Zoekactie Beans is afgelopen, na 4 maanden weer thuis!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjeempie

Re: Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:28

ik denk dat als beans levend gevonden word, zij onmiddelijk medische hup nodig heeft en dat ze haar om die reden dan naar de DB brengt.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:31

carolalisa schreef:
ik denk dat als beans levend gevonden word, zij onmiddelijk medische hup nodig heeft en dat ze haar om die reden dan naar de DB brengt.

Juist! En misschien wel naar mijn eigen dierenarts.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:35

_/-\o_ group1850........je hebt een goed hart om dit te doen voor Beans. Ik kan me voorstellen dat er ergens een grens is, zowel tijd als andere zaken. Top dat je je zo hebt ingezet!
Als ik de quote van Yvette lees, is er een recente melding over dat beans gespot is eerder in het topic, post van vandaag? Dat zou heel erg fijn zijn!!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:43

Annemiekbram schreef:
Mag ik even wat onduidelijkheden weghalen hier?
Het lijkt net alsof Group1850 de eigenaar, of familie/vrienden daarvan, is maar dit is niet het geval.
Ik heb contact gehad met de eigenaresse en ze is blij met alle geboden hulp, maar dit maakt de situatie er niet beter op. Het idee met een grote groep kunnen we meer lijkt mooi en logisch, maar dit werkt niet bij Beans. Hij zal er waarschijnlijk alleen maar banger op worden...

Vind dit wel kort door de bocht gezegd, sorry. :o. Ik denk dat een flinke bedankt eerder op zijn plaats is voor Group1850 eerlijk gezegd, gezien de vele uren en de vele km's die hij gemaakt heeft!

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:47

Myfairytale schreef:
Annemiekbram schreef:
Het lijkt net alsof Group1850 de eigenaar, of familie/vrienden daarvan, is maar dit is niet het geval.
Ik heb contact gehad met de eigenaresse en ze is blij met alle geboden hulp, maar dit maakt de situatie er niet beter op. Het idee met een grote groep kunnen we meer lijkt mooi en logisch, maar dit werkt niet bij Beans. Hij zal er waarschijnlijk alleen maar banger op worden...

Vind dit wel kort door de bocht gezegd, sorry. :o. Ik denk dat een flinke bedankt eerder op zijn plaats is voor Group1850 eerlijk gezegd, gezien de vele uren en de vele km's die hij gemaakt heeft!

ik wou net zeggen, echt top wat jij & alle andere voor hem doen\gedaan! en ik blijf hoop houden en duimen! BEANS, asjeblieft laat je pakken! ;(

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:47

Ach ik doe het volledig belangeloos en puur en alleen voor Beans. Die heeft gewoon verdient dat er mensen retend hun best doen voor haar. Ze heeft en %$*$ jeugd gehad en een enorme koude winterperiode buiten overleefd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:49

Annemiekbram schreef:

Dat idee heb ik vanaf het begin af aan toch niet echt gehad....Was imo duidelijk dat Group hielp met zoeken en geen eigenaar of familie was. :n

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:51

En daarom mag je ook wel bedankt worden en geen "stank voor dank" krijgen, zoals de post van Annemiek een beetje op mij overkomt. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:52

Nou dat idee heb ik niet echt, staat ook niet in haar stukje alleen begrijp ik niet echt wat ze nu wél duidelijk probeert te maken.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:53

Annemiekbram schreef:

Misschien kan je deze post nog weghalen? Vind het t.o. van Group niet netjes en daarbij, iedereen die het gevolgd heeft weet dat het geen eigenaar ofzo is, maar het gewoon doet. Voordat iedereen pissed gaat reageren hierop (logisch) en het het doel van het topic voorbij schiet, is dit misschien het beste om het weg te halen.

group1850

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:54

Laten we ons on topic richten op Beans. Lijkt me beter.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:56

Ik vroeg me af of er al berichten via hyves zijn geplaatst naar 'vrienden'?
Ik wil het bij mijn vrienden onder de aandacht brengen, maar is er al zoiets lopende??

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:59

Prima. :j. Misschien handig om alleen laatste updates te doen waar en wanneer ze voor het laatst gespot is?

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:05

heeft iemand een voorbeeld mail die ik kan gebruiken voor hyves??
en kan iedereen niet een oproep rond laten gaan via hyver facebook of wat dan ook>??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:06

jentel schreef:
en kan iedereen niet een oproep rond laten gaan via hyver facebook of wat dan ook>??

Jentil je onderschrift is niet meer up to date je weet inmiddels wel dat die zoekactie afgeblazen is?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:14

quintusgl schreef:
_/-\o_ group1850........je hebt een goed hart om dit te doen voor Beans. Ik kan me voorstellen dat er ergens een grens is, zowel tijd als andere zaken. Top dat je je zo hebt ingezet!
Als ik de quote van Yvette lees, is er een recente melding over dat beans gespot is eerder in het topic, post van vandaag? Dat zou heel erg fijn zijn!!

Ja die kreeg ik vanmiddag van haar door en heb hem meteen gepost!!

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:16

Chiqa schreef:
jentel schreef:

Jentil je onderschrift is niet meer up to date je weet inmiddels wel dat die zoekactie afgeblazen is?

klopt.. zag het!!
Zo kan het toch wel??
Maar iemand een idee hoe het aan te pakken via hyves?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:22

Ach kan gebeuren Jentil, denk wijs je dr even op voordat er verwarring van komt.
Hyves geen idee, als dr maar niet een klopjacht van wordt gemaakt van zo'n oproep....(Welliswaar goed bedoeld maar dat willen ze nu juist zo voorkomen)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 20:23

Klop jacht is juist goed, er gaan echt geen tien tallen tegelijk op zoek, hoe meer mensen op zoek gaan hoe beter.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:26

marleen_usar schreef:
Klop jacht is juist goed, er gaan echt geen tien tallen tegelijk op zoek, hoe meer mensen op zoek gaan hoe beter.

Maar dat willen de eigenaren niet :?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 20:28

Wat ik bedoel is dat als er veel mensen op pad gaan maar dan erg versprijd, dan heeft Beans geen idee dat het een klop jacht is.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:32

het gaat mij erom dat ze hun ogen open houden.. ze hoeven niet te gaan zoeken maar als ze maar Beans herkennen, en weten wat ze dan moeten doen.
Maar weet niet wat ik in de oproep moet zetten.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 20:33

Je moet zeggen dat iedereen die het weet het ook weer door verteld en het nummer van Niek geeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:22

Ik heb juist begrepen dat ze dit niet wilden en dat dit enorm verwarrend is voor de speurhonden!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:24

Chiqa schreef:
Ik heb juist begrepen dat ze dit niet wilden en dat dit enorm verwarrend is voor de speurhonden!

Dat meende ik dus ook :j