iepsel schreef:Enne.........we hebben zó meegeleeft, waar blijven de foto's
ja, ik heb alles gelezen, en meegeleefd
jou eigendom, staat op jou naam, dus jou kat!
goed dat die weer thuis is!!
en goeie regeling..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iepsel schreef:Enne.........we hebben zó meegeleeft, waar blijven de foto's
Eponastable schreef:waaauww super nieuws! Ik ben blij dat ze de chip hebben gevonden!
Niet te zat vanavond é
enneuh stuur die dame langst een asiel dat ze daar een kat zoekt
sterre2007 schreef:Eponastable schreef:waaauww super nieuws! Ik ben blij dat ze de chip hebben gevonden!
Niet te zat vanavond é
enneuh stuur die dame langst een asiel dat ze daar een kat zoekt
Nou inderdaad zeg! De Nederlandse asielen zitten propvol.
Het enige is dat ze moet betalen voor een asieldier. Wellicht
was dat haar overweging om er een van straat te halen.....
raylaatje schreef:sterre2007 schreef:
Nou inderdaad zeg! De Nederlandse asielen zitten propvol.
Het enige is dat ze moet betalen voor een asieldier. Wellicht
was dat haar overweging om er een van straat te halen.....
hier in het asiel zit nog een kat wie graag veeeeeeeeeeel aandacht wil(je kunt amper werken zoveel loopt hij je achterna) en hij moet binnen gehouden worden.
tamaramt schreef:fijn dat je kat weer thuis is maar ik zou de kat toch niet meer naar buiten doen
ben bang dat de andere mensen anders misbruik vd situatie gaan maken en hem weer veel gaan voeren e.d. zodat hij dadelijk wel daarnaar toe blijft gaan
poes schreef:Ik vind dat mensen hier veel te scherp zijn tegenover die vrouw...
Als de zoveelste magere kat langs kwam lopen, belde ik ook niemand hoor... En als dat beest op een dag in de zetel lag, dan was dat prima. Ok, wij hielden ze niet binnen.
Maar het binnenhouden op zich van een kat is niet zo'n drama als sommigen hier denken... Heel wat katten wennen er perfect aan, mits voldoende aandacht en zo.
Caira schreef:tamaramt schreef:fijn dat je kat weer thuis is maar ik zou de kat toch niet meer naar buiten doen
ben bang dat de andere mensen anders misbruik vd situatie gaan maken en hem weer veel gaan voeren e.d. zodat hij dadelijk wel daarnaar toe blijft gaan
Hoe krom kun je de wereld maken? Het hele topic roept boe en bah omdat de vinder de kat binnen houdt, en nu zou ts hetzelfde moeten doen?