Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Siri schreef:Zij krijgt dus 2x per dag 50 gram en dat is met een uur wel op.
Ze krijgt rond 7.00 en 17.00/18.00.
Maar tussen de middag komt ze alweer zeuren..
Onbeperkt dan kan ik haar over een paar weken rollen denk ik..
jolmer20 schreef:Hier krijgt onze kat onbeperkt brokjes, hij is nu 19 en blijft afvallen. Brokjes zijn vaak alleen niet goed genoeg voor hem dus hij krijgt ook natvoer, meestal 2/3 blikjes per dag... Hij blijft net zolang zeuren totdat ie meer krijgt.
Wat zijn jullie katten allemaal 'zwaar'
Zal vast komen omdat ik een kleine kater heb van 2,4 kilo haha
MalaQ schreef:jolmer20 schreef:Hier krijgt onze kat onbeperkt brokjes, hij is nu 19 en blijft afvallen. Brokjes zijn vaak alleen niet goed genoeg voor hem dus hij krijgt ook natvoer, meestal 2/3 blikjes per dag... Hij blijft net zolang zeuren totdat ie meer krijgt.
Wat zijn jullie katten allemaal 'zwaar'
Zal vast komen omdat ik een kleine kater heb van 2,4 kilo haha
Een oudere kat die onbeperkt eten krijgt + ook nog blikjes, maar blijft afvallen zou ik even laten checken bij een DA. Grote kans dat hij last heeft van zijn schildklier...
Bij mij krijgen ze maar erg weinig, beide worden makkelijk dik. Ze krijgen beide 's ochtends 15 gram brok en in de avond 1 zakje vlees (85 gram). Is wel een goede kwaliteit brok en vlees![]()
Ze zijn hierbij beide rond de 4,7 - 5 kg, dus op goed gewicht (voor het mooie zouden ze denk rond de 4,5 kg moeten zitten, maar ga ze niet nog minder eten geven...).
MalaQ schreef:Niks voorgeschreven ondanks te snel werkende schildklier?? Dat is echt heel vreemd.. Zou hem nog eens bellen en vragen om thiafeline of felimazole. Gaat je kat zich echt een stuk beter van voelen!