Eitjes zijn idd van de patrijs in combi met de parelgrijze haan

Heel misschien nog een eitje van de koekkoek
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jen schreef:Ahaaaa! Ik snap het spannend dus wat het zal zijn![]()
Eitjes zijn idd van de patrijs in combi met de parelgrijze haan![]()
Heel misschien nog een eitje van de koekkoek
Isabonny schreef:Hier zijn er vannacht nog 2 uitgekomen, dus zaten er vanmorgen 3. En een uurtje geleden lag er weer een natte onder moeders. Stand is dus nu 4 kuikens.
Liggen nog 2 eieren onder. Ben benieuwd.
@Lenabaars: wat heb jij een mooie wyandottes. Ik heb er nog maar 1, wit columbia, maar die vliegt elke keer over de draad, hoe kort ze ook geknipt is, en loopt dan overal (ook bij de buren die dat niet zo leuk vinden). Dus dat zal waarschijnlijk de laatste wyandotte zijn. Ook de Marans vliegen helaas over de 1.20m hoge draad, maar alleen als ze niet gekortwiekt zijn. De Brahma's zijn veel rustiger en vliegen vrijwel niet. Dus zullen het in de toekomst waarschijnlijk alleen Brahma's worden.
Laptopmuis schreef:Ben alweer bijna kuikenloos, bijna alles wat ik zelf niet houd is al verkocht. Deze heren heb ik nog zitten:
[ Afbeelding ]
En nog vier dames......
[ Afbeelding ]
En dan nu nog 18 kuikens... de laatste en dan is het seizoen voor mij alweer voorbij.
kohtje schreef:Laptopmuis schreef:Ben alweer bijna kuikenloos, bijna alles wat ik zelf niet houd is al verkocht. Deze heren heb ik nog zitten:
[ Afbeelding ]
En nog vier dames......
[ Afbeelding ]
En dan nu nog 18 kuikens... de laatste en dan is het seizoen voor mij alweer voorbij.
Jammer dat je zo ver weg zit had wel wat eieren van je gewild.