Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tootz schreef:Geweldige foto's komen hier voorbij![]()
Ik heb er ook 2! :
Bentley:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en Niño (dit is een bij sommige wel beruchte Belle Fae kitten, gefokt door bokker Limoen):
[ Afbeelding ]
Don't touch my mouse!
[ Afbeelding ]
Beide heren zijn nu 7 maandjes oud
floorsil schreef:Jeee vandaag mag ik me dan ook een trotse katte eigenaar noemen van Sieb.
Ze is nu 8 weken oud en wil dat hij over twee weken een dagje bij ons komt en vanaf 12 weken voor 2 maanden bij mijn ouders komt wonen. Dan kan hij goed wennen aan de hond. Daarna komt hij echt bij mij. Vind het wel super spannend.
Zal als lukt binnenkort een foto plaatsen. Nu langzamerhand spullentjes gaan kopen
s6801881 schreef:Weet iemand hier misschien wat ik mijn kat het beste kan geven? Eowyn heeft namelijk erg snel last van de darmpjes (verstopping/diarree) bij verschillende soorten kattenvoer (Whiskas, Felix, Purina One en Perfect Fit geprobeerd). Het enige voer dat ze goed verdraagt is het voer van C1000 huismerk (kreeg mams en kreeg ze als kitten in haar vorige huis), maar dit voer is weer niet goed voor haar algemene gezondheid. Daarnaast komt ze nu in ieder geval biotine tekort, aangezien haar snorharen en nageltjes erg breekbaar zijn. Ze heeft wel mooie heldere ogen en ze is happy maar wel erg druk (kleurstoffen?).
Eowyn is nu bijna 6 maanden, wordt waarschijnlijk met een week of twee krols en zal daarna gesteriliseerd worden. Ze is een binnenkat die soms aan een tuigje naar buiten gaat. Ik ben zelf opzoek naar een voer dat om en nabij de 10 euro per kilo kost. Ik wil graag een voermerk met meer dan 10% vlees (lijkt veel, maar er zijn maar weinig merken die dit bieden), geen groenten, kleurstoffen en niet te veel zout. Aan welke merken moet ik dan denken?