_Scarlet_ schreef:Kan je geen ruifje ophangen, Joyja?
Daar ben ik nog naar opzoek, had alleen zo'n hele grote kunnen vinden, maar denk dat ik zo'n bal voor ze ga halen en ze dan een handje hooi geef en in die bal, maar op dit moment krijgen ze 3x per dag hooi, zodat ze wel voldoende kunnen eten daarvan zonder dat ze er onder kan kruipen ivm de onstokken oogjes!
Pipa de langharige vind het gezellig op schoot voor een paar tellen, wat ik gemerkt heb is dat ze het prettiger vind om in het hok geaait te worden, dan gaat ze dr echt voor zitten, fleur die vind er niks aan alleen als ze helemaal weg kan kruipen maar die raakt dan in ene heel paniekerig.
De dames hangen ook erg aan elkaar als er 1 weg is is er paniek en samen op schoot lukt haast niet want dan gaan ze heel erg rond hupsen is wel gezellie alleen ziet 1 van mn katten ze dan wel als een gezellig speeldingetje en wil ze dan vangen.
Heb gister een hangmatje voor ze gemaakt en er was weer leven in het hok, kon het houten huisje even drogen want ze plassen er tegen aan.
Ik haal ook regelmatig het huisje eruit vandaag de hangmat zodat ze even lekker door het hok kunnen hupsen en dat fleur wat minder schittig word