Kattenvoer: welke is nu echt goed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:18

xoranlover schreef:
Mijn vriendin voerde nierdieet maar dan rauw. Kat zou het niet lang meer overleven zo waren zijn waardes. Maar ze wilde geen RC geven. Is zelf gaan zoeken en heeft rauw vlees eend gegeven kan wel navragen wat zij gaf. Hij heeft er nog 4 jaar op geleefd maar was wel ouder dan jou kat. Ik kan het navragen als je wilt?

Heel graag!

onpaard schreef:
Wij hebben animonda Integra Protect nieren, Beaphar Nierdieet en MAC's CAT Vetcare Nierdieet. Onze oude kat eet best vaak maar ook niet dik te krijgen. Ze is haar hele leven al rank maar nu echt wel mager. Verder is ze doof en gaat ze steeds slechter zien. Ze vindt het heerlijk op schoot te liggen maar ze zit duidelijk aan het eind van haar leven.

Zazou is na de antibiotica wel goed opgeknapt hoor, in zijn doen is hij eigenlijk gewoon weer de oude. Hij steelt nu zelfs dingen van tafel terwijl
Hij anders niks anders at dan zijn brokken, ook niet als we het aanboden.
Ik neem wel eens de ‘lelijke’ stukjes rauwe zalm mee uit onze zaak als we zalm moesten maken, vroeger moest hij er niks van hebben maar nu eet hij er wel wat van

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:47

En lekkere blikjes tonijn, kip ed, bijvoorbeeld van Cosma of Almo? Daar zit veel vocht in en het ruikt blijkbaar heerlijk voor ze. Een van onze katers bleek deze week 40.2 graden koorts te hebben door een abces/ontsteking, maar at dit nog steeds - tot verbazing van de dierenarts. Dan krijgt hij in ieder geval iets binnen.