hier zijn ze nog in een dikke wintervacht, maar nu zijn ze wel al geschoren. zal ook foto's maken van mijn kale schapies
de 2 ling met mams
laatste lam 2006
spreekt voor zich
knappe kopjes
nieuwschiering ooitje
mijn schapen(ooien)op een kluitje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
echt lief!
vinden jullie Svarta, die zwarte geit, te dik? vraagje stond ook bij de foto maar niet echt duidelijk 
stroomdraadje moet er nog bij langs..op ander strukje land had ze die wel..ging idd beter

daar komen regelamtig mensen langs..aaah wat een lief geitjeeeee....oprotte bij mn geit haha..maar ja..dan krijgt ze dus tussendoor van alles. brood, sla weet ik veel wat allemaal. heb laatst ene kerel betrapt die mn pony bananenschil voerde btw...hebben we dus mooi wat van gezegd. poosje geleden 2 wijven die ze elke dag sla en spinazie gaven. want die arme paardjes hadden niks te eten. krijg er verstand van aub..sla is slecht en spinazie lijkt me ook niet geweldig elinax21 schreef:ja er hangen overal bordjes...niet voeren ivm ziek, en verboden toegang en van alles..wordt niks van aangetrokken
schande! Daar zou ik echt van uit m'n dak gaan....
bah...
ponyzotje schreef:- Hoe vaak moeten zijn hoeven bijgeknipt worden (en kan ik dat zelf of de smid)? Wanneer ze te lang zijn. Kan je makkelijk zelf. Gewoon al het hoorn "waar niets onder zit" wegknippen met een goede schaar of tang.

MSQuincyTE schreef:Helina0611 wat zijn ze lekker mollig zeg die lammetjes
Eowyn3003 schreef:Hallo, wij snijden die overbodige stukken eraf, bij onze schapen, is dat slecht?
hoorn dat te ver doorgroeit zorgt ervoor dat de hoeven en dus de pootjes scheef gaan staan. Je moet de hoeven echt goed bijhouden. Op internet kan je wel een plaatje vinden van hoe het er moet uitzien 
( ze hebben nl nog maar 1 geit, de andere is gestorven) ze is een goede foto model
ze is anders wel wat schuw.
groetjes!