Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammy_xxs schreef:Nou mensen, ff een update van mij!
Django is nu bijna een weekje bij ons, maar ik zie dat het niet gaat.
Ze zijn beide erg dominant, constant elkaar proberen te overmeesteren, op elkaar rijen.
Reno ( mijn hond ) die doet wel rustiger en probeerd django steeds op zn plek te zetten. Maar django die accepteerd het niet en gaat er steeds vol tegenin. Ik merk ook aan Reno dat hij het wel leuk vind, maar vaak genoeg is hij hem zat. Reno is echt de rust hem zelve in huis, die ligt thuis de hele dag te slapen en buiten is hij druk.
Maar django is constant druk, en dat vind Reno niet echt fijn.
Samen uitlaten gaat wel goed, en ze kunnen ook wel gewoon rustig op hun plaats blijven, maar djngo moet echt in zn bench anders lokt hij Reno steeds uit.
Ook is Reno erg jaloers, kan django amper aandacht geven, want dan komt Reno er gelijk bij om hem weg te jagen.
Dan komt er ook nog bij dat Django niet zindelijk is, terwijl mij verteld is dat hij dat wel is. Maar hij plast constant in huis, en hij eet alles op ( papier, plastic enz.. ) ik irriteer mij daar ook enorm aan.
Dus ik heb besloten dat ik hem niet in huis ga nemen. Hij is super mooi en lief, maar hij en Reno samen gaat hem niet worden
Dus mijn zoektocht gaat verder!
Diablo schreef:Chawi schreef:Het enige verschil tussen een Weimaraner reu en een pitbull reu is de schade die ze kunnen aanbrengen wanneer ze er voor besluiten te gaan. That's it!
Ondanks dat het bij mijn vriend 1x goed fout is gegaan, is het in 25 jaar maar 1x fout gegaan.
Dat zijn dus meerdere hondenlevens. Moet je het daarom maar niet doen?
Nou, ik heb honderd keer liever twee vechtende Weims, labjes, goldens, Stabij's of wat dan ook, dan twee vechtende pitbulls hoor.

Freggle_Edge schreef:Fijn om te lezen dat het meteen niet goed ging. Klinkt misschien raar, maar als het in het begin wel goed gaat en na verloop van tijd toch niet, dan is het afscheid veel lastiger.
Is alleen wat genant als je iemand tegenkomt hond word blij en plast over zijn of haar schoen ha ha
Sammy_xxs schreef:Nee hij is nog niet weg, maar ik ga morgen zn eigenaresse bellen dat het niet gaat.
Het word nu ook steeds erger, ze zijn op het randje van echt vechten.
Word al heel wat gegromd en gejankt, dus dat gaat m niet worden.
Ja vreugeplasjes zou niet zo erg zijn nee, maar plast ook gewoon echt.
Mja het gaat zowiezo niet met hun samen.
dierenfan schreef:Sammy_xxs schreef:Nee hij is nog niet weg, maar ik ga morgen zn eigenaresse bellen dat het niet gaat.
Het word nu ook steeds erger, ze zijn op het randje van echt vechten.
Word al heel wat gegromd en gejankt, dus dat gaat m niet worden.
Ja vreugeplasjes zou niet zo erg zijn nee, maar plast ook gewoon echt.
Mja het gaat zowiezo niet met hun samen.
niet handig hun zo lang in spanning te laten zitten. Spanning onderling bouwt idd elke dag of eigenlijk elk uur meer en meer op. Zeker als wij als mensen ons ermee gaan bemoeien (wat niet anders kan als ze in het gezin leven). Erg onhandig om dus zo lang te wachten en te hopen terwijl je al weet dat het niet goed gaat....
ze liggen samen op de bank te slapen. Gewoon alsof ze al jaren samen zijn.
en hij is zo lief, tis echt jammer dat hij nu zo schrikt enzo...want verder is tie gewoon perfect.
baal er zo van! Egt jonge die mensen die dat zo'n lieve hond aandoen kan ik gewoon niet geloven