Desiree schreef:dwaallicht schreef:
Ik heb nooit gezegd dat mijn katten maar overal mogen komen en in tuintjes poepen.
Valt er iets vervelends voor, dan wordt er met de buren gezocht naar een goede oplossing.
Dat heet nou rekening houden met elkaar.
Alleen vind ik dit echt zo'n typisch topic van een kattenhater, net als die vorige, en daar erger ik me aan.
Jouw buren hoeven geen rekening te houden met jouw katten. En ze hoeven alleen al geen oplossing te bedenken voor een probleem dat JIJ veroorzaakt.
Ben blij dat mijn buren van een ander type mens zijn dan jij.
Als zij last hebben van mijn katten, geven zij dat aan, op een normale manier. We hebben een gaashek om de tuin, maar alsnog kan het gebeuren dat onze kat in hun tuin belandt.
We bedenken daar dan samen een oplossing voor.
Als wij last hebben van de buren, omdat ze tot 's avonds laat in de tuin zitten te blaten of hun auto scheef parkeren zodat wij er moeilijk langs kunnen, dan wordt dat ook op een normale manier besproken.Wonen naast elkaar is rekening houden met elkaar..ben blij dat ik fatsoenlijke buren heb.
Oja, en om een kat te beschieten met een buks is natuurlijk te gek voor woorden.
Het soort mensen dat zoiets doet is gewoon gestoord, en dat geldt net zo hard voor de mensen die het daar wel mee eens zijn.

Dit wordt mn laatste zegje hier want met sommige mensen zal ik het nooit eens worden..