Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frensie schreef:Mijn hond kan elk momen bevallen en heeft nu minder eetlust. Dus ze krijgt een beetje brok met gekookte kip en rijst, dat vindt ze wel lekker en dan krijgt ze de benodigde eiwitten binnen. Heeft ze hard nodig om straks melk te maken!
Marloes__ schreef:Frensie schreef:Mijn hond kan elk momen bevallen en heeft nu minder eetlust. Dus ze krijgt een beetje brok met gekookte kip en rijst, dat vindt ze wel lekker en dan krijgt ze de benodigde eiwitten binnen. Heeft ze hard nodig om straks melk te maken!
Oh spannend zeg! We willen natuurlijk wel foto's zien!!
Medra schreef:vandaag krijgt mijn border de rest van onze ovenschotel van gisteren avond.
zit rund/varken gehakt in wat spekjes, groentjes courgette en aardappelpurre.
Eet ze heel graag.ZE is nogal moeilijk om te eten haar brokjes laat ze nogal te vaak staan. :-(
Maar heb het vorige topic wat gelezen en ben blij dat ik niet de enige border collie heb dat moeilijk eet.
Marloes__ schreef:Medra schreef:vandaag krijgt mijn border de rest van onze ovenschotel van gisteren avond.
zit rund/varken gehakt in wat spekjes, groentjes courgette en aardappelpurre.
Eet ze heel graag.ZE is nogal moeilijk om te eten haar brokjes laat ze nogal te vaak staan. :-(
Maar heb het vorige topic wat gelezen en ben blij dat ik niet de enige border collie heb dat moeilijk eet.
Honden mogen geen varkensvlees/ gehakt.
Marloes__ schreef:Marloes__ schreef:Honden mogen geen varkensvlees/ gehakt.
Hm je geeft het als 'ovenschotel', dus dan is het al verdoende verhit geweest. Maar waarom als ovenschotel eigenlijk? Je had het beter rauw kunnen geven.