ThePast03 schreef:Als je niet meer met argumenten kan komen ga je maar over op persoonlijke aanval?
Je was er niet bij, heb dat dier vol geraakt en hij was zeiknat, maar misschien kan jij me uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan?
Nee was er idd niet bij maar heb wel een hoop mensenkennis.
Je discussieert ontzettend veel alleen je praatjes vullen geen gaatjes zoals mijn opa altijd zei

Maar goed dat is mijn mening

Maar goed dat telt niet alleen voor jou, wat ik persoonlijk nog veel erger vind zijn mensen die zichzelf zo tegenspreken.
Een link hier en dit topic ligt op zijn gat

Maar goed vind het wel best, zonde van je tijd om een heel dag hier in dit topic te vertoeven,
het gaat vrijwel nergens over....dit noem ik beslist geen afspiegeling van de maatschappij, gelukkig maar

Morgen gaan mijn katten weer lekker naar buiten, weten presies welke tuin ze moeten mijden (Emmer water of toch écht die eigenheimer) en zitten morgen weer braaf voor mijn deur te wachten.
Geen hypocrieten die ze naar asiels aan de andere kant van het land slepen, dood willen schoppen,
een maat 42 willen parkeren op hun lieve bassie, geen honden die ze mollestreerd.
Nee gewoon een heel simpel plaatsje in het Hoge noorden, met gemm. 2 katten per huishouden,
poepvrije tuinen (hooguit mss een van je eigen kat soit

En waarom dat mogelijk is omdat hier mensen leven die tolerant zijn

Welterusten ik ga mn katten binnen halen en slapen.