Chiqa schreef:MamboBeach schreef:Ik ben denk ik niet duidelijk, ik stel mijn vraag niet goed.
Vind jij dat positief dan of niet?
Wat vind ik positief? Die modeverschijnselen?
Dat is mijn vraag ja. Positief of negatief?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Specials schreef:Tjha dan moeten we ook stoppen met paardrijden, Konijnen kopen en ik een hokje doen ookal zijn ze met zn 2e, Dan moeten we ook stoppen een hond te nemen of naar een DA te brengen doen ze immers in het wild ook niet...
Nickeltje schreef:Maar goed los daarvan, voor deze hulk zijn er verder geen maatregelen getroffen. Mensen die na zo'n hulk alsnog door blijven gaan, krijgen daar heel kort een maatregel op. Afhankelijk van het verleden van diegene is die maatregel gewoon aanspreken of keihard een OW. En op BB zijn we op dit moment erg strak wat dat soort maatregelen betreft. Een kort lontje binnen het team zou je het kunnen noemen...
Mindim schreef:Met dit soort zinnetjes krijg ik altijd de indruk dat je dat er heel bewust in zet om reacties uit te lokken, is dat zo?
Mist schreef:maar heb je je ooit in de andere kant verdiept ?
Nickeltje schreef:Iedereen krijgt hier de kans om een bijdrage te leveren aan Bokt.
Dat een hulk nodig is, is op zich heel jammer. Er zijn genoeg topics die het redden zonder een scheidsrechter, maar op BB is ingrijpen toch helaas regelmatig nodig.
Maar goed los daarvan, voor deze hulk zijn er verder geen maatregelen getroffen. Mensen die na zo'n hulk alsnog door blijven gaan, krijgen daar heel kort een maatregel op. Afhankelijk van het verleden van diegene is die maatregel gewoon aanspreken of keihard een OW. En op BB zijn we op dit moment erg strak wat dat soort maatregelen betreft. Een kort lontje binnen het team zou je het kunnen noemen...
Chiqa schreef:Specials schreef:Kan het niet zo zijn dat die 2 mensen die zeggen wel nee onzin het goed beargumenteren?
Aangezien zoals jij zegt half bokt zeg dat het beter is, Bij zulke topic's is meestal het geval dat meerdendeel zegt "je bent geen konijn waard" "dierenbeul" "Waarom heb je een konijn" etc etc..
In die situatie vind ik het niet raar dat TS naar die andere luisteren aangezien die ts niet meteen afvallen
Vergeet de modeverschijnsels niet waar je al tijden mee dood wordt gegooid, brokken zijn vergif, konijn mag niet alleen, als je dier ziek is Móet je naar de DA, broodfok, pretnestjes en zo vergeet ik dr vast nog een heleboel die je steeds weer ziet terugkeren.
Allemaal hele goeie stuurlui die mooi aan wal staan.
GJ9 schreef:Waarom zijn jouw genoemde voorbeelden modeverschijnselen?
Chiqa schreef:Ach 20 jaar geleden kraaide er nog geen haar naar en nu staan ze op hun achterste poten.
GJ9 schreef:Denk je dat het weer verdwijnt?
Chiqa schreef:Voorbeeldje de brokkenpiloten zoals vers voerders de mensen noemden die hun dieren brokken gaven.
Lees je steeds minder over op bokt, althans niet meer zo achterlijk drammerig, maar gewoon op een rustige toon.
Chiqa schreef:GJ9 schreef:Waarom zijn jouw genoemde voorbeelden modeverschijnselen?
Heb ik al antwoord op gegeven.Chiqa schreef:Ach 20 jaar geleden kraaide er nog geen haar naar en nu staan ze op hun achterste poten.GJ9 schreef:Denk je dat het weer verdwijnt?
Uiteraard kan je vergif op innemen, elk jaar komt er weer een nieuw modeverschijnzel bij, en zwakt er weer eentje af.
Voorbeeldje de brokkenpiloten zoals vers voerders de mensen noemden die hun dieren brokken gaven.
Lees je steeds minder over op bokt, althans niet meer zo achterlijk drammerig, maar gewoon op een rustige toon.
Beste stuurlui die aan wal zijn? Ken je dat spreekwoord niet?
Je heb altidj van die bokkers die het beter weten dan TS en dat ook even goed willen laten merken.
Chiqa schreef:Je heb altidj van die bokkers die het beter weten dan TS en dat ook even goed willen laten merken.
GJ9 schreef:Natuurlijk ken ik dat spreekwoord. Maar ik begrijp niet waarom je hem gebruikt. De beste stuurlui die aan wal staan doen net of ze iets weten over een onderwerp waar ze geen kaas van hebben gegeten. En dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn?
GJ9 schreef:Net hoe je het ziet of opvat. Als iemand om hulp vraagt zal dat idd aan mensen zijn die het beter weten. Toch fijn als je advies krijgt?
Chubby schreef:Zoek voor de gein via de zoekfunctie eens naar dat woord op BB en bekijk dan eens wie het woord meestal heeft gebruikt?
Chiqa schreef:Even terugkomend op mijn twee topics die ik op BB geplaatst heb, dat advies vroeg ik beslist niet om.
Is het lastig te ervaren voor jullie dat hier strenger op wordt gemodereerd?
Maikeltje; wel of geen water voor een konijn, zou zeggen open een topic, leef je uit.
Mss reageer ik als ik zin heb.
vanLotje schreef:worden jullie niet een heel klein beetje moe van jullie zelf?
Ik bedoel, het is een vrijetijdsbesteding. Het is niet meer dan logisch dat er soms verschillen van meningen optreden, en het is ook niet meer dan logisch dat een en ander gemodereerd wordt.
Tuurlijk, ik zie ook wel eens topics op slot gaan waarvan ik denk 'moet dat nou', maar ik heb een leven naast bokt, en ik haal m'n schouders op en ga verder. Maak toch niet overal zo'n drama van mensen. En laat je vete's lekker thuis....je kunt het niet met iedereen vinden, maar dat gekibbel en die steken onderwater die ik alleen al in de laatste 2 pagina's lees, getuigen niet van veel volwassenheid...
MamboBeach schreef:Wel schetst het dan mijn verbazing dat als iemand iets tegen jou zegt het tegen het zere been is en jij gaat roepen dat het persoonlijk is en gaat TEMmen.