Edit: heb je al geluisterd bij je andere voorraad? Voordat daar ook ineens de barsten in komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gebeurt veel in de kippenwereld. Eitjes of in houtkrul of een dikke laag wc papier inpakken in een doosje. Dit weer in een grotere doos met extra vulling doen dat het niet kan schuiven. En voorzichtig breekbaar deze kant boven sticker op de doos. Zo gaan er ook eieren naar de andere kant van de wereld zelfs
Pruttel is helemaal gek van Karel, maar Karel moet er zogenaamd niks van weten, alhoewel ik ze al een paar keer betrapt hebt met smoezen en tegen elkaar aan zitten.
Harrie kijkt meer de kat uit de boom, hij gaat graag bij de rest zitten maar dat is ook alles. Hij zit meer op het schommeltje en schommelt langzaam van links naar rechts. Pruttel en Harrie zitten wel vaak bij elkaar, broederliefde.
Wat grappig, Harrie was hier juist iets bijdehandter, maar Pruttel had eigenlijk schi*t aan alles en was voor de duvel niet bang. Die vond het best gezellig zo bij mensen

Cayenne schreef:Het eerste nakomertje is vanochtend geboren! Een geel donsje!![]()
Dan zijn er dus drie opties: Het is van Hera/Amor, Aura/Hermes of Phoenix/Pyriet.
Mijn gevoel zegt Phoenix/Pyriet, want ik kan me herinneren dat ik daar wat eitjes bij heb verwijderd, maar dat heb ik bij Aura/Hermes ook gedaan (alleen was dat volgens mij eerder![]()
Bij Hera/Amor is de kans klein. Die hadden ook eitjes maar volgens mij heb ik die direct weggegooid.
Ik weet het echt niet meer
Fluit hij al een deuntje?
Wat gaat ie hard! Dat opstappen komt wel goed! Hij is enorm slim
Met trosgierst lukte het prima