Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:wat moet jij in coma gelegen hebben de eerste nachten zeg!
maar ik denk dat ik vanacht wel in een diepe coma ga raken ben moe en dat komt nu echt naar buiten

ohhh als me gewicht verder zal zakken is niet erg hoor kan nog wel wat kilootjes kwijt
maar wel van allemaal erg lief
een aantal dagen voordat we Bobby hebben gevonden zat ik er echt doorheen, ik kon niet meer in de combinatie bijna geen slaap en veel stres ging ik er echt bijna aan onderdoor
ik denk zelf dat het ook niet langer had moeten duren
Nakisha schreef:Even over het bandje... sommige katten presteren het zichzelf op te hangen aan halsbandjes, of een pootje erin klem te krijgen.
Persoonlijk gebruik ik het liefste een bandje met veiligheidssluiting... dat is wel zo prettig. Mocht het misgaan, dan knapt zo'n bandje los.

Nicole85 schreef:Geweldig dat je je kat weer terug hebt.
De mijne is nu 3 weken vermist en nergens te bekennen.
Overal flyers opgehangen. Alle dierenartsen, dierbescherming, amivedi etc zijn allemaal ingelicht. Maar geen Mouz![]()
Heb de eerste week ook constant overal gezocht. Bosjes uitgekamd en noem maar op...
Mis d'r verschrikkelijk en bij elke gecyperde kat die ik zie, kijk ik
Moet een super gevoel zijn om je kat weer in de armen te sluiten.
ik zag het niet meer zitten toen hij 3 weken weg was dus kan ik me in jouw situatie heel goed voorstellen ik had ook bijna de hoop opgegeven,NIET DOEN DUS!!!!! altijd de hoop erin blijven houden ik hoop dat jouw poes snel weer terug is en dat je net zo happy ben als ik nu, BLIJF HOPEN HE? laat het weten als ze terug is, ik wens je heel veel sterkte en zal ik een kaarsje voor je aansteken

Super!!!!Citaat:zit een veiligheids sluiting op

en is hij gezond verklaard zodat hij dinsdag gecastreerd kan worden
ja het s even zielig voor hem dinsdag maar de catsreratie stond geplant toen hij weg was en gezien hij nu echt enorme balletjes heeft en ik niet wil dat hij straks gaat sproeien of iets moet dat helaas wel
ach gus vindt het wel sneu voor hem
maar het is helaas niet anders
hou juliie op de hoogte over dinsdag
dat ie terug is... en super gaaf dat het gelijk zo goed klikt met die twee 

femmiel schreef:Sgaattttigggg,
Super dat ie terug,is.
Ik heb egt met tranen dit topic gelezen
Hij is wel erg gegroeid eh.
hij is wel een beetje ziek overgeven en zo maar de DA zegt dat het weer wennen is aan zn voer
chickey schreef:Wat fijn dat hij weer thuis is!! Onvoorstelbaar dat er mensen zouden zijn die hem bij dat voetbalveld hebben gedumpt..... hoe kan je dan 's nachts lekker slapen wetende dat hij daar rond loopt?
Nou in ieder geval is het ook helemaal super dat het tussen die twee ook goed gaat!
het blijft gissen he maar de DA is het daar ook mee eens) dat toen wij de beloning erop hebben gezet het mensen te heet onder de voeten werden hem toen gedumpt hebben
tja je moet maar met dat gevoel kunnen leven he???
ik hoop dat alles goed gaat, en dan mag ik hem smiddags weer ophalen