Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 07:45

Ik ga met dierendag alles bestellen/kopen.

Onze kleine terror vind alle speeltjes gelukkig leuk. Ben zo benieuwd wie ons heeft. In huis mag hij niet meer met ballen spelen, die gooit hij onder de bank en kunnen wij er eindeloos onderuit halen. Dat doen we alleen nog buiten _O-

Afbeelding

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 18:42

Wat komen er een hoop leuke foto's voorbij <3 En nog een mooie nieuwe auto!

Candalisa, fijn dat het mee is gevallen!

MarijeR, ik vind Ollie z'n wilde kapsel wel heel charmant hoor!!

Eerste post al binnen, leuk hoor!! Voorpret is echt helemaal begonnen zo *\o/*

Ik ontdek steeds meer leuke winkels, gelukkig is het ook bijna dierendag, en is Floyd met kerst ook nog jarig O:)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 18:44

Ik zal maar niet zeggen dat ik al zo goed als klaar ben met inkopen doen _O- :=
Al moet ik wel nog inpak materiaal bv en de hint(s), dus daar kan ik ook nog mee losgaan :')

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 18:48

Haha nou ik hou mezelf ook een beetje in hoor maar de rest eromheen is minstens zo leuk :j

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 22:13

Afbeelding
Hier is al een hoop binnengekomen, nu nog wachten tot ik ergens leuk inpak materiaal kan vinden en met de hints aan de gang.

Zit er nog iets bij voor mijn eigen verwende mormels?
Misschien :')

Lugea

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 23:11

Ik kan het eerste deel van mijn bestelling morgen ophalen bij het PostNL-punt als het goed is. Dan wil ik morgen nog even kijken voor iets erbij en dan heb ik m’n cadeautjes wel aardig rond. Verder nog even wat leuks bedenken voor het inpakken en uiteraard aan de slag met de hints. Ik vind de voorpret echt al ontzettend leuk.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-22 08:05

Ik kan het eerste deel van mijn bestelling morgen ophalen bij het PostNL-punt als het goed is. Dan wil ik morgen nog even kijken voor iets erbij en dan heb ik m’n cadeautjes wel aardig rond. Verder nog even wat leuks bedenken voor het inpakken en uiteraard aan de slag met de hints. Ik vind de voorpret echt al ontzettend leuk.

Secret Santa Secret Tip schreef:
Hier wil ik even op inhaken, de pakketten worden natuurlijk anoniem en zonder T&T verzonden, ofja, de ontvanger weet niet wanneer het pakket komt. Als je niet zeker weet dat je buren het aannemen of vaker gedoe hebt met de buren of iets dergelijks, kies dan voor een PostNL punt in jouw buurt! Eventueel kan jouw Secret Santa mij laten weten dat het pakket gearriveerd is en ik geef dat dan door. Of via een anonieme 'vraag' op lootjestrekken. Vorig jaar hebben hier enkele Santa's gebruik van gemaakt en dat werkte goed! :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-22 08:08

Ik zie de eerste kortingen al rondvliegen van dierendag! Erg leuk! *\o/* Ik ben er nog niet over uit wat ik voor mijn lootje ga doen of kopen. Ben wel al bezig met de hints, dat vind ik ook echt het leukste van alles hahaha!

Zelf twee hele drukke weken gehad achter elkaar. Hopelijk nu wat meer tijd om mee te kletsen in het topic, jullie gaan zo hard. Wel gezellig! *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 08:31

Ik heb vorig jaar hemel en aarde mogen verzetten om te verbergen dat het uit België kwam :') Dit jaar rij ik dus gewoon de grens over om het daar te posten.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 08:56

Ik ben inmiddels terug van vakantie, en kijk eens wat er op de deurmat lag <3
Afbeelding
*\o/*

Ik heb ook meteen de maten van Faizah opgemeten waar mijn Santa om vroeg:
Rug: 60cm
Borstomvang: 75cm
Hals: 42cm

Ik ben ook al druk bezig met shoppen en hints verzinnen <3

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 09:14

Jeetje wat gaat het hier hard!

Candalisa hoop dat je hond weer helemaal zich lekker voelt!

Ik zag een Suzuki Jimny voorbij komen, ook mijn droomauto <3
Al ben ik zeer content met mijn Swift, ooit hoop ik er ook een te hebben.

Zag hele leuke foto's voorbij komen.

Hier wacht ik nog even tot aanstaande zaterdag met dierendag acties en tot 4 oktober met inslaan. :))
Hints vind ik nog wel lastig dus ben in oud topic inspiratie aan het opdoen.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 09:38

Oh leuk al die kaartjes al!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 09:42

Moestuin schreef:
Ik heb vorig jaar hemel en aarde mogen verzetten om te verbergen dat het uit België kwam :') Dit jaar rij ik dus gewoon de grens over om het daar te posten.

En misschien rij ik juist de grens over om mensen te verwarren *\o/*

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 09:46

Hier ook al druk aan het kijken voor leuke dingen en hints voor ons lootje.
Freddy denkt ook mee, maar hij vind het wel moeilijk.

Afbeelding

Ben het oude topic ook gaan lezen voor inspiratie :j .

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 10:21

Wat een heerlijke posten komen er voorbij, superleuk die voorpret. Ik moet zorgen dat ik mijn aangeschafte dingen op 1 plek ga neerleggen anders ben ik de helft weer kwijt tegen de tijd dat ik het ga posten.

En ik maak op tijd de doos want ik ben nog op vakantie eind november ook maar ik ga heerlijk naar Las Vegas, ook om nog even te shoppen dus de doos moet wel open blijven tot ik terug ben hahahaha.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 11:40

Moestuin schreef:

Kunnen we samen rijden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 11:54

Voor de Belgische bokkers die naar Nederland moeten verzenden: Gebruik NIET Bpost. Gebruik www.postnl.be. Ze zijn bijna de helft goedkoper en het gaat sneller want het gaat rechtstreeks met de juiste vervoerder mee.

Wat ook een optie is, zowel NL naar BE als BE naar NL of NL naar NL of BE naar BE: Mondial Relay kun je nu ook particulier gebruiken. Ik heb vorige week een pakket voor €4,90 verzonden naar Frankrijk en het was er ook binnen de 3 dagen. Het is misschien een optie voor wie kosten wil drukken als de ontvanger akkoord gaat dat het naar een pakketpunt gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 11:56

Art_Ificious schreef:
Moestuin schreef:

Kunnen we samen rijden :')

Wie weet doe ik het wel in Nederland op de post om naar België te laten sturen. Van afleiding gesproken :D

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 12:18

Ja maar …. De pakketjes worden toch met de slee met rendieren gebracht?

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 12:29

KimD schreef:

Secret Santa Secret Tip schreef:
Hier wil ik even op inhaken, de pakketten worden natuurlijk anoniem en zonder T&T verzonden, ofja, de ontvanger weet niet wanneer het pakket komt. Als je niet zeker weet dat je buren het aannemen of vaker gedoe hebt met de buren of iets dergelijks, kies dan voor een PostNL punt in jouw buurt! Eventueel kan jouw Secret Santa mij laten weten dat het pakket gearriveerd is en ik geef dat dan door. Of via een anonieme 'vraag' op lootjestrekken. Vorig jaar hebben hier enkele Santa's gebruik van gemaakt en dat werkte goed! :D

Het gaat om m’n cadeautjes voor in het pakket hoor, nog niet het definitieve pakket. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 12:31

candalisa schreef:

Ja, helemaal die optie vergeten vermelden! Als je een kaartje stuurt naar Santa Claus Office - Joulumaantie 1 - 96 930 Arctic Circle - Finland met de mededeling dat er een pakketje klaar ligt, komt de Kerstman en Rudolf deze ophalen bij de SS’er om deze tijdig te bezorgen bij het lootje!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:36

Heerlijk al die voorpret
Mijn doggies zijn al ontzettend geïnteresseerd in alles wat ik heb gekocht er is zelfs al een zakje snoep gesneuveld :Y) dus moet ze extra bezig houden om de gedachtes te verzetten :D

Lekker met z'n drieetjes het bos in is altijd genieten
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:44

Moestuin schreef:
candalisa schreef:

Ja, helemaal die optie vergeten vermelden! Als je een kaartje stuurt naar Santa Claus Office - Joulumaantie 1 - 96 930 Arctic Circle - Finland met de mededeling dat er een pakketje klaar ligt, komt de Kerstman en Rudolf deze ophalen bij de SS’er om deze tijdig te bezorgen bij het lootje!

Gelukkig dacht al zou toch niet zijn dat ze niet meer bestaan pffff

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:32

Ik ben er uit qua shoppen :D nu wachten, inpakken, hints verzinnen etc.
vandaag en van de week ook al weer paar keer een paar uur gespendeerd aan online zoeken, prijzen vergelijken, waar vind ik het meeste op 1 site tegelijk om verzendkosten te besparen. Heb mij wel weer vermaakt :)

@Lootje over je anonieme vraag., Dieke woont helaas niet bij mij thuis maar bij mijn moeder en haar vriend op de boerderij (ik woon in studentenkamer en past geen duitse dog :') )
Ik heb de vraag voor de afmetingen van haar hals doorgestuurd! Echter hebben ze corona thuis dus het kan even duren voordat ik daar antwoord op heb gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:23

Ik heb post *\o/*

Afbeelding

Afbeelding