lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:42

Ooh die foto's. Ik zit hier ook in tranen, wat zullen die momenten die jullie nu samen hebben dierbaar voor jullie zijn.
Leg alles vast op foto's, die zullen je helpen bij het verwerken. Tenminste ik heb er veel aan gehad toen destijds mijn Jerry ingeslapen is.
Heel veel sterkte. :(:)

Iris82

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:44

Ik wil je ook nog veel sterkte toewensen.
Wat lijkt me dit toch moeilijk...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:49

Maar ben wel benieuwd, wat is nu het plan eigenlijk. Je had het erover dat ze mee naar huis ging en op het moment dat het slechter zou worden, zou de DA thuiskomen bij je om haar in te laten slapen. Ik lees echter verderop dat ze nog een keer gespoeld wordt. Is dat geen uitstel van het onvermijdelijke?
Misschien heb ik het gewoon verkeerd begrepen, zo ja, dan mijn excuses, ik bedoel het niet verkeerd, ben gewoon nieuwsgierig.

Heel erg veel sterkte alsnog. Ik heb zelf een pup van inmiddels ruim 7 maanden en ik moet er niet aan denken!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 12:00

ja,we weten het eigenlijk zelf nog niet...het is zo moeilijk....

mijn eigen DA is er zelf helemaal kapot van,en ja,kimmie ziet er zo goed uit,zoals ze gister ook nog zei,een puppie met zulke hoge waardes hoort te ruiken,ruiken uit hun bekkie,en lichaam,vanwege het verzuren,en kimmie,ruik je niets aan...

het is zo vreemd...

toen ik gister belde dat ze met lopen last heeft van het naaldje en vroeg of het eruit mocht,zei ze,nee,als het nodig is,dan gaat ze morgen of overmorgen nog gespoeld worden en dan hoef ik haar niet te kwellen met weer prikken...

en ja het is natuurlijk uitstel van executie...dat besef ik me 100% aan de andere kant...elke dag dat zij zich goed voelt en wij haar bij ons kunnen hebben,is er 1..het voelt zo dubbel.....je wil haar niet kwijt,klampt je aan zo'n dag zo vast...

en ik denk dat mijn DA nog vanalles wil gaan uitzoeken,en ook zij,was helemaal stuk gister,heb eigenlijk nog nooit een DA zien huilen bij een hond,en ze stond echt haar tranen weg te vegen...

ik weet het niet meer..het is zo heavy....het doet zo'n pijn om haar nu zo te zien,en niet eens te weten hoe ze vanavond is,mss is ze er vanavond niet meer,wie zal het zeggen...

wat een verdriet...echt,en dan toch genieten van die laatste uren,net op de bank lag ze me aan te kijken,en o mijn god...ik zak door de grond echt...ik zou wel willen gillen,willen schreeuwen dat ze moet blijven leven,dat zij een wonderhondje is die met deze waardes kan blijven leven..maar het is allemaal tegen beter weten in...

|( |( |(

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:03

Ooh meis, ik snap het helemaal dat het zo moeilijk is. :(:)
Je wilt gewoon alles doen om haar te redden, en dat is zo begrijpelijk.

Meid; ik hoop nog steeds op een klein wonder, die jouw mooie Kimmie kan helpen :(:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:04

Ach meic.. Ik vind het zo ontsettend vreselijk voor je Het is niet te beschrijven, en aan berichten, iK weet het, daar heb je gewoon niet genoeg aan.. ik wou dat ik iets kon doen, echt waar... Zo ontsettend veel sterkte en troost van heel de wereld ;(

Mag je vrij van werk?

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:06

Sorry het is niet mijn hondje maar ik heb ook zitten huilen, zeker hoe je beschrijft hoe jullie dierenarts er mee omgaat en hoe aangrijpend het voor alle partijen is. Wij hebben vorig jaar precies hetzelfde meegemaakt met een nog heel erg jonge kat. Wat ik nu heel vreemd vind is dat een schrijfster op Bokt, voor jullie het nieuwe nr. van Guus Meewis heeft gekopieerd omdat ze dat juist bij het lezen op de radio hoorde en uitgerekend nu ik jouw verhalen lees hoor ik dit nummer weer.
Heel, heel veel sterkte ook al staan we aan de zijlijn, ik weet wat je voelt, het snijdt allemaal dwars door je heen en is totaal niet te bevatten, ik leef heel erg met jullie mee en ook met die lieve, dappere Kimmie.

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:17

Jee meid, weet precies hoe je je voel.
Mijn hondje was dan wel bijna 7 en mijn poesje was 5 maanden, maar het verdriet, van dat je weet dat je afscheid moet gaan nemen is vreselijk.

Heel veel sterkte en geniet van je kleine wonder.
Wees blij dat ze in je leven is (geweest) ook al is het zo kort... :(:)

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:20

:(:) :(:) Ik kan je sterkte wensen, en helaas is dat t enigen wat ik kan doen :(

Ik vind t jammer dat er geen orgaan donatie's worden gedaan bij honden. Ik baal er van, dat dit guppie zo ziek is :(

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:24

wat ontzettend erg en verdrietig dat je hondje zo ziek is
ik zit echt met tranen in mijn ogen
heb een half jaar geleden ook mijn hond verloren en dat vond ik ook zo oneerlijk omdat zij nog zo jong was maar jouw hondje is pas 14 weken
ik wens je heel veel sterkte toen en geniet nog maar zoveel mogelijk van je hondje

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:24

Ik zag je topic en dacht echt; nee, dat kan niet!
Ik heb zo genoten van al die foto's van die kleine. Zo gek als je met dat beestje bent en hoe goed ze het bij jullie heeft.

Is er echt helemaal geen kans op genezing? ook omdat ze zoals je het zelf zegt niet ruikt?

Heel heel veel sterkte, geniet nog ieder momentje van dr.

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:31

Ik wens heel veel sterkte!!! en een dikke knuffel voor de kleine

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:53

Fem, zolang het gaat gaat het, toch? En zolang moet je genieten van haar. Wie weet houdt ze het nog een poosje vol....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:57

Jeetje... echt hartverscheurd jouw verhaal.. zit het met een brok in me keel te lezen.. ;( . Wat kan het leven toch oneerlijk zijn............ Heel veel liefde en sterkte toegewenst deze laatste mooie uren............. :(:)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:04

Steeds hou ik dit topic nauwlettend in de gaten in de hoop........tja,hoop op nog een tweede wondertje....dat er een vergissing gemaakt is....dat er wel een remedie is haar te behandelen.....dat er iets komt waardoor Kimmie mag blijven leven......
Ohh ohh ohhh.....ik voel zo met je mee meid!!!!
Het is misschien een hele schrale troost te weten dat er hier erg veel mensen met je mee voelen en mee leven.
:(:)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:14

net als onassa lees ik geregeld bij en ben ik met mijn hoofd bij jou en je (beesten)gezin.

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:23

OMG....wat afschuwelijk dit berichtje....

Ik weet echt niet wat ik moet zeggen meid..
geef haar alle liefde die je in je hebt en knuffel haar als nooit tevoren....
Het spijt me echt zo voor jullie dat alles zo moet lopen...

Dikke knuffel meid, voor jou en sharkie en het thuisfront!

Paola33

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:51

ik als stille meelezer, wil even zeggen weet hoe je, je voelt. Op zo'n leeftijd ben je er niet aan toe om afscheid van ze te nemen. Hellaas heb ik vorig jaar zelf ook zo'n beslissing moeten nemen met mijn kat van net een jaar oud, zij had door een aanrijding een verlamde staart en blaas, en hellaas werk ik dus moest ik ook voor haar kiezen. Probeer te alleen geen lijdens weg van te maken, ik heb de mijne nog 2 dagen zonder medicijnen en dergelijke bij me gehad. En heb haar op het moment dat ze nog goed was weggebracht omdat ik er naar mijn idee aan toe was. Maar zit dit nu ook weer met tranen te typen en las jouw verhaal ook met tranen in mijn ogen. Zo'n beestje heeft niet eens de tijd gehad om te leven. het is soms niet eerlijk maar kies voor het welzijn van het beestje.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:55

oh Femke de rillingen lopen over m'n rug als ik je berichten lees, het radeloze verdriet spat gewoon van m'n scherm... Pik nog maar zoveel mogelijk Kimmietime als je kan meid... :(:)

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:59

Wat een verdrietig verhaal, en wat fijn voor Kimmie dat ze zo'n fijn baasje heeft!

Is er nog een sprankje hoop als het beestje nog zo vol levenslust is?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 14:00

sterkte meissie......

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 15:07

Ook ik ben to nu toe een stille meelezer geweest.en heb genoten van alle topics van Kimmie,
Maar ook ik wil jullie nu heel veel sterkte wensen en ik hoop nog steeds op een wonder iedere keer als ik dit topic open.
Geniet van alle tijd die je samen met jullie hondje hebben!
Sterkte

0oSannuho0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 15:13

Hier nog een stille meelezer. De topics van Kimmie, echt geweldig!
En nu dit..
Ik wil je even heel veel sterkte wensen!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 15:15

ik wil ten eerste echt iedereen super bedanken voor zoveel lieve berichtjes,ook voor de mensen die mij zulke lieve pb's sturen,echt geweldig,maar ik moet zeggen,dat ik stuk ga als ik het lees,dus ik ga ze echt beantwoorden als ik wat meer rust heb met mezelf...

met kimmie gaat het tot nog toe super,je ziet niets aan haar,ze heeft gespeelt,gerend,gekroeld,ze is vrolijk,eet,drinkt....niets aan te zien,als je niet zou weten dat ze ziek is,dan zeg je dat het een gezonde pupsel is...

ik heb nog wat foto's vandaag gemaakt,ik zal er straks weer wat bewerken en neerzetten...

mijn lieve knappe kimmetje...god, wat hou ik van haar....

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 15:35

Ik wil je geen valse hoop geven maar mijn vorige hond heeft dit ook gehad..
Alleen wij kwamen hier pas na 4 jaar achter die is 5 jaar oud geworden..
Ik hoop zo dat zij het ook in deze mate heeft dat ze nog een tijdje meekan..
Nog meer sterkte!!