De moeizame sfeer op BB

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:26

Chiqa schreef:
MamboBeach schreef:
Ik ben denk ik niet duidelijk, ik stel mijn vraag niet goed.
Vind jij dat positief dan of niet?

Wat vind ik positief? Die modeverschijnselen?

Dat is mijn vraag ja. Positief of negatief?

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:53

Specials schreef:
Tjha dan moeten we ook stoppen met paardrijden, Konijnen kopen en ik een hokje doen ookal zijn ze met zn 2e, Dan moeten we ook stoppen een hond te nemen of naar een DA te brengen doen ze immers in het wild ook niet...

Dat is niet hoe Mist het bedoeld, volgens mij.
Zij bedoeld, dat de dieren die wij thuis hebben, we het zo goed mogelijk moeten geven, en zoveel mogelijk moeten kijken naar hun oorspronkelijke behoeftes, omdat ze die nog steeds nodig hebben.
Ik denk dat zij voornamelijk bedoeld, de gedomesticeerde dieren, zo goed mogelijk te huisvesten. Wij mensen willen konijnen, dan moeten we kijken naar hun natuurlijke gedrag, en n.a. daarvan het ze zo goed mogelijk te maken.
De honden die wij kennen, komen niet oorspronkelijk in het wild voor. Zullen in het wild ook zeker minder goed overleven, en dus eerder sterven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:19

Nickeltje schreef:
Maar goed los daarvan, voor deze hulk zijn er verder geen maatregelen getroffen. Mensen die na zo'n hulk alsnog door blijven gaan, krijgen daar heel kort een maatregel op. Afhankelijk van het verleden van diegene is die maatregel gewoon aanspreken of keihard een OW. En op BB zijn we op dit moment erg strak wat dat soort maatregelen betreft. Een kort lontje binnen het team zou je het kunnen noemen...

Bedankt voor de toelichting, 'plezierig' om te lezen dat berichten niet alleen verwijderd worden, groene balk maar dat er ook gepaste maatregelen worden getroffen.

Mindim schreef:
Met dit soort zinnetjes krijg ik altijd de indruk dat je dat er heel bewust in zet om reacties uit te lokken, is dat zo?

Zegt meer over jou dan over wie dan ook, met die tip verzorgen wij al meer dan 50 jaar onze konijnen.
Ik ga mij dus ook niet verdedigen, iedereen die van de oude stempel is kent die methode.

Mist schreef:
maar heb je je ooit in de andere kant verdiept ?

Dat doet er niet toe, en om niet in herhaling te vallen waar het bokt en mij om gaat is het 'oeverloos gedram'
Eén keer is genoeg. Eigenlijk al teveel als een TS dr niet om vraagt.

Als ik wil drammen zeuren of bomen of mensen overtuigensluit ik mij wel aan in een topic over asiels die overvol zitten, ongeteste dieren, broodfokkers, konijnen die eenzaam alleen zitten.

Ik ga een andermans topic daar niet mee vervuilen, heb het in het verleden wel gedaan toen het die mode in de kinderschoenen stond, maar ben dat nu wel beu.
Mss wel omdat ik tot twee keer toe een topic heb geplaatst op BB die flink verziekt werden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:34

Nickeltje schreef:
Iedereen krijgt hier de kans om een bijdrage te leveren aan Bokt.
Dat een hulk nodig is, is op zich heel jammer. Er zijn genoeg topics die het redden zonder een scheidsrechter, maar op BB is ingrijpen toch helaas regelmatig nodig.

Maar goed los daarvan, voor deze hulk zijn er verder geen maatregelen getroffen. Mensen die na zo'n hulk alsnog door blijven gaan, krijgen daar heel kort een maatregel op. Afhankelijk van het verleden van diegene is die maatregel gewoon aanspreken of keihard een OW. En op BB zijn we op dit moment erg strak wat dat soort maatregelen betreft. Een kort lontje binnen het team zou je het kunnen noemen...

Dat is niet waar nickeltje dat iedereen een bijdrage mag geven op bokt.
Toen het hier even echt wel oftopic ging en ik een ontopic ractie plaatste waarom ik het nodig vond om soms toch te drammen.Is mijn reactie verwijderd.
ik heb keurig een pb naar de mod gestuurd en krijg vervolgens geen reactie.
Aangezien ik lees dat Loiz dat ook is overkomen,moeten julie niet zeggen dat iedereen een reactie mag plaatsen.

De toon van dit topic vind ik bepaald ook niet vriendelijk op het moment, alhoewel ik het met sommige reacties wel vreselijk eens ben.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:11

Chiqa schreef:
Specials schreef:
Kan het niet zo zijn dat die 2 mensen die zeggen wel nee onzin het goed beargumenteren?
Aangezien zoals jij zegt half bokt zeg dat het beter is, Bij zulke topic's is meestal het geval dat meerdendeel zegt "je bent geen konijn waard" "dierenbeul" "Waarom heb je een konijn" etc etc..

In die situatie vind ik het niet raar dat TS naar die andere luisteren aangezien die ts niet meteen afvallen ;)

Vergeet de modeverschijnsels niet waar je al tijden mee dood wordt gegooid, brokken zijn vergif, konijn mag niet alleen, als je dier ziek is Móet je naar de DA, broodfok, pretnestjes en zo vergeet ik dr vast nog een heleboel die je steeds weer ziet terugkeren.

Allemaal hele goeie stuurlui die mooi aan wal staan.

Ik snap dit bericht ook niet..
Waarom zijn jouw genoemde voorbeelden modeverschijnselen? Denk je dat het weer verdwijnt? Is het niet zo dat we vooruitgang boeken in kennis? Er zijn ook genoeg oude boeren wijsheden die we nu af kunnen doen als kul, omdat we nu beter weten.

En wie bedoel je met goeie stuurlui die mooi aan wal staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:22

GJ9 schreef:
Waarom zijn jouw genoemde voorbeelden modeverschijnselen?

Heb ik al antwoord op gegeven.

Chiqa schreef:
Ach 20 jaar geleden kraaide er nog geen haar naar en nu staan ze op hun achterste poten.

GJ9 schreef:
Denk je dat het weer verdwijnt?

Uiteraard kan je vergif op innemen, elk jaar komt er weer een nieuw modeverschijnzel bij, en zwakt er weer eentje af.
Voorbeeldje de brokkenpiloten zoals vers voerders de mensen noemden die hun dieren brokken gaven.
Lees je steeds minder over op bokt, althans niet meer zo achterlijk drammerig, maar gewoon op een rustige toon.

Beste stuurlui die aan wal zijn? Ken je dat spreekwoord niet?
Je heb altidj van die bokkers die het beter weten dan TS en dat ook even goed willen laten merken.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:24

Ik begrijp dit topic soms niet hoor :\ Nét als je denkt dat het de goede kant opgaat, er begrip ontstaat en overeenstemming over de manier waarop men post (niet drammen, toon die de muziek maakt, respectvol beargumenteren, on topic blijven en wijzen op andere mogelijkheden) gaat het m.i. weer over zaken die allang besproken zijn?

Moet iedereen per sé een plasje doen hierover?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:26

Chubby schreef:
Moet iedereen per sé een plasje doen hierover?

En daar brei jij ook aan mee zo te zien :)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:27

Chiqa schreef:
Voorbeeldje de brokkenpiloten zoals vers voerders de mensen noemden die hun dieren brokken gaven.
Lees je steeds minder over op bokt, althans niet meer zo achterlijk drammerig, maar gewoon op een rustige toon.

Volgens mij haal je nu verschillende fora door elkaar!
Zoek voor de gein via de zoekfunctie eens naar dat woord op BB en bekijk dan eens wie het woord meestal heeft gebruikt? :D

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:28

Chiqa schreef:
En daar brei jij ook aan mee zo te zien :)

Hoe bedoel je?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:37

Omdat iets 20 jaar geleden nog niet bekend was en men door kennis en onderzoek etc wijzer is geworden zijn de dingen van nu modeverschijnselen? Dat noem ik niet je uitspraak beargumenteren, dat noem ik zomaar iets roepen. Kun je het ook onderbouwen? Was het 20 jaar geleden beter dan?

Hetzelfde met een konijn dat volgens fokkers "van de oude stempel"maar een uur per dag water nodig heeft. Omdat die fokkers dat zeggen? Zijn die aangesloten bij de fokkersvereniging? Mijn vader is 74, fokt sinds zijn 17de konijnen voor tentoonstellingen, is heel bekwaam en succesvol en als mijn konijn hier geen water in z'n bak heeft zitten krijg ik de wind van voren.
Kun je dan ook uitleggen waarom die fokkers hun konijnen maar een uur per dag de beschikking geven over water?
Want van vers water raakt een dier niet aan de diarrree. Wel van overmatig en/of verkeerd groenvoer.

Als men iets vraagt en een ander geeft een antwoord zonder ook maar enige onderbouwing, dan werkt degene die zomaar iets roept zonder zijn antwoord te onderbouwen irritatie op.

Als je ergens op reageert of iemand ergens op wil wijzen of als je graag hebt dat die persoon in zo'n BB-topic iets van je aanneemt dan moet je ook zorgen dat je het uit kunt leggen waarom je iets wel/niet moet doen.

Als je dat niet kan, kun je beter niet reageren.

Zomaar iets roepen daar schiet niemand wat mee op en wekt irritatie in de hand.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:41

Chiqa schreef:
GJ9 schreef:
Waarom zijn jouw genoemde voorbeelden modeverschijnselen?

Heb ik al antwoord op gegeven.

Chiqa schreef:
Ach 20 jaar geleden kraaide er nog geen haar naar en nu staan ze op hun achterste poten.

GJ9 schreef:
Denk je dat het weer verdwijnt?

Uiteraard kan je vergif op innemen, elk jaar komt er weer een nieuw modeverschijnzel bij, en zwakt er weer eentje af.

Beste stuurlui die aan wal zijn? Ken je dat spreekwoord niet?
Je heb altidj van die bokkers die het beter weten dan TS en dat ook even goed willen laten merken.

Vers en brokken bijvoorbeeld, dat onderwerp zal inderdaad wel weer naar de achtergrond verdwijnen. Maar zoiets als broodfokkerij, ik denk dat dat niet bij modeverschijnselen hoort, hoop ik niet althans. Hoop niet dat het ooit weer in de 'mode' raakt om het goed te keuren dat honden uitgebuit worden omdat het geld oplevert.

Natuurlijk ken ik dat spreekwoord. Maar ik begrijp niet waarom je hem gebruikt. De beste stuurlui die aan wal staan doen net of ze iets weten over een onderwerp waar ze geen kaas van hebben gegeten. En dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn?

Chiqa schreef:

Net hoe je het ziet of opvat. Als iemand om hulp vraagt zal dat idd aan mensen zijn die het beter weten. Toch fijn als je advies krijgt? Waarom is dat dan gelijk 'laten merken dat je het beter weet'. Zo heb ik tips nog nooit gezien.
En natuurlijk kan iemand ook opmerkingen krijgen waar hij niet op zat te wachten, jammer dan. Maar dan snap ik nog steeds niet hoezo dat beste stuurlui die aan wal staan moeten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 23:58

GJ9 schreef:
Natuurlijk ken ik dat spreekwoord. Maar ik begrijp niet waarom je hem gebruikt. De beste stuurlui die aan wal staan doen net of ze iets weten over een onderwerp waar ze geen kaas van hebben gegeten. En dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn?

Helaas ervaren wel heel veel mensen dit, anders zou dit topic niet bestaan. betweterige opmerkingen waar niet om gevraagd is. Zo heb ik ooit eens een topic geopend op BBITP waarin mijn hond een penneband droeg.
Kreeg van alle kante advies hoe ik dit aan moest pakken, hun was het ook gelukt, ik vroeg dr niet eens om.
Gelukkig is er in dat topic toen flink gemodereerd, en kon ik de draad weer oppakken.
En volgens mij willen ze die kant ook uit, ongevraagd drammerig advies zoveel mogelijk zuiveren, zie het heel erg veel met name de afgelopen weken.

Als ik advies had willen hebben had ik die keus kunnen maken, een topic openen of niet. Maar dat kwam niet in mij op.

GJ9 schreef:
Net hoe je het ziet of opvat. Als iemand om hulp vraagt zal dat idd aan mensen zijn die het beter weten. Toch fijn als je advies krijgt?

Even terugkomend op mijn twee topics die ik op BB geplaatst heb, dat advies vroeg ik beslist niet om. :n
Is het lastig te ervaren voor jullie dat hier strenger op wordt gemodereerd?

Maikeltje; wel of geen water voor een konijn, zou zeggen open een topic, leef je uit.
Mss reageer ik als ik zin heb.

Chubby schreef:
Zoek voor de gein via de zoekfunctie eens naar dat woord op BB en bekijk dan eens wie het woord meestal heeft gebruikt? :D

Om een ander te verdedigen. Ik baalde daar toen ook goed van dat opdringerige gedoe.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 00:05

Het gaat niet om de vraag wel of geen water, het is gewoon een voorbeeld. Jij stelt dat een konijn voldoende heeft aan een uurtje per dag beschikking over water. dat voorbeeld is hier in dit topic aangehaald dus ik ga hiermee niet off-topic. Wat ik hiermee wil aantonen is dat als er gevraagd wordt waarom maar een uur per dag de beschikking over water, jij als antwoord geeft "omdat mensen die 50 jaar fokken dat doen". Maar dat is toch geen onderbouwing? Als die zouden zeggen dat je in de sloot moet springen (of je konijn erin gooien), zou je dat dan klakkeloos doen? Je zou kunnen vertellen waarom ze dat zo doen, daar schiet iemand tenminste iets mee op. Of het nu wel of niet waar is, men kan daar dan zelf conclusies uit trekken en beslissen om dat wel/niet ook zo te doen.

Ik bedoel, het gaat om wel of niet een uitspraak onderbouwen. Dat gebeurt hiermee niet, dat ben je toch wel met me eens?

Maar dat is wel sfeerbepalend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 00:07

Chiqa, je dram verhaal weten we nu wel hoor, je valt in herhaling.

Ik stelde keurig een vraag, daar kun je toch gewoon antwoord op geven? Waarom er gelijk weer een tegenaanval van maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 07:06

Mindim schreef:
Chiqa, je dram verhaal weten we nu wel hoor, je valt in herhaling.

Ik stelde keurig een vraag, daar kun je toch gewoon antwoord op geven? Waarom er gelijk weer een tegenaanval van maken?

En zelf val je niet in herhaling :=
Maikeltje ik heb je al lang antwoord gegeven.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 08:32

Chiqa schreef:
Even terugkomend op mijn twee topics die ik op BB geplaatst heb, dat advies vroeg ik beslist niet om. :n
Is het lastig te ervaren voor jullie dat hier strenger op wordt gemodereerd?

Maikeltje; wel of geen water voor een konijn, zou zeggen open een topic, leef je uit.
Mss reageer ik als ik zin heb.

....Misschien trek ik het nu uit zijn verband hoor, maar vindt je nou echt dat dat een onderbouwde reactie is op de vraag van Maikeltje? Zou het nou echt een zo lastige vraag zijn? Onderbouwing waarom je iets doet kan een ander zijn perspectief ook openen, zodat ze het eens van een andere kant kunnen bekijken. Dat heet discussieren ;) , elkaar goed onderbouwd je mening geven, zodat er aan beide zijden geleerd kan worden. Maar als elke vraag die gesteld wordt wordt ontweken door te zeggen open zelf een topic terwijl daar nou juist de discussie over gaat en dus totaal niet off topic is... zonde hoor, zeer veel gemiste kansen om te laten zien dat je wel degelijk kennis in huis hebt.

vanLotje

Re: De moeizame sfeer op BB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 08:39

worden jullie niet een heel klein beetje moe van jullie zelf?

Ik bedoel, het is een vrijetijdsbesteding. Het is niet meer dan logisch dat er soms verschillen van meningen optreden, en het is ook niet meer dan logisch dat een en ander gemodereerd wordt.

Tuurlijk, ik zie ook wel eens topics op slot gaan waarvan ik denk 'moet dat nou', maar ik heb een leven naast bokt, en ik haal m'n schouders op en ga verder. Maak toch niet overal zo'n drama van mensen. En laat je vete's lekker thuis....je kunt het niet met iedereen vinden, maar dat gekibbel en die steken onderwater die ik alleen al in de laatste 2 pagina's lees, getuigen niet van veel volwassenheid...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 08:41

Chiqa misschien ben je niet zo heel duidelijk als meerdere mensen je antwoorden (voor zover het antwoorden zijn) niet begrijpen. ;)

Ik vind het kwalijk dat er zo streng gemodereerd wordt. Dit komt namelijk voort uit het veelvuldig Temmen. Natuurlijk Tem ik ook wel eens, als het ECHT uit de klauwen loopt. Tijd terug plaatste er iemand foto's van stalgenoot onder de titel: is dit niet belachelijk, zij is veel te dik.
Ja dat vind ik te ver gaan. Zo ook wanneer er overduidelijk een spamaccount is. Niet irritant ofzo, maar laten we Bokt nog een beetje schoon houden ;)

Maar meteen Temmen als een uitspraak je irriteert .... een topic met diverse hulken ... lokt ook irritatie uit. Berichten die weggehaald worden lokken ook irritatie uit. Of berichten onder de hulk: heb je de hulk niet gelezen??? Vreselijk.
Hoe zal ik het eens netjes omschrijven, ik heb nl al eens een Ban gehad om de manier waarop ik het omschreef (was ook geTEMd door iemand, geen idee wie)... Het is net of je meteen naar mama / de juf loopt die het dan op moet lossen.
Het lijkt me beter om de ECHTE raddraaiers achter de schermen aan te spreken ipv die hulken en een lijst berichten weg te halen.

Bv ik tem op Miepje. Mod spreekt Miepje aan en informeert mij dat dat inderdaad gebeurd is. Of ze zegt mij dat ze Miepje niet aanspreekt en dat ik niet zo moet zeuren.
Even heel zwart wit omschreven :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:03

vanLotje schreef:
worden jullie niet een heel klein beetje moe van jullie zelf?

Ik bedoel, het is een vrijetijdsbesteding. Het is niet meer dan logisch dat er soms verschillen van meningen optreden, en het is ook niet meer dan logisch dat een en ander gemodereerd wordt.

Tuurlijk, ik zie ook wel eens topics op slot gaan waarvan ik denk 'moet dat nou', maar ik heb een leven naast bokt, en ik haal m'n schouders op en ga verder. Maak toch niet overal zo'n drama van mensen. En laat je vete's lekker thuis....je kunt het niet met iedereen vinden, maar dat gekibbel en die steken onderwater die ik alleen al in de laatste 2 pagina's lees, getuigen niet van veel volwassenheid...

Als je mijn laatste post meerekend? Weet je, ik zit niet alleen als vrijetijdsbesteding op bokt. Ik ben erop gekomen omdat mijn paard toen een peesblessure had, en ik heb hier echt tonnen aan info gevonden waar ik heel erg veel mee kon. Als ik iemand daar vroeg waarom ie wat deed,kreeg ik antwoord. Een antwoord waar ik al dan niet iets aan had, maar waar wel een onderbouwing in zat zodat ik kon nadenken of het iets was waar ik wat mee kon. Dat is ook de kracht van Bokt, er zit zooo gruwelijk veel kennis die gedeeld wordt, dat je er veel van op kan steken.

Om even on topic te blijven, ik heb ook twee konijntjes. En ik weet ook dat die snel diarree kunnen hebben van verkeerd groenvoer ed. Máár dan moet je wel weten wélk groenvoer, omdat de boeren hier in de buurt gewoon alles wat normaal in de gft kliko gaat bij hun bunnies gooien :D dus daar heb ik weinig aan, want diarree is klap in de nek en we eten weer konijnenbout. Niks mis mee, maar niet wat ik voor mijn bunnies in gedachten had.

En ik heb ook een leven naast Bokt uiteraard, maar ik leer graag dus kom ik hier vaak kijken. Ik sta open voor argumenten van anderen, andere inzichten en zienswijzen, en een stevige discussie ga ik ook niet uit de weg. En als je dan ziet dat elke keer dezelfde mensen een topic verstoren, kapot temmen oid terwijl er geen enkele reden voor is behalve dan dat zij vinden dat ze geen antwoord hoeven geven... das gewoon heel erg jammer. En dan ben ik, en ik denk meerdere met mij, aan het proberen om die mensen te laten weten dat ook, en misschien wel juist, hun antwoord ook waardevol is al denken ze daar misschien zelf anders over. Het is een discussie forum, geen oooh en aaaaah forum. Van oooh en aaaaah leer je niks, van een discussie wel. Maar dan moet je wel antwoord op je vragen krijgen uiteraard... ;) :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:36

Maar Chiqa, nu heb ik toch een vraag aan je. Ik heb wel eens berichten gezien van jou die echt heel kwetsend konden zijn voor andere mensen. Heb altijd het gevoel gehad dat je dat met opzet deed. Zelf heb ik dan zoiets van, laat maar gaan, die weet niet beter. Wel schetst het dan mijn verbazing dat als iemand iets tegen jou zegt het tegen het zere been is en jij gaat roepen dat het persoonlijk is en gaat TEMmen. Dat komt op mij toch krom over. Ben je nu dan van gedachten veranderd of ...? Kijk, je mening geven is prima, daar ben ik ook een voorstander van. Je hoeft je niet de mond te laten snoeren. Het is wel de manier waarop...
Ik neem ook echt geen blad voor de mond maar ik heb niet de intentie om mensen te kwetsen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:39

Amen en amen voor beide posts hier boven..

Het voegt wellicht niet veel toe aan de discussie, maar ik wil wel graag even aangeven dat ik me aansluit bij beide dames.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:09

MamboBeach schreef:
Wel schetst het dan mijn verbazing dat als iemand iets tegen jou zegt het tegen het zere been is en jij gaat roepen dat het persoonlijk is en gaat TEMmen.

Mijn berichten die weg zijn gehaald zijn op een hand te tellen, en heb één OW opgelopen op BB dus het zal wel loslopen. Als jij dit zo ervaard kan ik daar niets aan veranderen, als ik het echt zo verkeerd zou doen zou het wel OW's en UN's regenen, en dat is niet het geval.
Grappige van die OW was ook nog dat ik op mijzelf getemt heb omdat ik te ver was gegaan, en de OW met open armen wilde ontvangen.

Was namelijk een topic over iemand die de pootjes van zijn kat had afgebonden met elastiekjes en de pootjes nu dik waren.
Mijn reactie daarop was 'hoop dat die kat zich nog even flink heeft kunnen uitleven op dit persoon"

Zelf tem dr op gezet en OW met open armen ontvangen :D

Zo heb ik mij bv keurig in kunnen houden toen mijn laatste topics op BB volledig de soep inliepen :)

En temmen doe ik, alleen dat meldt ik niet.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:14

Misschien wordt er door anderen niet zoveel op jouw berichten geTemD Chiqa, dan hoeven de modjes ook niet zo vaak te reageren op jouw berichten.

Dat kan zijn omdat je je goed aan de regels houdt, óf bijvoorbeeld omdat mensen niet zo 'temgeil' zijn (excusez le mot) als jijzelf bent.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:52

Chiqa, ik TEM bijna nooit, weet amper hoe dat moet. :D Maargoed, als het terecht is is het toch prima.

Op mijn andere vragen geef je helaas geen antwoord. Het kan zijn hoor dat mensen veranderen. Ik heb jou ook zelf wel eens zien doordrammen op BB en inderdaad, er zijn heel veel mensen die niet of nauwelijks TEMmen en dat je soms heel fel werd wat betreft poezen en katten.
Nogmaals, is pure interesse hoor. ;)