website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen__

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:22

70% ROFL

slimmerik

Ja, ik ben er weer Haha! En net als de vorige keer ben ik weer per pb bedreigd. De vorige keer met de dood. Nu wil iemand me opzoeken en werkeloos maken...

Ik hoop op jullie begrip dat ik me dan toch maar weer terugtrek uit de discussie. Het is me een té agressief volkje. Doei!
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 11-01-09 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Tja.... het is een onderzoek naar VERHALEN op internet Lachen

heel leuk, en een hoop werk geweest denk ik....... maar ik weet niet in hoeverre betrouwbaar Lachen

ik zie liever statistieken van het CBS Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:23

Heerlijk hoe jij iedereen over 1 kam scheert Lachen Huilen van het lachen

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:23

idd als je alleen op verhalen afgaat is dat niet betrouwbaar lijkt me Lachen

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:24

Nijn schreef:
Daarnaast vraag ik me af of mensen wel weten wat onder pitbull verstaan wordt, zo is er ook een heel leuk testje dat je foto's kunt aanklikken welke honden pitbulls zijn, moet je eens zien hoeveel mensen een hond voor pitbull aanzien terwijl ze het niet zijn Lachen
Anders gezegd, leuk zo'n test maar zonde van de tijd van de makers Lachen

Als je die site tegen pitbulls moet geloven vallen er heel veel type honden onder pitbull dus dan is je keus al wat groter ROFL Nors opkijken

Ellen__

slimmerik je leeft nog steeds duss....

nati

doeidoei Doei! Haha!

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:25

slimmerik schreef:
Ja, ik ben er weer Haha! En net als de vorige keer ben ik weer per pb bedreigd. De vorige keer met de dood. Nu wil iemand me opzoeken en werkeloos maken...

Ik hoop op jullie begrip dat ik me dan toch maar weer terugtrek uit de discussie. Het is me een té agressief volkje. Doei!

In een oude discussie waar wij elkaar tegen kwamen heb jij mij toen ook uitlopen kafferen Clown

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:28

Meissielief: Dat zal op dat moment van haar zelf wel mogen, andere mensen uitkafferen, maar O wee als er mensen tegen haar beginnen. Dan trekt ze zich terug. Slimmerik, kennelijk sta jij niet zo sterk in je schoenen, als jij hier zeker van was geweest, dan had je de discussie tot het eind afgemaakt. Maar schijnbaar weet je zelf dat je belachelijk bezig bent en dat je je punt niet duidelijk kan maken, dus trek je je terug.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:29

loez schreef:
Meissielief: Dat zal op dat moment van haar zelf wel mogen, andere mensen uitkafferen, maar O wee als er mensen tegen haar beginnen. Dan trekt ze zich terug. Slimmerik, kennelijk sta jij niet zo sterk in je schoenen, als jij hier zeker van was geweest, dan had je de discussie tot het eind afgemaakt. Maar schijnbaar weet je zelf dat je belachelijk bezig bent en dat je je punt niet duidelijk kan maken, dus trek je je terug.

had het niet beter kunnen verwoorden Afgod

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:30

slimmerik schreef:

meen je dit???
dit vind ik ernstig....dan zijn de meeste pittbull bezitters dus aso's....terwijl ik juist dacht dat er een enkeling was die aso was....nou zal ik ook wel met de dood bedreigt worden....terwijl ik van alle honden houd,dus ook van pittbulls....als ze maar lief zijn,dan maakt het mij niet uit wat voor ras het is.
Maar sommige mensen zijn niet geschikt voor sommige rassen.....dat is vaak met paarden ook het geval...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:31

Dat klopt ook zeker Geerke! Maar niet iedereen is ook even consequent. En als je niet consequent genoeg bent, dan ben je algauw niet goed genoeg voor meerdere rassen Lachen. Ook niet voor een herder oid.
Laatst bijgewerkt door loez op 11-01-09 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:32

kiwiko: daar heb je helemaal gelijk in, maar welke stafford of pit achtige heeft gewoon als hij gaat gaat
hij en is het meestal niet goed maar het maakt niks uit of ze nou wel of niet getraint zijn op het springpole.
De schade die de kaken van een stafford aan kunnen brengen zijn zeer enorm, daarom hebben wij ook altijd een breekstick bij als we met de honden weg gaan je weet maar nooit.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:33

Nou je het zegt humpy, die moet ik ook nog bestellen! Maar ik vind dit in feite niet meer als normaal. Je hoeft hem niet perse bij je te hebben, maar dit wil wel zeggen dat je goed voorbereid bent voor een nare situatie die altijd een keer kan gebeuren!! Lachen Top! Hopen natuurlijk dat dit nooit zal gebeuren. Maargoed zeg nooit nooit. Maar ook dát is weer met veel bepaalde rassen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:34

dan was mijn opmerking van die koevoet toch niet helemaal misplaatst....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:37

humpy1 schreef:
kiwiko: daar heb je helemaal gelijk in, maar welke stafford of pit achtige heeft gewoon als hij gaat gaat
hij en is het meestal niet goed maar het maakt niks uit of ze nou wel of niet getraint zijn op het springpole.
De schade die de kaken van een stafford aan kunnen brengen zijn zeer enorm, daarom hebben wij ook altijd een breekstick bij als we met de honden weg gaan je weet maar nooit.

heel verstandig Haha! en ik hoop dat je hem nooit hoeft te gebruiken Lachen Zoals ik al zei, mijn honden vechten ook niet Lachen maar toch is het een paar maanden geleden gebeurd......

je weet het gewoon niet, het hoeft niet eens jouw hond te zijn die de boosdoener is........

Ik vind je een verstandige baas!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:38

nee je weet het inderdaad maar nooit....
onze hond werd ook aangevallen door een ander en heeft daardoor gevochten en nu dus de grootste hekel aan donkere herders....
ben ik ook niet blij mee want voor dit incident kon hij goed met alle honden en is hier dus flink door verpest,door iemand die even niet goed op zijn hond let....

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:43

@slimmerik : Heb de laatste 8 pagina's niet meer gelezen, maar het lijkt me verstandiger als je een haat campagne gaat voeren tegen 'kampers en aso's" volgens mij ligt daar je probleem namelijk.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:44

KiWiKo schreef:
humpy1 schreef:

heel verstandig Haha! en ik hoop dat je hem nooit hoeft te gebruiken Lachen Zoals ik al zei, mijn honden vechten ook niet Lachen maar toch is het een paar maanden geleden gebeurd......

je weet het gewoon niet, het hoeft niet eens jouw hond te zijn die de boosdoener is........

Nou bedankt en ik moet zeggen heb hem gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken en ik hoop ook echt niet dat het zal gebeuren.
Want het grootste probleem wat ik vindt als een stafford in een gevecht te recht komt wat dan niet zijn schuld is dat hij dan wel de schulde is ook al is de hond niet begonnen, want dan krijg je de stempel het is toch een stafford en die zitten altijd fout.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:45

ik weet nog wel heel goed met onze st bernard vroeger....had zo'n hekel aan alle kleine hondjes, dus daarom liep hij nooit los, altijd keurig netjes aangelijnt....maarja, toen liepen we op het strand, en toen waren er 2 meiden met een tekkel (die niet zo best luisterde), die tekkel komt op onze st bernard afgerend, dus me stief vader schreeuwend naar die meiden: HOU DIE HOND BIJ JE!!!.....Die meiden giechelen.....stja.....totdat het hondje onze bernard had bereikt, m'n stiefvader heeft die tekkel zonder pardon gewoon een schop gegeven.... Clown domme mensen
Laatst bijgewerkt door nati op 11-01-09 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:48

humpy1 schreef:
KiWiKo schreef:

Nou bedankt en ik moet zeggen heb hem gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken en ik hoop ook echt niet dat het zal gebeuren.
Want het grootste probleem wat ik vindt als een stafford in een gevecht te recht komt wat dan niet zijn schuld is dat hij dan wel de schulde is ook al is de hond niet begonnen, want dan krijg je de stempel het is toch een stafford en die zitten altijd fout.

Het had net zo goed een Marrokaan kunnen zijn Lachen Lachen

vaak is de hond die de grootste schade aangericht heeft in de ogen van de eigenaar de boosdoener....... en volgens de eigenaar is het nooit hun hond Lachen

Mijn kruising is ook de boosdoener geweest in dat gevecht....... ding heeft nog nooit gevochten, jaaa met de lab Lachen onderling Lachen

ach......... des de meer reden om je hond gewoon goed op te voeden

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:50

humpy1 schreef:

Daar heb je helemaal gelijk in Humpy, dat vind ik nog wel het aller rotste! Toen ik onze Boerboel teef nog had (Ze is overleden nu) heb ik ook altijd gezegd als er een hond (los of niet los) op haar af komt, ik klik de lijn er af. Ze kon simpelweg niet met andere honden overweg, en hier hebben we altijd rekening mee gehouden. Heb een aantal keer gehad dat er een hond los op ons af kwam, ik jaag ik zonder pardon weg hoor! Zelfs met eigenaar erbij. Ik verzoek altijd eerst vriendelijk aan de eigenaar of ze de hond aan willen lijnen. Zoniet, dan waarschuw ik ze ook, als je hond bij de mijne in de buurt komt, de mijne gaat los. Eigen risico. Nooit fout gegaan. Onze hond heeft NOOIT iemand gebeten of een andere hond gebeten.

[edit] klopt helemaal KiWiKo! De andere eigenaar zou zeggen, doet ie anders nooit! Of idd dat je eigen hond altijd de boosdoener is, ook al is die niet begonnen... Triest.. zeer triest.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:54

Mijn hond staat altijd klaar om te vechten met andere honden maar valt zeker niet onder de pitbull achtigen. Die van ons is niet sociaal en speelt nu na veel moeite wel heel leuk met een stel honden maar als er een hond ook maar even verkeerd naar hem kijkt is het gebeurd. Hij kan echt een hond willen verscheuren omdat die hond dan tegen hem gegromt heeft of iets dergelijks, vergeten doet hij niet. Dus er lopen genoeg honden naast pitbull achtige rond die wat dat betreft veel meer schade bij andere honden kunnen aanrichten dan een fijn opgegroeid/opgevoedde pitbull achtige.

Ih heb er dan ook inderdaad een piep hekel aan als mensen hun hond los hebben waar het niet mag en ze niet onder apel staan. Ik wandel niet met mijn hond in losloop gebieden omdat ik weet dat hij met heel veel honden niet kan. Gelukkig is het nooit op bijten aangekomen met loslopende honden, maar heb wel eens een hond weg moeten schoppen omdat de eigenaar het grappig vond dat ze grommend bij elkaar stonden.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:00

LADPR, jou hond is dus een voorbeeld dat ook andere rassen wel degelijk zo kunnen zijn. Ik zeg niet dat er iets mis mee is he, dus vat het niet persoonlijk of verkeerd op Knipoog Maar het is echt heel vervelend als mensen er geen rekening mee houden. Ook zeggen ze dan altijd, jaa maar mijn hond doet niks, ik heb altijd gezegd, nee die van jou misschien niet, maar de mijne wel daarom issie ook aangelijnd!!! En heel leuk dat haar hond misschien met de mijne zou willen spelen, maar mijn hond zit altijd aangelijnd als ik weet dat het gewoonweg niet anders kan. Ik weet goed wanneer ik mijn hond wel of niet los kon laten. Altijd goed gegaan!! En LADPR, ook ik heb serieus wel eens honden weg moeten schoppen omdat de eigenaar het niet erg vond dat hun hond (los) naar de mijne toe kwam (aangelijnd) heel leuk en aardig, maar ik heb er geen zin in dat mijn hond dan grijpt, en uiteindelijk afgemaakt kan worden. Dan krijgt die hond zonder pardon een schop onder zijn kont, dat ze niet meer in de buurt dúrven te komen. Klinkt hard, maar liever zo dan dat mijn hond zou grijpen.