Ach, wat zielig.... Heb je al geprobeerd met de hand te voeden? De rest is in blakende gezondheid? Gefeliciteerd hoor, ook voor de mama!!
Nu is ie de weg weer kwijt...Ik mag haar er niet meer aanleggen, want dan wil ie juist niet drinken. Als ie dorst heeft gaat ie vanzelf drinken
Och, wat zijn ze lief! Die buikjes zijn altijd zo schattig! Laat je ook foto's zien als ze wat groter zijn? Vind het echt heel, heel leuk voor jullie dat alles zo goed is gegaan Als hij de smaak eenmaal te pakken heeft komt het vaak wel goed. Het is een beetje afwachten, je weet het van tevoren toch niet
tommieee2 schreef:7 puppy's!! HAD IK HET NOG GOED OOK IK ALS ENIGE DIE 7 KOOS whahaha! whahaha niet us lees het topic goed door ik gokte er ook 7!maar goed wat een schatjes zeg!!!
En de kleine drinkt nóg! met wel kleine pauze :Nog even een filmpje: http://nl.tinypic.com/player.php?v=aaizp3&s=5
En het kleintje drinkt nog Al bijna een uur!Ooh, man, vanochtend dacht ik echt even dat ie geen uur meer te leven had!Ja, die piepjes. Dat horen we hier nu de hele dag!