Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijn schreef:Daarnaast vraag ik me af of mensen wel weten wat onder pitbull verstaan wordt, zo is er ook een heel leuk testje dat je foto's kunt aanklikken welke honden pitbulls zijn, moet je eens zien hoeveel mensen een hond voor pitbull aanzien terwijl ze het niet zijn
Anders gezegd, leuk zo'n test maar zonde van de tijd van de makers
slimmerik schreef:Ja, ik ben er weerEn net als de vorige keer ben ik weer per pb bedreigd. De vorige keer met de dood. Nu wil iemand me opzoeken en werkeloos maken...
Ik hoop op jullie begrip dat ik me dan toch maar weer terugtrek uit de discussie. Het is me een té agressief volkje.
loez schreef:Meissielief: Dat zal op dat moment van haar zelf wel mogen, andere mensen uitkafferen, maar O wee als er mensen tegen haar beginnen. Dan trekt ze zich terug. Slimmerik, kennelijk sta jij niet zo sterk in je schoenen, als jij hier zeker van was geweest, dan had je de discussie tot het eind afgemaakt. Maar schijnbaar weet je zelf dat je belachelijk bezig bent en dat je je punt niet duidelijk kan maken, dus trek je je terug.
slimmerik schreef:Ja, ik ben er weerEn net als de vorige keer ben ik weer per pb bedreigd. De vorige keer met de dood. Nu wil iemand me opzoeken en werkeloos maken...
Ik hoop op jullie begrip dat ik me dan toch maar weer terugtrek uit de discussie. Het is me een té agressief volkje.
humpy1 schreef:kiwiko: daar heb je helemaal gelijk in, maar welke stafford of pit achtige heeft gewoon als hij gaat gaat
hij en is het meestal niet goed maar het maakt niks uit of ze nou wel of niet getraint zijn op het springpole.
De schade die de kaken van een stafford aan kunnen brengen zijn zeer enorm, daarom hebben wij ook altijd een breekstick bij als we met de honden weg gaan je weet maar nooit.
KiWiKo schreef:humpy1 schreef:kiwiko: daar heb je helemaal gelijk in, maar welke stafford of pit achtige heeft gewoon als hij gaat gaat
hij en is het meestal niet goed maar het maakt niks uit of ze nou wel of niet getraint zijn op het springpole.
De schade die de kaken van een stafford aan kunnen brengen zijn zeer enorm, daarom hebben wij ook altijd een breekstick bij als we met de honden weg gaan je weet maar nooit.
heel verstandigen ik hoop dat je hem nooit hoeft te gebruiken
Zoals ik al zei, mijn honden vechten ook niet
maar toch is het een paar maanden geleden gebeurd......
je weet het gewoon niet, het hoeft niet eens jouw hond te zijn die de boosdoener is........
Ik vind je een verstandige baas!
humpy1 schreef:KiWiKo schreef:heel verstandigen ik hoop dat je hem nooit hoeft te gebruiken
Zoals ik al zei, mijn honden vechten ook niet
maar toch is het een paar maanden geleden gebeurd......
je weet het gewoon niet, het hoeft niet eens jouw hond te zijn die de boosdoener is........
Ik vind je een verstandige baas!
Nou bedankt en ik moet zeggen heb hem gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken en ik hoop ook echt niet dat het zal gebeuren.
Want het grootste probleem wat ik vindt als een stafford in een gevecht te recht komt wat dan niet zijn schuld is dat hij dan wel de schulde is ook al is de hond niet begonnen, want dan krijg je de stempel het is toch een stafford en die zitten altijd fout.
humpy1 schreef:Nou bedankt en ik moet zeggen heb hem gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken en ik hoop ook echt niet dat het zal gebeuren.
Want het grootste probleem wat ik vindt als een stafford in een gevecht te recht komt wat dan niet zijn schuld is dat hij dan wel de schulde is ook al is de hond niet begonnen, want dan krijg je de stempel het is toch een stafford en die zitten altijd fout.