Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 21:06

Mooi verhaal, maar wel heel triest vind ik..

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 15:07

Wie van jullie doet wel eens iets met vermiste dieren?

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 15:26

Ik niet, ben er zowieso niet ervaren genoeg voor. Het lijkt me opzich mooi om te doen, maar net als met alle 'bovennatuurlijke zaken' : je doet iets goed en je bent een wonder, je zit er een keer nasst en je bent een oplichter. En dat blijf je ook in de ogen van anderen. Ik vind het zelf nog steeds eng om iets voor anderen te doen, op dit gebied. Daarom oefen ik eerst maar zoveel mogelijk, zodat ik in ieder geval vertrouwen in mezelf krijg.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 15:55

ik heb het wel geprobeerd namelijk. Een kat in de buurt stond in de krant, ik probeerde het. En kreeg een supermarkt door. en de route die hij liep. Ik vragen aan mijn moeder, en die herkende het. Ik was er nog nooit geweest.

Ik heb niet naar die vrouw gebeld, bang dat ik idd voor oplichter word uitgemaakt.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 16:10

Ja, en laat me raden: het zit je niet helemaal lekker? omdat je misschien het dier terug had kunnen brengen, maar om je eigen angst en onzekerheid je geen contact hebt opgenomen. heb ik gelijk?

Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd. Ik kreeg door dat het dier dood was. Tja wat moet je dan? Het was de bedoeling om het gewoon een keer uit te proberen, en toen kreeg ik dat door. Ik voelde me echt rot, durfde het absoluut niet te vertellen, bang dat ik ongelijk had, of dat ze boos werden omdat ik het geprobeerd had zonder hun toestemming te vragen. Of dat ze het gewoon niet zouden geloven. Ik heb het voor me gehouden, maar heb er echt last van gehad. Het zat me helemaal niet lekker. Later bleek dat het dier echt dood was.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 16:23

Ja, dat is het..

En dan ga ik mezelf voorstellen dat ik die vrouw bel, en allerlei verschillende reacties van haar. En de kat's situaties...

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 16:31

Dat ook ja, boos omdat je geen toestemming had.

oke, aan de ene kant, zehebben gelijk. Maar ze willen het dier wel zo snel mogelik terug,dus als je ze kunt helpen is het niet erg. Anders zijn ze er vaak wel boos om denk ik

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 16:44

Ik snap je helemaal! Ik ben ook zo, dat ik me allemaal verschillende situaties voor ga stellen, wat er kan gebeuren, wat er gezegt kan worden... De enige manier om er achter te komen is bellen. Maar dat zou ik zelf doooodeng vinden! Te veel onzekerheid.

Ik denk inderdaad dat ze boos zouden worden als je zonder hun toestemming een gesprek aan gaat. In dit geval, ze willen het dier graag terug, dus vinden ze het vast niet erg.

Weet je precies waar het dier is? Zo ja, ik zal denk ik toch bellen. Als je dat durft natuurlijk. Misschien als je gewoon uitlegt wat je hebt gedaan, en gewoon zegt dat ze zelf mogen weten wat ze er mee doen, is voor jou de druk weg, en heb je gedaan wat je kon. Als ze boos worden gewoon eerlijk zijn: Sorry mevrouw, ik wou alleen maar helpen. En ophangen. Maar ik denk niet dat dat snel gebeurt. Ik heb het gevoel dat ze er wel voor open staan.

Maar het is aan jou, of jij het durft. Het blijft eng, en onzeker.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 16:49

Ik zou zelf trouwens heel dankbaar zijn als iemand mij opbelt met zoiets. Of ik het dier er nou mee terug krijg of niet, gewoon het idee dat er iemand is die meedenkt, en zijn best doet voor mij en mijn dier. Dat zal me goed doen. Ik zal zelf ook echt niet boos worden als blijkt dat het niet klopt wat diegene zegt. Tuurlijk teleurgesteld, maar diegene heeft zn best gedaan, en dat zal ik zeker op prijs stellen.

Trouwens als je belt, misschien er even bij zeggen dat je er niks voor hoeft te hebben. Er zijn altijd mensen die daar bang voor zijn, dat het advies achteraf niet gratis is. Dat zie je ook nog wel eens op tv, en mensen zijn daar best huiverig voor.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 17:07

Nou, ik wist dat hij nieuwsgierig achter iets aan was gegaan. Onder een heg door en door een sort van brede steeg. De stenen waren er koud en het rook raar. Toen kwam ik, uhh de kat, uit bij een plein omringt door gebouwen. Toen was het licht. Evenlater zag ik een beeld van een Deen vrachtwagen.

Mischa

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 23:25

Ik moet zeggen dat ik die pratenmetpaarden site erg fijn vind om te bezoeken...ook de voorbeelden die er staan vind ik gewoon prettig om te lezen.
Vind het wel jammer dat het de laatste maanden niet zo bijgehouden wordt... op enkele trieste personen die het gastenboek vol troep zetten na...

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 13:26

mm.. laat ik ook een sin het gastenboek kijken

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 13:28

Edit; ik heb het gezien, en er staat nu zowat een hele pagina met sexlinks..

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:58

Heb vandaag een goed gesprek gehad. Ik was er heel blij mee, en ik was ook ver gekomen

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:45

Fijn Farouche! Heb je een gesprek met de kat gehad of een ander dier? Weet je wat je gaat doen?

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:35

Ik ga me hier ook even aanmelden

Lijkt mij ook ontzettend gaaf om dat te kunnen..
heb je dan ook zoiets dat je het een 'uit' kan zetten? niet dat je er constand aan/over moet denken?

Lijk mij leuk zo'n cursus maar het is dus duur?

Ik heb ook van mijn VZP en mijn eigen paard een gesprek aangevraagd bij die nancy van stal deane ofzo en ben benieuwd ben nu al 2,5 week aan het wachten maar ben zo nieuwsgierig, maar het zal het wachten vast en zeker waard zijn.

Ben ook wel een beetje bang voor de antwoorden.. stel dat er wat ergs is met mijn paard ofzo

en nu ga ik het topic verder lezen

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 20:46

Stal danae is idd lang; iemand die ik ken heeft daar een paar weekies geleden ook aangevraagt, nog niks gehoord.. Afbeelding

Ik had een gesprek met mijn paardje. Een tijdje geleden liep ze in de les met mijn moeder. Maar toen kwam een paard op Farouche af, ze rende weg, mijn moeder viel en Farouche gedroeg zich helemaal debiel. Terwijl normaal staat ze meteen stil.

Toen ik met haar een gesprekje had viel ik daar ook even op terug.

Ze beschermde mijn moeder, daarom rende ze weg. Toen mijn moeder viel was ze heel boos op de andere paarden want het was hun schuld.

Wat een lief paard hebben wij toch he

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:49

dat wist ik niet... naja dan ga ik binnenkort toch maar even mailen heb geld al wel overgemaakt

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 20:50

Ik denk dat je het wel gewoon krijgt maar misschien is het gewoon druk,,

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:53

dat kan ook... iemand die ik ken had het al binnen een week ofzo.. maar we wachten maar gewoon af

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 21:10

Misschien makkelijk paard.. ik heb geen idee, er zal wel een reden voor zijn

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:12

het waren er 3

maar idd misschien heb ze deze periode wel even heel druk zou best kunne

we wachten gewoon af

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:14

Ik ken iemand en die had ook een maand erop moeten wachten, bij stal Deane.

PatriciAap

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:46

ik wil ook een cursus maar het kan niet wie kna het mij een klein beetje leren

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:49

??