Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiekbram schreef:Mag ik even wat onduidelijkheden weghalen hier?
Het lijkt net alsof Group1850 de eigenaar, of familie/vrienden daarvan, is maar dit is niet het geval.
Ik heb contact gehad met de eigenaresse en ze is blij met alle geboden hulp, maar dit maakt de situatie er niet beter op. Het idee met een grote groep kunnen we meer lijkt mooi en logisch, maar dit werkt niet bij Beans. Hij zal er waarschijnlijk alleen maar banger op worden...
Myfairytale schreef:Annemiekbram schreef:Mag ik even wat onduidelijkheden weghalen hier?
Het lijkt net alsof Group1850 de eigenaar, of familie/vrienden daarvan, is maar dit is niet het geval.
Ik heb contact gehad met de eigenaresse en ze is blij met alle geboden hulp, maar dit maakt de situatie er niet beter op. Het idee met een grote groep kunnen we meer lijkt mooi en logisch, maar dit werkt niet bij Beans. Hij zal er waarschijnlijk alleen maar banger op worden...
Vind dit wel kort door de bocht gezegd, sorry.. Ik denk dat een flinke bedankt eerder op zijn plaats is voor Group1850 eerlijk gezegd, gezien de vele uren en de vele km's die hij gemaakt heeft!
quintusgl schreef:group1850........je hebt een goed hart om dit te doen voor Beans. Ik kan me voorstellen dat er ergens een grens is, zowel tijd als andere zaken. Top dat je je zo hebt ingezet!
Als ik de quote van Yvette lees, is er een recente melding over dat beans gespot is eerder in het topic, post van vandaag? Dat zou heel erg fijn zijn!!
Chiqa schreef:jentel schreef:heeft iemand een voorbeeld mail die ik kan gebruiken voor hyves??
en kan iedereen niet een oproep rond laten gaan via hyver facebook of wat dan ook>??
Jentil je onderschrift is niet meer up to date je weet inmiddels wel dat die zoekactie afgeblazen is?