Cayenne schreef:Volgens mij missen Ghost, Geisha, Britt en Breitling(allemaal bonte witmaskers) en Daiquiri (ook een bonte witmasker
)
Dat zou kunnen!
Ik ben het een beetje kwijt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ruby denkt dat ie een puppy is ofzo. Zit hij op mijn vinger en praat ik tegen heb gaat hij iedere keer net als een puppy je aan zitten kijken en zijn koppie scheef houden

vreet als een bootwerker en fluit als een bouwvakker en probeert elke dag wat te fluiten.
hoop maar dat het goed gaat...
Wacht ff, heb je het überhaupt over valken?
. ze kunnen vast wel wat hebben gezien mama er ook gewoon op broedt toch?

) echt krijgen
Ik las eerst verkeerd en dacht dat er stond dat het nest bereden was 
).
Wanneer ze met een week of 7 goed zelf beginnen te eten, vang ik ze en gaan ze nog een week hier in de binnenkooi in huis. Dan komen ze wel weer dagelijks meerdere keren in handen. Vaak zijn ze de basis uit de eerste weken dan nog niet vergeten en dan heb je ze zo weer tam. Maar sommige kleintjes lijken tam uit het ei te zijn gekropen en hoef ik helemaal geen moeite voor te doen. Het verschilt echt per baby.
Ik lees op de ene site dat ze genoeg hebben voor 24 uur, en op de andere weer dat de ouders binnen 12 uur moeten gaan voeren.. 
)
Ziet er zo apart uit, zo'n raar kleintje maar al zo 'sterk'.
Bij valkjes hoor je ze eigenlijk vooral wanneer ze honger hebben of gevoerd willen worden.
Stef_Alinde schreef:Weet niet of dat ook zo is bij valkjes, maar aga's zijn heel stress gevoelig, hoe meer jij gaat kijken hoe meer hun het laten afweten.
Steeds kijken is heel erg stressen voor ouders vooral voor ouders die het allemaal nog niet zo goed snappen.
Ik heb hier 2 kweekkoppels zitten ik kijk elke dag even 1 keer, dan tik ik op het broedblok zodat ze weten dat ik er aan kom gewoon zachtjes, en meestal gaan ze er dan uit dan kijk ik en laat ik ze verder weer met rust.
Ik zou dus je aga's iets meer rust gunnen.
Mocht het nou echt niet gevoerd worden kan je een keer een voeding geven maar wel weer terug leggen in de hoop dat de ouders het beginnen te snappen en het weer overnemen.
Maar probeer bij een eerste nestje zo min mogelijk in te grijpen, ze moeten het toch leren.
Waar het ook vaak fout gaat is dat de ouders of 1 van de ouders met de hand groot gebracht is.
Dan hebben ze het nooit echt goed mee gekregen van de ouders.
Sorry Cayenne dit gaat totaal niet over je valkjes.
gaat nog wel erg onwennig allemaal, dus ik zal z'n krop goed in de gaten houden.