We zullen het zien.
 Misschien een tip voor de volgende keer. Als zo'n nageltje bloed, kan je een beetje bloem nemen (waar je taarten mee bakt) en daar het nageltje in duwen. Dat vormt een stopje op de nagel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En het was om 23.30 dus helaas waren de winkels dicht anders had ik het kunnen halen! Maar het is gelukkig op tijd gestopt en het heeft sinds dien niet meer gebloed! Geen dik pootje, geen gekke veranderingen dus het is allemaal goed gekomen.  

Ik moet ook zeggen dat het de eerste keer was dat dit gebeurde sinds ik konijnen heb (ong 12,5 jaar) dus ik zat vooral even in de stress dat het 's avonds gebeurde en alles dicht was hier. Het zal nooit overdag gebeuren hier.  

Amber_anne schreef:Wij voeren helemaal geen brok meer. Na aanleiding van dit topic ben ik meer gaan lezen op de facebook pagina 'natuurlijk voeden van je konijn' en ben dus gestopt met brok en ben veel meer groente gaan voeren.
Als je vragen hebt over voer zou ik die dan ook daar stellen

. Ze doet het nu heel goed en geen last meer van blaasstenen gehad. DA zei dat haar buikje goed voelde met de jaarlijkse check vorige week