ThePast03 schreef:LimaGentle schreef:
wij zeggen ook ECHT niet dat het in elk laserasiel er zo aan toe gaat... maar DAT het gebeurt is al erg genoeg
en daarbij komt dat niemand in een laserasiel mag komen behalve de mensen die daar werken dus geen mensen van buitenaf
En van de mensen die er midden inzitten en er dus wel komen zoals Illindra geloof je de verhalen niet? Beetje partijdig dus.LimaGentle schreef:wel raar he dat er bij een hond op die site die ik eerder gaf en dikke wond in der bek zit.. en dat terwijl ze al ingeslapen is gewoon nog doorbloed...
die honden hebben gewoon een vette klap voor hun bek gehad voordat ze ingeslapen werden!!!
een andere verklaring heb ik er gewoon niet voor omdat het gewoonweg onmogelijk is dat die hond gevochten heeft met andere honden omdat deze alleen in een celletje zitten
daarbij komt dat als de honden die ingeslapen zijn ze doodleuk in een kartonnen doos gepleurt worden!!! lekker respectvol
Natuurlijk, ze slaan die honden daar eerst voor hun bek en daarna laten ze ze inslapen.
Kun je het nog sterker maken denk je? Moet het nog sappiger, zieliger of erger om zieltjes te winnen?
Je zegt zelf er nooit geweest te zijn, maar weet wel te vertellen dat de honden in een "celletje" zitten en nooit in contact komen met andere honden.
En wat verwacht je waar ze een dode hond indoen na zijn inslapen? In een kistje met bekleding?
Zal maar niet vertellen waar mijn hond in begraven, blijkbaar ben ik heel respectloos.![]()
Overdrijven is ook een vak en niet nodig als jullie argumenten sterk genoeg zouden zijn.
En de verhalen waren helemaal niet nodig geweest als mensen niet zo graag boven de wet wilde staan en willens en wetens dit soort honden zouden kopen.
Daar probeer je nu mooi weer de aandacht van weg te halen, van de echt schuldigen aan de zinloze moorden.
tuurlijk....

ik hoef mijn verhalen niet te verzinnen hoor... ik kan zelf wel zien met mijn eigen ogen of iets waar is of niet... heb ik jou hulp helemaal niet bij nodig... die foto's worden ook niet getoond bij het handtekeningen ophalen dus over zieltjes winnen kan je ook ophouden
verder heb ik totaal geen zin meer in een 'discussie' met jou... het is een welles nietes spelletje geworden waar geen eind aan komt...
jij gelooft het jouwe... ik het mijne... jij wilt niet tekenen .. prima... mij een zorg... voor jou tien anderen hoor!
ontopic:
zijn er nog mensen die WEL willen helpen met handtekeningen verzamelen??? alvast bedankt