Petitie tegen de RAD

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Petitie tegen de RAD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 22:09

ThePast03 schreef:
LimaGentle schreef:

wij zeggen ook ECHT niet dat het in elk laserasiel er zo aan toe gaat... maar DAT het gebeurt is al erg genoeg
en daarbij komt dat niemand in een laserasiel mag komen behalve de mensen die daar werken dus geen mensen van buitenaf

En van de mensen die er midden inzitten en er dus wel komen zoals Illindra geloof je de verhalen niet? Beetje partijdig dus.

LimaGentle schreef:
wel raar he dat er bij een hond op die site die ik eerder gaf en dikke wond in der bek zit.. en dat terwijl ze al ingeslapen is gewoon nog doorbloed...
die honden hebben gewoon een vette klap voor hun bek gehad voordat ze ingeslapen werden!!!
een andere verklaring heb ik er gewoon niet voor omdat het gewoonweg onmogelijk is dat die hond gevochten heeft met andere honden omdat deze alleen in een celletje zitten
daarbij komt dat als de honden die ingeslapen zijn ze doodleuk in een kartonnen doos gepleurt worden!!! lekker respectvol

Natuurlijk, ze slaan die honden daar eerst voor hun bek en daarna laten ze ze inslapen.
Kun je het nog sterker maken denk je? Moet het nog sappiger, zieliger of erger om zieltjes te winnen?
Je zegt zelf er nooit geweest te zijn, maar weet wel te vertellen dat de honden in een "celletje" zitten en nooit in contact komen met andere honden.

En wat verwacht je waar ze een dode hond indoen na zijn inslapen? In een kistje met bekleding?
Zal maar niet vertellen waar mijn hond in begraven, blijkbaar ben ik heel respectloos. Bloos
Overdrijven is ook een vak en niet nodig als jullie argumenten sterk genoeg zouden zijn.
En de verhalen waren helemaal niet nodig geweest als mensen niet zo graag boven de wet wilde staan en willens en wetens dit soort honden zouden kopen.
Daar probeer je nu mooi weer de aandacht van weg te halen, van de echt schuldigen aan de zinloze moorden.

tuurlijk.... Ach gut
ik hoef mijn verhalen niet te verzinnen hoor... ik kan zelf wel zien met mijn eigen ogen of iets waar is of niet... heb ik jou hulp helemaal niet bij nodig... die foto's worden ook niet getoond bij het handtekeningen ophalen dus over zieltjes winnen kan je ook ophouden

verder heb ik totaal geen zin meer in een 'discussie' met jou... het is een welles nietes spelletje geworden waar geen eind aan komt...

jij gelooft het jouwe... ik het mijne... jij wilt niet tekenen .. prima... mij een zorg... voor jou tien anderen hoor!

ontopic:

zijn er nog mensen die WEL willen helpen met handtekeningen verzamelen??? alvast bedankt Haha!

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:19

Zolang jij zielige verhalen gelooft die ergens op internet staan, subjectieve verhalen waarin 100% zeker erg overdreven wordt klakkeloos gelooft ben je zeker niet goed bezig.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 22:20

JustNanno schreef:
Zolang jij zielige verhalen gelooft die ergens op internet staan, subjectieve verhalen waarin 100% zeker erg overdreven wordt klakkeloos gelooft ben je zeker niet goed bezig.

sorry??? die ergens op internet staan???
ik heb het met eigen ogen kunnen ZIEN!!! IRL!!!
ik hoef het voor mezelf niet meer te bewijzen hoor... ik weet dat het waar is

maar nu ontopic graag...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:22

LimaGentle schreef:
verder heb ik totaal geen zin meer in een 'discussie' met jou... het is een welles nietes spelletje geworden waar geen eind aan komt...

jij gelooft het jouwe... ik het mijne... jij wilt niet tekenen .. prima... mij een zorg... voor jou tien anderen hoor!

ontopic:

zijn er nog mensen die WEL willen helpen met handtekeningen verzamelen??? alvast bedankt Haha!

Jammer dat je alleen met persoonlijke aanvallen bent gekomen en niet met argumenten en al helemaal niet met bewijzen.
Jammer ook dat je op de argumenten en vragen van anderen nooit inhoudelijk ingegaan bent.

Lekker vermijden om te praten over de honden die alsnog ingeslapen gaan worden met jullie voorstellen. Stel je voor dat mensen gaan nadenken voordat ze tekenen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:23

LimaGentle schreef:
sorry??? die ergens op internet staan???
ik heb het met eigen ogen kunnen ZIEN!!! IRL!!!
ik hoef het voor mezelf niet meer te bewijzen hoor... ik weet dat het waar is

maar nu ontopic graag...

Je hebt misschien de verwondingen gezien maar bent er niet bij geweest toen ze ontstaan zijn.
Jij weet dus net zo min als wij waardoor dat gekomen is en zit hier te speculeren dat de AID de hond voor zijn bek geramd heeft voordat hij de hond heeft ingeslapen.
Sorry dat komt niet erg geloofwaardig over.

En het is geheel ontopic, je hebt namelijk zelf deze verhalen in dit topic gezet om de zaak te ondersteunen.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 22:30

TS, waar was jij 13 jaar geleden toen deze regels van kracht werden? Sorry als ik misschien iets gemist heb, ik heb niet alle pagina's goed doorgelezen..

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 00:49

@ Misser;met hoofdelijk aansprakelijk stellen bedoel ik de eig.
daadwerkelijk voor de kosten op laten draaien, zoals een trein-
vandaal,dus niets verzekering,maar uit de eigen pocket.
@Nanno; wat draag je nou eigenlijk bij tot de discussie?behalve
een enkele one-liner die kant nog wal raakt,hoe wil je bewijs voeren in zulke kwesties,mensen geven hun ervaringen?
Ik denk niet dat daar een notaris bijzit,er zijn foto's van honden, er zijn getuigen,that's it.Ik heb veel rechtszaken meegemaakt en ben enkele keren als getuige deskundige gehoord.
Dat jij de straat veiliger vind met de huidige r.a.d is jouw beleving.Het enige wat je doet op dit topic is mensen die een ideaal hebben proberen onderuit te halen,middels meeloperige
posts die werkelijk nergens toe leiden,i.i.g niet tot een constructieve discussie.Ik ben het ook niet eens met ThePast03,
althans voor 50%,maar we discuseren wel..

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 09:46

CherokeeChum schreef:
@Nanno; wat draag je nou eigenlijk bij tot de discussie?behalve
een enkele one-liner die kant nog wal raakt,hoe wil je bewijs voeren in zulke kwesties,mensen geven hun ervaringen?
Ik denk niet dat daar een notaris bijzit,er zijn foto's van honden, er zijn getuigen,that's it.Ik heb veel rechtszaken meegemaakt en ben enkele keren als getuige deskundige gehoord.
Dat jij de straat veiliger vind met de huidige r.a.d is jouw beleving.Het enige wat je doet op dit topic is mensen die een ideaal hebben proberen onderuit te halen,middels meeloperige
posts die werkelijk nergens toe leiden,i.i.g niet tot een constructieve discussie.Ik ben het ook niet eens met ThePast03,
althans voor 50%,maar we discuseren wel..

Ik word een beetje moe van je. Omdat je deze discussie niet kan winnen ga je personen maar lopen afkraken. Erg jammer, en zegt genoeg over je persoonlijkheid. Anyway, het enige wat ik de hele tijd vraag, is een onafhankelijk onderzoek. Aangezien jullie alles baseren op puur giswerk en bangmakerijk. Mocht daar ook maar enige kern van waarheid inzitten, is daar allang een officieel onderzoek naar ingesteld. En ik ben wel benieuwd naar die uitslagen daarvan.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:44

Ja de waarheid is hard,er is wat jou kant van de zaak geen discussie mogelijk om dat je star vasthoud aan je overtuiging ,mensen uitmaakt voor leugenaar,en als je dan feedback krijgt,klaag je dat je aangevallen word.
Als jij weet hoe je een onafhankelijk onderzoek op poten krijgt,hou ik me aanbevolen,ik heb zat getuigen,(erkende ervarings deskundigen)en materiaal,ongeveer een complete bibliotheek..
By the way; Ik zag de video en foto's ook voor het eerst,die L.M
aandroeg,ik ken L.M niet en spreek op eigen titel.
We hebben alleen dezelfde idealen,nl een betere en eerlijkere,ob
jectievere beoordeling van deze honden.En niet een mening van mensen die al niets met deze honden hebben.En op grond van vooroordelen handelen.Kijk voor de grap eens naar Animalrescue
elke avond rond 10en,hoevaak daar honden van dit type compleet misbruikt,verhongerd etc in beslag worden genomen.
Ze kunnen zonder uitzondering gehandeld worden,door een volkomen wildvreemde.In Newyork worden ze gewoon getest en herplaatst.Waarom zou dat hier niet mogelijk zijn..
Men kiest hier liever voor de makkelijkste weg,jas er gewoon een spuit in,terwijl ze makkelijk te herplaatsen zijn vaak.
Sommige mensen hebben de ervaring,met deze honden om geen
officiele onderzoeken nodig te hebben,om een opinie te vormen.
Die kunnen zelfstandig denken en slikken niet alles wat een overheid voorschrijft als zoete koek en zijnde waarheid,shocking!

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:55

By the way:topic gezien van Summer de amerikaanse bull maal
jack,officieel valt dit er dus ook onder, terwijl het van ze lang zal ze leven geen pit is ,inslapen dan maar? get real!!!

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:58

CherokeeChum schreef:
jack,officieel valt dit er dus ook onder, terwijl het van ze lang zal ze leven geen pit is ,inslapen dan maar? get real!!!

Zoals je weet oordeelt de RAD alleen op uiterlijl. Dus ja, deze hond is ook vroeg of laat aan de beurt. Zo is de wet, waar ik compleet achter sta.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:07

Dat zegt iets over jou.En de onmogelijkheid met jou een normale discussie te voeren.I rest my case...

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:08

Edit: laat ik mezelf hier maar niet tot verlagen Duivel

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:19

Again, leer begrijpend lezen, en lees dan nog eens terug. Ach gut
En dit is weer zo'n JustNanno post, one-liner zonder inhoud en een verwijt gebaseerd op niet lezen. Koe

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:25

Ik denk dat je je eens moet verdiepen in dit geweldig ras,dan weet je pas wat ik bedoel,heb een complete biblitheek aangaande dit onderwerp,als je wil mag je wel wat lenen Cool

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:26

Tja het is lastig kritiek te aanvaarden voor sommige mensen zoals ene Cherokee Chum. Maar goed, gelukkig weet ik dat de RAD toch wel blijft bestaan, en jullie aan het korste eind trekken.
Succes met deze zinloze missie!

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:29

Jammer, verlaag je je toch nog. Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:33

JustNanno schreef:
Tja het is lastig kritiek te aanvaarden voor sommige mensen zoals ene Cherokee Chum. Maar goed, gelukkig weet ik dat de RAD toch wel blijft bestaan, en jullie aan het korste eind trekken.
Succes met deze zinloze missie!

Inderdaad moet je gelijk geven.
Maar zo een zinloze dingen zoals ze stoppen de honden na inslapen in een kartonne doos Slapen
Dan mag je mij ook aanklagen voor dierenmishandeling. Op stages me de dierenarts sta je er soms voor om koeien van honden alleen in een speciale vuilzak te krijgen en proberen in de diepvries te krijgen. Dat gebeurt ook nie zonder stoten. En paarden die buiten onder een zeil en stenen erop hoeveel gebeurt dat niet?

En slagen voor ze worden ingeslapen. Zo een zinloze uitspraak. Daar ga ik gewoon niet verder op in.
Voor zover ik weet als je een statement wilt hebben. Moet je die ook verdedigen, en iedereen mag die hebben. Maar daar faal je wel in.

Bij ons word geleerd: Stelling bestaat niet zonder bewijzen. En buiten zinloze verhaalkes en fototjes heb ik nog niet veel gezien.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:37

Dat het ook het enige waar ik (lees: we) om vraag: bewijzen. Maar het enige dat ik te horen krijg is dat een of andere dierenarts zus heeft gezegd, en zelfs een 'ervaringsdekskundige' zou het een en ander beweerd hebben. Tja zo ken ik er ook nog wel een paar.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:47

Moderatoropmerking:
Justnanno / Cherokeechum; kunnen jullie je welles / niets spelletje over PB / MSN / Mail / in real life voortzetten en dit topic gewoon voor de rest van de discussie bewaren? Dit is de laatste algemene waarschuwing.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 13:19

JustNanno schreef:
CherokeeChum schreef:

Zoals je weet oordeelt de RAD alleen op uiterlijl. Dus ja, deze hond is ook vroeg of laat aan de beurt. Zo is de wet, waar ik compleet achter sta.

zoals je hier zelf al zegt.. de RAD oordeeld op uiterlijk

en iemand beoordelen op zijn/haar uiterlijk is discriminatie waar jij schijnbaar compleet achter staat

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:25

LimaGentle schreef:

en iemand beoordelen op zijn/haar uiterlijk is discriminatie waar jij schijnbaar compleet achter staat

Ja, in dit geval wel ja. Want je moet verder kijken, naar de gevolgen wat dit op lange termijn opleverd. Dat is je al vaker verteld, maar kennelijk wil dat nog niet helemaal tot je doordringen?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 13:28

JustNanno schreef:
LimaGentle schreef:

Ja, in dit geval wel ja. Want je moet verder kijken, naar de gevolgen wat dit op lange termijn opleverd. Dat is je al vaker verteld, maar kennelijk wil dat nog niet helemaal tot je doordringen?

dus jij discrimineerd

en wat zijn die gevolgen volgens jou dan? dus iedere hond die er maar een beetje op lijkt mag van jou afgemaakt worden??
en kom niet aan met dat een 'pitbullachtige' iemand dood kan bijten want een G R kan dat ook
en dat van die kaken op slot is ook een fabeltje

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:30

Als antwoord op je vraag maar even een quote van ThePast03:

Citaat:
Als je blijft zitten met het feit dat een pitbullachtige mag blijven als hij goed door een gedragstest heenkomt kom je natuurlijk nooit af van de handel in deze honden.
En ook nooit af van het zinloos afmaken, want er zijn altijd honden die niet door de test heen zullen komen en dat is lang niet altijd de schuld van de hond zelf.
Oftwel: er blijven nog steeds onschuldige honden ingeslapen worden in jullie verhaal, je verpakt het alleen anders en geeft de handelaren en kopers van dit soort honden meer ruimte.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 13:32

JustNanno schreef:
Als antwoord op je vraag maar even een quote van ThePast03:

Citaat:
Als je blijft zitten met het feit dat een pitbullachtige mag blijven als hij goed door een gedragstest heenkomt kom je natuurlijk nooit af van de handel in deze honden.
En ook nooit af van het zinloos afmaken, want er zijn altijd honden die niet door de test heen zullen komen en dat is lang niet altijd de schuld van de hond zelf.
Oftwel: er blijven nog steeds onschuldige honden ingeslapen worden in jullie verhaal, je verpakt het alleen anders en geeft de handelaren en kopers van dit soort honden meer ruimte.

dat is niet het antwoord op mijn vraag die ik aan JOU stelde