Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dierenfan schreef:ohhhhhhhhh die grijs achtige....... ikke ben totaal verkocht......... Ben erg benieuwd naar je foto's van morgen. En dan hopelijk donderdag goed nieuws over mijn setje en dan durf ik wel voorkeur aan te geven voor welke 2 ik graag een thuis zou geven en te kijken of ze dan ook nog beschikbaar zijn. Of doe je dat later?
Nagano: moeilijk is dat he om dat te beslissen. Mijn nijnen zijn gewend aan rijden in de auto dus denk dat de mijne het wel aan kunnen de reis te maken. Maar misschien dat ik de gok wel neem en de kleintjes haal en op mijn werk zet en ze de volgende dag daar koppel aan mijn eigen nijnen.
dierenfan schreef:hoeveelste sta ik op de lijst om keuze te maken of hou je dat niet bij? Zeker door het weer niets geworden om van de rest foto's te maken vandaag? haha je hebt het maar druk met ons!!
Dus je mag er ook 1 of 2 of 3 of 4 (
) uitzoeken! 
michelle___ schreef:dierenfan schreef:hoeveelste sta ik op de lijst om keuze te maken of hou je dat niet bij? Zeker door het weer niets geworden om van de rest foto's te maken vandaag? haha je hebt het maar druk met ons!!
Haha nou valt wel mee hoor kwa drukte.
Maar ik heb er nog 3/4 over.![]()
Dus je mag er ook 1 of 2 of 3 of 4 (
) uitzoeken!
Als ik ze allemaal apart op de foto heb mogen jullie dat onderling uitvechten haha!
we zien het. Morgen gaan de mijne voor controle naar DA dus dat maar eerst afwachten.
.
Die staat er tegenover dus ze hebben wel enigzins contact.
Jazen schreef:oh ok .![]()
Zit de ram ondertussen al bij zen vrouwtje ?
Ohja ,nog vergeten te zeggen .
Voor te koppelen na de castratie ,daar kun je best een 8 weken mee wachten .
De ex-ram kan nog vruchtbaar zijn .
8 weken is al helemaal nergens voor nodig in elk geval. Verder de ram bij een voedster terug zetten terwijl er een nestje is van ongeveer 4 weken en ze weer al een nieuw nestje aan het maken is, is niet verstandig