Ik heb er even over moeten nadenken maar toch besloten het maar gewoon neer te zetten ik ga hier dan ook voor de laatste maal een reactie plaatsen.
Caye jij blijft mij beschuldigen van het vermoeden niet eerlijk te zijn maar weigert hier alles eerlijk en openbaar neer te zetten.
Caye schreef:Klopt het verhaal van die kennis dan wel? Of is dat verzonnen vraag ik me af? Of heeft deze kennis haar daar gestopt? aan de naam te zien link ik het met NoGo
Nogmaals als je zo begaan was met je hond, waarom vraag je dan het nieuwe adres niet en ga je kijken of neem je contact met de nieuwe eigenaar op?
Caye schreef:Naja ik had gewoon mijn eerste gevoel moeten volgen. En indra in moeten laten slapen. Mijn vertrouwen in de mens is hier weer bevestigd. Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Vooral als ik hoor dat het niet goed ging met andere hond. Hier thuis vloog Indra deze hond aan. Dus haar karakter zal er ook mee te maken hebben gehad.
Suc 6 met haar elders
Ik heb jou vertrouwen in de mens bevestigd, jahoor je hebt helemaal gelijk niet te vertrouwen (en dat terwijl ik je 10 min heb gezien, bij het ophalen van Indra).
Mijn vertrouwen in de mens is ook weer bevestigd er lopen een hoop mensen rond die niet weten wat ze aanschaffen echte NIET dierenliefhebbers.
Caye schreef:Voor de rest
ik ben klaar met honden. Indra wordt ingeslapen.
Ik heb haar oude baas gebeld en de DA en we zijn tot de conculsie gekomen dat het perfecte huisje voor haar zoeken is naar een speld in hooiberg. 16 sep gaan we naar euro disney. En dan heb ik geen oppas meer omdat iedereen als de dood is voor haar. Dus we gaan volgende week afspraak maken..
Op dit bericht werd ik gewezen door een medebokker, toen ik had aangegeven wel interesse in Indra te hebben, maar jij plotseling geld voor haar wilde hebben en ik haar pbde wat nu te doen, omdat er nog zoveel extra kosten aan voer en trainer bij kwam en dit betekende dat wij ons potje voor de ziektekosten van de dieren moesten opentrekken?
Ik denk dan ook dat bovenstaande post wel genoeg zegt over hoeveel jij over hebt voor je dieren.
Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om alles open en eerlijk te houden en jou er zoveel mogelijk buiten gelaten, het enige wat mij te verwijten valt is dat ik jou niet heb ingelicht over de herplaatsing.
Verder heb ik een voor mij vreemde hond opgehaald er een hoop tijd en kosten ingestopt en gelukkig veel liefde voor terug gehad, de enige reden dat ik het gedaan heb is omdat ik 110% zeker wist dat deze hond nog te 'redden' was.
Verder heb ik er zeer veel gezeik voor terug gehad en daar ben ik dan ook helemaal klaar mee, want ook ik ben maar een gewoon mens.
Verder ga ik er dan ook absoluut geen woorden meer aan vuil maken, je hebt me nu genoeg zwart gemaakt, lekker kunnen rellen en een hoop aandacht gekregen en bij deze heb ik me verlaagd tot jou niveau...