Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:stef schreef:Ik heb als tip gegeven dr tassen niet te laten slingeren, maar daar wordt niet op ingegaan
Jawel maar daar wordt voor 't gemak maar zoveel mogelijk overheen gelezen.

Eshaa schreef:Maar m'n vriend wilt dat rotbeest dus écht niet weg doen voorlopig. En ik HAAT haar gewoon echt, ik ben het helemaal zat. Ze heeft vanochtend niet alleen op mijn handtas geplast, ook op mijn andere tas, waar allemaal kleren inzaten. Volgens mijn vriend is dat, en ik citeer: 'onze eigen schuld, we moeten maar alles omhoog leggen'. Dat snap ik dus niet, dat ie zo denkt. Dus als ik op de grond ga liggen, waar normaal mijn handtas staat, mag de kat op mij komen plassen? Ja daaag.. Ik heb speciaal gisterenavond mijn handtas en rugzak op de wasmachine gelegt, maar dat maakt de kat dus niks uit.
Lamar schreef:Waarom is het zo erg dat TS van de kat af wil? Soms gebeuren die dingen. Ik heb 6 konijnen waar ik wel graag vanaf wil, nou en?
Misschien is het wel een buitenkat en wil de kat lekker veel buiten leven en overal plassen. Mischien moet je dat eens proberen? Buiten eten geven en een drinkbak neerzetten en zorgen voor een droog slaap/schuilplekje. En dan alleen naar binnen onder toezicht met aandacht (als bijv je vriend thuis is, zijn kat, laat hem dat maar lekker doen dan)
Er lopen zoveel katten buiten, zielig is dat niet want anders zou half nederland een dierenbeul zijn.
femkemaats schreef:Wat doet iedereen aan paniek saaien. Tja sorry ik ben geen katten mens en mijn vriend heeft er drie! Zins een half jaar wonen we samen en het gaat eigenlijk heel goed nu de katten lekker veel naar buiten kunnen. Als ik zo'n kat had dan had ik hem of her geplaatst of in laten slapen. Beestje is toch niet 100%, oej nu begint half bokt waarschijnlijk gelijk te stuiteren, maar er worden per dag duizenden kippen/varkens etc geslacht voor ons. En dan is er een kat die zich niet kan aanpassen/niet functioneerd en daar maken we ons allemaal ontzettend druk om. Toch een raar wereldtje waarin we leven

JunkDeLuxe schreef:Waar dit hele topic nu eigenlijk om draait, is dat m'n vriend haar niet weg wil. In nog geen 100 jaar.
En wat ik daar in vredesnaam mee aanmoet..

Jis_ schreef:Ze krijgt de tip om haar tassen op te hangen en dan LEGT ze ze ergens anders neer, met dat halve werk kom je er niet.
DeadxStar schreef:Armaris schreef:Misschien moet je inderdaad wel je kat weg doen, die verdient een beter thuis dan zo'n baasje pffft.
hier medelijden met de kat,, en met vriend lief,, snap dat hij pissig is als zn maatje gewoon wordt weg gedaan omdat ie plast,, sloten op deuren en je rotzooi opruimen kleed op de bank klaar opgelost je probleem
verder elke dag even een dweil.. hatzee no problem