Die grijze met glazen deurtjes vragen we 50 euro voor. De rest zo rond de 10 tot 20 euro ligt er een beetje aan welk hok en ik welke staat het is.
Die grijze is duurder omdat die groter is. De deurtjes kun je eruit halen en de bak onderin kun je ook eruit schuiven om schoon te maken. Ik ben ook wel vaker in eindhoven weet niet of dat makkelijker is?
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-14 22:34
Wat zijn de afmetingen van de tralie kooien?
Eindhoven kan ik proberen, en anders kan ik er altijd nog mee gaan slepen in de trein
De mannetjes hebben nu trouwens definitief een baasje, helemaal top
Ik had in de tralie kooien niet meer dan 2 muizen zitten. Eigenlijk gebruikt ik die voor de mannen. (Mannen zet je namelijk als je ze samen hebt met zo min mogelijk speelgoed in een redelijk kleine kooi. Dan is de kant dat het goed gaat en blijft gaan groter).
Denk dat de duna's (foto 2 en 5) en de eerste het meeste geschikt zijn voor 4 muizen.
Dan koop ik denk ik liever die tralie kooi van Zooplus, vind dat toch veel handiger omdat je daar makkelijker dingen in op kan hangen en die zou ik later ook nog kunnen gebruiken als er een keer een cavia apart moet bijvoorbeeld.. (ik zet cavia's niet in bakken met plastic randen want die hangen hier altijd naar buiten etc. dan vind ik dat zo sneu )
Daarom doe ik ook een dierenopleiding, wil alleen maar meer leren Ik weet nu vooral veel van cavia's, paarden en redelijk veel van konijnen maar verder moet ik echt vrijwel alles nog leren
Ik had hier op de beste tijd 5 konijnen, 4 cavia's en 6 kippen lopen Nu 1 konijn (vriendinnetje ben ik aan het regelen) 2 cavia's (uitbreiding zit in de buik ) en nu dus muizen
Ja eigenlijk wilde mijn vriend muizen. Na lang twijfelen heeft hij die van mij gekregen voor zijn verjaardag. Toen vond ik er niks aan. Daarna vond ik ze zo leuk dat ik ben gaan fokken. Maar ik had ze in huis en mijn moeder is er allergisch voor en kon niet op bezoek komen. En mijn vriend vond er niet veel meer aan. Dus hebben we alles gehouden tot het dood is gegaan. Mijn vriend wil helaas geen muizen meer maar ik eigenlijk wel nog. Maar goed. We zien wel.
Jij had toch 50 muizen? Dan zou ik echt niet terug kunnen naar 0
LukieBradley
Geplaatst: 08-11-14 23:26
Ik heb ook nog wel een vrouwelijk konijn voor je
xoranlover
Geplaatst: 08-11-14 23:28
JA had er ooit zo rond de 50.
Hahaha Kito vond niks zo leuk als op een stoel zitten en naar zijn muisjes te kijken. Nu ja ik moest wel mijn moeder had er last van... En na tegenslagen met het fokken had ik het wel gehad. Ik heb 2 muizen in laten slapen omdat ze een tumor gekregen hadden. Kon ik die lijn meteen niet meer gebruiken. Vervolgens gingen er opeens 7 mannen plotseling dood... Had ik een muis met een allergie en noem maar op. Dus ik had er wel mee gehad. Als ik ze nu nog wil dan komen er een paar dametjes om naar te kijken
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-14 23:29
Wat heb je niet? Hoe oud is ze? Het grootste probleem is dat ik geen jong konijn zoek, minimaal 4 eigenlijk, die van ons is 6 en we willen hier na geen konijnen meer dus dan is het niet handig om een jonkie te kopen
Pff ja dan krijg je er wel de balen van.. Wij hebben met wat konijnen vroeger veel pech gehad, dat is echt niet fijn
Dat krijg je als je dus continu aanloop van gedumpte beesten hebt We hebben nog 1 stok oude en de andere is helaas allemaal jong grut en onbekend. De wat oudere heb ik helaas al naar een kennis gedaan