Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dos_Caballos schreef:Dus iedereen die tegen Cesar Millan is is niet objectief?
Citaat:1ob·jec·tief (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: objectiever, overtreffende trap: objectiefst)
1
zonder zich door eigen voorkeur te laten beïnvloeden; onbevooroordeeld, onbevangen (tegenstelling: subjectief)
Dos_Caballos schreef:IHij beargumenteerd zijn mening ook dus ik vind het absoluut geen waardeloos artikel.
Dos_Caballos schreef:Edit: persoonlijk vind ik het ook bijzonder dat zoveel mensen meer waarde hechten aan de mening van Cesar Millan (een charismatisch gehypte populair tv-persoon) dan aan kundige theoretisch goed onderlegde personen (zoals dierenartsen/gedragsdeskundigen, en geloof me, dat zijn er ontzettend veel die niet achter zijn methodes staan).
kimmie261 schreef:gaat bij mij er echt niet in,nogmaals het filmpje had je ook toegejuigd als het een kindje betrof??
liedje89 schreef:Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Als het een kind was geweest is de kans heel groot dat de hond heel anders had gereageerd, bovendien welke achterlijke ouder laat zijn kind bij een etende hond met voedernijd
kimmie261 schreef:liedje89 ,je vat hem niet he,ik reageer op het feit dat iemand vind dat deze hond zo ongelooflijk slim reageerd in het filmpje met bijten dus!!!!
ik schrijf niet dat de hond nu kinderen gaat bijten,ik vraag me af of deze actie van de hond net zo bejubelt zou zijn als ipv CM daar een kindje had gezeten die zo smerig gebeten zou worden...was de hond dan ook zooo ontzettend slim geweest??
. Bovendien ik ben als kind ook wel eens gebeten door een hond, zolang de hond niet al te hard doorbijt word je daar alleen maar verstandiger van
.
snapt het dus niet...
. Shadow0 schreef:Jij ziet blijkbaar andere filmpjes? De hond valt aan zodra hij bij het voer in de buurt komt. Dat kan een kind ook doen. En niet getoond maar wel af te leiden uit de context: dit gebeurt bij anderen ook. Daarom is Cesars hulp ingeroepen.
. Het is ook Cesar die hier een hond onnodig zit te pesten niet een kind dat zomaar onwetend en onschuldig in zijn pad komt. Zoals ze altijd zeggen Als, as, as is verbranden turf. Je kan overal wel een als op bedenken waardoor het heel erg was, mag je zeker ook geen funniest homevideo's meer kijken
kimmie261 schreef:pesten????hij heeft verdorie die hond nog niet aangeraakt,beest ligt gewoon uiteindelijk om zich heen te kijken,voerbak staat meters verderop...nee geen reden om zo smerig te bijten mijns inziens..
. De hond dreigt vrij lang, hij begint namelijk al op 30 sec met dreigen dat houd hij dan ff vol en daarna treed Cesar ineens weer in zijn ruimte waardoor hij weer hapt en daarna bijt pas op 1:15 dus ruim 45 seconden later, volgens mij geen heel snel kind voor nodig
liedje89 schreef:Je kan het best zien als pesten, hij plaatst de hond in een hele vervelende situatie om een reactie uit te lokken. Die reactie krijgt hij dan ook, alleen schijnbaar iets heftiger dan verwacht. Terwijl dat gewoon niet nodig was geweest, je geeft een hond hiermee alleen een vervelende ervaring, ik betwijfel ook of hij veel geleerd heeft gezien het zo mis loopt