Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lugea schreef:Ik spreek straks m’n eigen dierenarts weer, ga dan ook zeggen dat ze België maar moeten bellen. Ik ga het zo zelf proberen, maar weet inderdaad niet of ik er doorheen kom. Ben ook echt even in tranen uitgebarsten bij de dierenarts net.
Ja, die kliniek heeft contact gehad met mijn dierenarts… Hij is niet in acuut levensgevaar, dus niet spoed genoeg. Maar als ik het niet vertrouw moest ik wel bellen… Ja, schiet mij maar lek. Ik heb dus gebeld, maar na overleg mocht hij niet komen en moest eerst m’n eigen dierenarts iets doen.
Lugea schreef:Nu word ik net door m’n eigen dierenarts gebeld dat ik maandag pas terecht kan. Als het goed is belt Utrecht me zo zelf ook nog even. Mag wel de spoedlijn bellen als ik het niet vertrouw. Ja, als ik het zou vertrouwen zou hij niet naar Utrecht hoeven…Sorry, maar de moed zakt me echt een beetje in de schoenen.
Lugea schreef:Hij wordt om 16:30 uur opgenomen bij Evidensia Waalwijk. Wat een lieve assistente. Voor mij wel een stuk rijden, maar dat heb ik er zeker voor over.