je ramen open hebt staan en plotseling een wildvreemde kat binnen vind. Of als je katten braaf aan een tuigje zitten buiten en ze lastig gevallen worden door een buurtkat.

En de eigenaren? Op dat moment is het niet hun kat.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:03

margot123 schreef:
ik heb geen zin meer in deze discussie met onredelijke mensen, dus ik denk dat ik m'n kat even ga uitlaten in de tuin van de buren Clown

Tja dat krijg je, zulke uitspraken als je geen inhoudelijke argumenten meer hebt.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 20:03

margot123 schreef:

JA doe dat. Maar niet klagen als die kat iets overkomt he. Duivel

margot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:05

JustNanno schreef:
margot123 schreef:
het is maar waar je je druk over kunt maken..... ik heb niet eens de tijd om m'n tuin in de gaten te houden en te kijken of er een 'indringer' in mijn teratorium is.

Ik kan me anders voorstellen dat het bijzonder vervelend is als je dure vissen elke keer uit je vijver worden gejat en je daardoor op hoge kosten wordt gejaagd en door netten ed niet meer optimaal van je vijver kan genieten. Enig idee hoe erg kattenpoep kan stinken? Lang niet alle katten begraven dat. Je zult maar lekker je moestuintje aan het onkruidvrij maken zijn. Fijn joh, als je portiek wordt ondergesproeid door een ongeholpen kater. Fijn als je in de zomer lekker je ramen open hebt staan en plotseling een wildvreemde kat binnen vind. Of als je katten braaf aan een tuigje zitten buiten en ze lastig gevallen worden door een buurtkat.

En de eigenaren? Op dat moment is het niet hun kat.

weetje, het is welke mensen je treft en misschien heb jij de pech gehad geen aardige mensen te treffen, maar bedenkt wel dat niet alle mensen zo zijn.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:06

het gaat er niet om of het aardige mensen zijn?? Snap niet dat je dat nou nog niet begrepen hebt. Het gaat erom dat je andere mensen geen overlast bezorgd.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 20:06

margot123 schreef:

weetje, het is welke mensen je treft en misschien heb jij de pech gehad geen aardige mensen te treffen, maar bedenkt wel dat niet alle mensen zo zijn.

Niet allemaal nee, maar afgaande op jouw reacties ben jij wel zo.

margot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:08

er kan altijd iets gebeuren ook bij mensen ga jij daarom de hele dag in een kelder zitten waar niemand je iets kan aan doen, geniet van het leven!

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:27

dat betekend niet dat je je kat aan extra gevaren moet blootstellen? Gevaren moet je niet opzoeken. Een kat denkt niet als een mens, dus ziet gevaren ook niet. Hij handelt hoogstens intuitief.

Ik ga als blinde ook niet zonder stok over straat, zelfde geval.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:32

Aangezien dit topic inmiddels in kringetjes ronddraait en er van een fatsoenlijke discussie geen sprake meer is, een slotje.