_San87_ schreef:Tallie1979 schreef:Achja, de hondeneigenaar die de hoop van zijn hond laat liggen zet er ook geen vlaggetje in..zelfde geld voor de paardeneigenaar die zijn peerd op straat laat kakken..
Vorige week liep een keurige man met zijn Cocker Spaniel langs ons huis. Hond poepte op het gras, meneer raapt het keurig op met een plastic zakje en neemt het mee. Vervolgens komt hij langs onze garage en hup, daar gaat het zakje met stront, zo recht ons bloemenperkje in.
Ik ben naar buiten gerend, heb het zakje eruit gevist en meneer netjes gevraagd of hij deze voortaan in de prullenbak kan deponeren en dat hij zich moet schamen.. Meneer nam met het schaamrood op de kaken het zakje aan en mompelde een soort van excuus.
Ik wist niet wat ik zag, zó asociaal heb ik ze nog niet meegemaakt hier, de hondeneigenaren.
Dat is zeker aso zeg!!
zelfde geld voor de paardeneigenaar die zijn peerd op straat laat kakken..
.
maar mag ik nu wel even alle honden eigenaren over 1 kam scheren?
alle mensen laten hun hond op de stoep kakken en lopen dan weg..
fijne avond nog.
. Waarschijnlijk is de katteneigenaar wel in overtreding als zijn katten bij jou overlast veroorzaken maar het is dan alsnog gewoon heel lastig dingen op hem te verhalen of hem te dwingen zijn kat bij zich te houden omdat je het domweg niet kan bewijzen. Als je gewoon al in overtreding zou zijn wanneer je kat losliep zou het er allemaal inderdaad een stuk simpeler op worden, maar ik betwijfel echt of dat gauw gaat gebeuren. Tot die tijd voldoet de lidl peper bij ons prima
.
want ik heb geen probleem met katte poep in mijn tuin en anderen hebben geen last van mijn katten
denk je nu echt dat ze niets beters te doen hebben bij zo'n asiel dan jou burenruzie opstoken
. Het plaatstelijke asiel hier neemt geen verzorgde katten aan (nogmaals) omdat dit diefstal is!! Dus dat is toch geen oplossing, bovendien is de kat van mijn tante laatst ingeslapen toen hij op zo'n manier in het asiel kwam omdat hij daar zijn medicatie niet kreeg dus hoezo de kat word niet de dupe
.
. Laat het gewoon los, kies eieren voor je geld, sommige mensen zijn zo dat ga je toch niet veranderen
!