Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
margot123 schreef:het is maar waar je je druk over kunt maken..... ik heb niet eens de tijd om m'n tuin in de gaten te houden en te kijken of er een 'indringer' in mijn teratorium is.
margot123 schreef:ik heb geen zin meer in deze discussie met onredelijke mensen, dus ik denk dat ik m'n kat even ga uitlaten in de tuin van de buren
margot123 schreef:ik heb geen zin meer in deze discussie met onredelijke mensen, dus ik denk dat ik m'n kat even ga uitlaten in de tuin van de buren
JustNanno schreef:margot123 schreef:het is maar waar je je druk over kunt maken..... ik heb niet eens de tijd om m'n tuin in de gaten te houden en te kijken of er een 'indringer' in mijn teratorium is.
Ik kan me anders voorstellen dat het bijzonder vervelend is als je dure vissen elke keer uit je vijver worden gejat en je daardoor op hoge kosten wordt gejaagd en door netten ed niet meer optimaal van je vijver kan genieten. Enig idee hoe erg kattenpoep kan stinken? Lang niet alle katten begraven dat. Je zult maar lekker je moestuintje aan het onkruidvrij maken zijn. Fijn joh, als je portiek wordt ondergesproeid door een ongeholpen kater. Fijn als je in de zomer lekker je ramen open hebt staan en plotseling een wildvreemde kat binnen vind. Of als je katten braaf aan een tuigje zitten buiten en ze lastig gevallen worden door een buurtkat.
En de eigenaren? Op dat moment is het niet hun kat.
margot123 schreef:
weetje, het is welke mensen je treft en misschien heb jij de pech gehad geen aardige mensen te treffen, maar bedenkt wel dat niet alle mensen zo zijn.