Thanks voor de foto! Op zich klinkt het mengsel wel okee, alleen zie ik op je foto al dat deze staafje groter (langer vooral) zijn dan de tofu die ik had en daarvan verdween 1/3 schoon grit mee in de afvalbak van de automatische kattenbak. Daar ga ik dus niet meer voor, want daar liep ik echt op leeg.
Oh hahahaha c_alsemgeest, dat is dan weer een bummer
opisop_shop
Geplaatst: 08-04-26 21:33
Tofu heb ik geen verstand van. Mocht iemand iets anders zoeken wat wel klont vormend is en fijn qua geur, wij gebruiken deze:
Ik weet niet of dit merk in NL verkrijgbaar is, maar anders vast wel iets vergelijkbaars. Wij hadden gewoond grit, al dan niet met geur, maar het rook toch vaak niet fijn in huis. Sinds we overgestapt zijn op deze hebben we nooit meer problemen. Het ruikt vrij neutraal, beetje zaagselig ofzo. Stoft niet en loopt veel minder uit.
Ik had soortgelijk, alleen dan van een ander merk. Dat plakte alleen aan de bodem van de electrische kattenbak, dus daar ook na 1 zak weer verder gegaan met de zoektocht.
Als iemand een Poopy wil kopen, stuur me even een pb voor een kortingscode.
Ik heb gekeken in de zedar kattenbak, die kan dus inderdaad niet met die tofu staafjes. Ik ga poopy vragen of ze me voor die bakken het aankomende bentoniet grit die stofvrij is kunnen toesturen.