Ninaa_ schreef:Nou ze mogen bij mij zo snel mogelijk dood hoor.Ielg !
Zo'n kind bij mij op school die moet zelfs helemaal een mier ofzo buiten zetten, omg. Nou die sla ik dan ook meteen dood.
Mag ik vragen wat voor een last jij hebt van een mier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ninaa_ schreef:Nou ze mogen bij mij zo snel mogelijk dood hoor.Ielg !
Zo'n kind bij mij op school die moet zelfs helemaal een mier ofzo buiten zetten, omg. Nou die sla ik dan ook meteen dood.
Ilzjuh schreef:moonfish13 schreef:(van een vogelspin dan he? zo'n kleine doet niks.)
Niet? Mag je mij vertellen waarom een vriendin van mij zo'n eng grote spin aan d'r hand had hangen. En dan niet aan een draadje. Echt, hoe hard ze ook schudde, hij liet níet los. Sindsdien pakt ze maar een glas en een papiertje in plaats van haar blote handen.
Anne_GTI schreef:Ik pak gewoon de stofzuiger; dan krijg je niet van die vieze vlekken.
SanneKyla schreef:Anne_GTI schreef:Ik pak gewoon de stofzuiger; dan krijg je niet van die vieze vlekken.
Je hebt er nog minder last van als je een glas + kartonnetje pakt en het beestje los laat in de tuin
SanneKyla schreef:Je hebt er nog minder last van als je een glas + kartonnetje pakt en het beestje los laat in de tuin
riekSter schreef:Ik ben zo ontzettend bang van die beesten ...
Ik durf ze zelfs niet dood te maken omdat ik serieus waar gewoon bang ben dat ze dan wraak nemen (ik ben echt doodsbang van die beesten)
Platmeppen durf ik niet want dan denk ik altijd stel ze blijven vastplakken aan mijn schoen of krant .. brrrr (laten liggen durf ik ook weer niet, dan weet ik niet of ze wel dood zijn) + dan moet je in de buurt komen
Opstofzuigen is ook geen optie, want daar kruipen ze weer uit ... Hier iig wel ... brrr
Als ik er 1 zie dan ga ik krijsen en gillen, ik krijg kippenvel over mijn hele lichaam, ik verstijf helemaal en soms zelfs licht moeite met ademhalen ... Vooral als ze gaan rennen ...
Wel grappig, mijn vader is ook bang (vind het best zolang ze niet in zijn buurt komen, dan roept hij gouw mijn moeder, maar durft ze zelf niet te pakken) en mijn zus is ook doodsbang voor spinnen, zij controleert voor het slapen gaan altijd heel haar kamer of er geen spinnen zijn ...
MamaMiesje schreef:Ik logeerde laatst bij mn zussie.
Zij en haar fubbie wonen in Duitsland, op het platteland
Ik lag al lekker in m'n bedje, het licht was nog aan.
Zie ik daar....boven de deur...een ENORME joekel van een spin...Waaahhh!![]()
Maar oké, er staat daar een boekenkast met dikke studieboeken en ik zag ook een stapeltje plastic potjes...Brrr...waaahhh...Gats..ik kon er niet bij, hij zat te hoog.
Ik vond een rol inpakpapier en tikte hem, staand op een zo'n groot mogelijk afstand-rol, uitgestrekte arm én voorover buigend, zachtjes aan.
IEUWL! GATVERDAMME! 't Is ook nog zo'n vlugge! Jasses!!![]()
Affijn, hij zat op de muur en met gestrekte arm zette ik het potje over hem neer, rammelde een beetje en klapte toen gauw het dikke studieboek erop.
Omzichtig liep ik naar de gang en zette daar het potje met dik boek en al op de grond...
Brrrr...oeff...
Dusss...ik lig weer in mn bedje, met het licht nog steeds aan want er moest wel gecontroleerd worden of er niks meer was natuurlijk. Ik zag niks meer en las nog even in een boekje.
Totdat...echt, ik verzin het niet...ik gekriebel voel in mn haar...
WAAAAH! Ik schud mn hoofd en ja hoor! ARGH!Weer zo'n dikke!!
![]()
Op mn bed! WHA! En hij rende! WAAHH!
Gelukkig was er nog een potje en nog meer dikke boeken.
En zo stonden er twee potjes met dikke boeken op de gang...brrrrrr
Cayenne schreef:Nee hoor, hier verdwijnen ze ook in de stofzuiger en daarna zuig ik nog een rondje door het huis en rond de vogelkooi om de zaadjes op te vangen, zodat meneer spin er niet meer zo makkelijk uit kruipt