Keet: dus jij wil graag 2 tabby heren? Tabby`s zijn ook zo mooiii Wij hebben een seal en een lilac point maar ik zou zoooo graag nog een tabby erbij willen alleen de man des huizes krijg ik niet overgehaald helaas Ooit als we groter wonen komt er zeker nog een tabby bij.
Er komen er sowieso twee uit dit nest bij ons wonen. Welke en welke kleur ze hebben weten we nog niet. Vind karakter ook wel heel erg belangrijk hoor we gaan het zien welke het worden. Binnenkort op kraamvisite
Jola
Geplaatst: 25-03-13 22:10
Wat ben ik blij dat ik bij het vorige nest, pas 3 weken voordat ze weg mochten Choco zag, toen werd ik al gek van het wachten Wordt moeilijk kiezen Keet, ze hebben allemaal zo'n zalig karakter
rocymax
Geplaatst: 25-03-13 22:20
Ik vind Choco geweldig!! Zou ook best een birmaan willen hebben hoor! Maar het is zo moeilijk voor me om even snel heen en weer te vliegen
Dat is waar karakter is ook erg belangrijk, maar Birmanen staan bekend om hun heerlijke karakter he Die van ons zijn ook zulke schatten maar t kunnen ook behoorlijke boefjes zijn hoor Spannend ook voor jou dus. Altijd leuk als ze bij een bokker komen dan kunnen we ze altijd nog blijven volgen
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 25-03-13 22:48
Wat heb je weer mooie prutjes gekregen. Ben benieuwd naar de kleurtjes. Leuk hoor. En Lenthe is geweldige moeder. Laat je haar hierna steriliseren of mag ze over een jaar weer een nestje krijgen? Ik weet niet hoe oud ze is en tot welke leeftijd ze nog een nestje mogen krijgen.
Lenthe is 3. Het gaat haar allemaal super gemakkelijk af, ze is echt een hele goede en gelukkige fokpoes. Als alles goed blijft gaan mag ze volgend jaar misschien nog 1 nestje. Daarna wordt ze sowieso gesteriliseerd. Dan vind ik het mooi geweest.
Ik kijk puur naar de poes, hoe ze het oppakt. Tessa heeft fantastische kittens op de wereld gezet, maar had er heel erg van te lijden, lichamelijk gezien. De krolsheden waren al funest voor haar en na een zoogperiode zag ze er niet meer uit. Ik heb haar na haar 2e nest laten steriliseren.
volgens mij had ze rond de 20 kittens nodig om aan alle vraag te voldoen
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-13 13:40
Ze zijn alweer een week oud!
Sajuta Gioia woog met de geboorte 92 gram en nu 137 gram (+ 45) Fiero Sento woog met de geboorte 88 gram en nu 133 gram (+ 45) Érzés Alegria woog met de geboorte 94 gram en nu 139 gram (+ 45) Meon Felico woog met de geboorte 93 gram en nu 140 gram (+ 47) Sajuta Gioia woog met de geboorte 78 gram en nu 97 gram (+ 19)
Ze hebben nu allemaal aardig wat kleur, laat het kleurtjes raden beginnen!!