Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:De bench werd al heel veel eerder geadviseerd voor haar rust en die van haar kittens. Dat was absoluut geen mogelijkheid volgens jou. Nu kan ze opeens 24/7 wel in een bench na dit incident? Ze voelt zich er ook nog eens heel fijn in?
Ze is klinisch gezond gekeurd...dat werd mijn boxer ook op de afspraak voor euthanasie (epilepsie waar hij niet uit kwam was de reden voor inslapen)....klinische keuring zegt enkel iets over de buitenkant en heb je vrij weinig aan. Misschien nog net dat ze hartslag kort mee pakken maar daar zit het probleem sowieso ook niet. Uitgebreid bloedonderzoek is meer helpend!
Wat moet een gedragstherapeut zien aan een kat die in een bench zit en daar oke is? Ga je ze dan los laten krijg je sowieso afwijkend gedrag omdat ze dat ontwent is.
cissy schreef:Wat een poepie is het toch![]()
Is mamma wat rustiger geworden qua gedrag?
Maeve schreef:cissy schreef:Wat een poepie is het toch![]()
Is mamma wat rustiger geworden qua gedrag?
Ja, ze doet het hartstikke goed. We zijn goed begeleid door de gedragsdeskundige.
Ze spelen veel samen en Mientje is steeds minder alert. Het vertrouwen komt langzaam terug.
Ik heb nog wel een stukje van mijn pink en ringvinger dat verdoofd is, waarschijnlijk heeft ze toch een zenuw geraakt door het bijten, ik hoop dat dat nog herstelt maar er is een kans dat dat blijft.
Maeve schreef:xoranlover schreef:Pippa is leuk. Wat voor examen moet je doen? Ik zag wat bekende termen voorbij komen.
Ik ben vorige week geslaagd voor mijn praktijkexamen en ben nu eerste monteur elektrotechniek![]()
Daarvoor was ik jarenlang verpleegkundige maar ik heb het roer omgegooid