Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rommulus schreef:Heb alleen de posten gelezen van de ts en vind het een heftig verhaal.
Ik heb het vaker gehoord dat dieren ineens vanuit het niets door draaien.
Soms zijn er oorzaken te vinden zoals alcohol, tumor, chocolade of wat dan ook maar er zijn ook momenten dat het niet terug te vinden is.
Persoonlijk had ik wel de kat laten onderzoeken ivm je zusje.
Zij heeft in mijn ogen best wel een heftige reactie dus zou ik willen weten wat er aan de hand is met de kat en of die het door heeft kunnen geven.
Los van dit alles wil ik jullie sterkte wensen.

z3rTjuhH schreef:Het is mijn eigen keuze om er verder niet mee Door te gaan, ik heb het er zelf enorm moeilijk mee en simba is niet meer haar zelf. Op advies van de dierenarts zijn we op dit besluit gekomen.
Verder onderzoek is niet nodig ze heeft geen enge ziektes die ze op mij kan overbrengen. dat is al uitgesloten ze denken echt een tumor of iets in het hoofdje. Het is genoeg zo simba heeft genoeg geleden en ik wil er een punt achter zetten. Hoe moeilijk ik het ook vind.
Ik heb met mijn eigen arts overlegd en heb toestemming gekregen om zelf bij het inslapen van simba te zijn zodat ik afscheid kan nemen. Ze zal wel al slapen omdat ik anders niet in de buurt kan komen. Vond het een fijne tip om een pluk haar van simba af te knippen dus dat ga ik ook doen.
, wordt wel weer eens tijd hihi.