Onze kleine terror vind alle speeltjes gelukkig leuk. Ben zo benieuwd wie ons heeft. In huis mag hij niet meer met ballen spelen, die gooit hij onder de bank en kunnen wij er eindeloos onderuit halen. Dat doen we alleen nog buiten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Secret Santa Secret Tip schreef:Hier wil ik even op inhaken, de pakketten worden natuurlijk anoniem en zonder T&T verzonden, ofja, de ontvanger weet niet wanneer het pakket komt. Als je niet zeker weet dat je buren het aannemen of vaker gedoe hebt met de buren of iets dergelijks, kies dan voor een PostNL punt in jouw buurt! Eventueel kan jouw Secret Santa mij laten weten dat het pakket gearriveerd is en ik geef dat dan door. Of via een anonieme 'vraag' op lootjestrekken. Vorig jaar hebben hier enkele Santa's gebruik van gemaakt en dat werkte goed!
Art_Ificious schreef:Moestuin schreef:Ik heb vorig jaar hemel en aarde mogen verzetten om te verbergen dat het uit België kwamDit jaar rij ik dus gewoon de grens over om het daar te posten.
Kunnen we samen rijden
KimD schreef:Ik kan het eerste deel van mijn bestelling morgen ophalen bij het PostNL-punt als het goed is. Dan wil ik morgen nog even kijken voor iets erbij en dan heb ik m’n cadeautjes wel aardig rond. Verder nog even wat leuks bedenken voor het inpakken en uiteraard aan de slag met de hints. Ik vind de voorpret echt al ontzettend leuk.Secret Santa Secret Tip schreef:Hier wil ik even op inhaken, de pakketten worden natuurlijk anoniem en zonder T&T verzonden, ofja, de ontvanger weet niet wanneer het pakket komt. Als je niet zeker weet dat je buren het aannemen of vaker gedoe hebt met de buren of iets dergelijks, kies dan voor een PostNL punt in jouw buurt! Eventueel kan jouw Secret Santa mij laten weten dat het pakket gearriveerd is en ik geef dat dan door. Of via een anonieme 'vraag' op lootjestrekken. Vorig jaar hebben hier enkele Santa's gebruik van gemaakt en dat werkte goed!
candalisa schreef:Ja maar …. De pakketjes worden toch met de slee met rendieren gebracht?
Moestuin schreef:candalisa schreef:Ja maar …. De pakketjes worden toch met de slee met rendieren gebracht?
Ja, helemaal die optie vergeten vermelden! Als je een kaartje stuurt naar Santa Claus Office - Joulumaantie 1 - 96 930 Arctic Circle - Finland met de mededeling dat er een pakketje klaar ligt, komt de Kerstman en Rudolf deze ophalen bij de SS’er om deze tijdig te bezorgen bij het lootje!