Ik ben echt helemaal verliefd op Onyx.

Hij lag zo lief tegen haar aan. Oh ik smolt.

En later in de avond (of nouja nacht want het was om 00:15
) vind ik die kleine man zo..
Wilde die kleine man zijn zandbak/toilet niet uit. Hij lag er zo lief in.

Ik ben echt zo blij met deze twee lieverds. Onyx is echt een ontzettende lieve en rustige man en Ruby is echt meer een durfal die vaak dingen op zoekt en uit probeert.
Ik kan genoeg dingen gaan uitproberen, heel fijn als anderen even meedenken.
Eerst een oog ontsteking paar maanden geleden en nu is die arme meid aan het niezen en heeft ze wit snot zitten. Ze eet gelukkig nog wel (voornamelijk brokken, hooi laat ze nu wat meer staan viel me zojuist op) en ze drinkt nog en rent wel lekker door de slaapkamer heen als een blij ei maar we gaan morgen toch maar even een ritje richting de dierenarts maken. Wel pas om 15.45 dus ik hoop stiekem dat ze morgen in de ochtend bellen dat ik wat eerder kan komen...
Ik moet Onyx ook even in de gaten houden of hij ook niet ziek gaat worden. Als dit wel het geval is dan heeft ze een besmettelijke variant en moet hij ook dezelfde medicatie gaan krijgen.
Duwde haar neusje lekker in het hooi en heeft al wat meer dan normaal hooi gegeten en de brokken gingen er weer goed in! En haar keutels hadden weer een mooi formaat. Sinds vanochtend is ze echt weer haar vrolijke zelf. Nog vrolijker dan ze 2 dagen geleden nog was.
. Thuis aan Mila en guus gekoppeld en het ging heel snel goed gelukkig