Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
julius_juut schreef:Ik denk niet eens dat ik het erg zou vinden als het glas tussen/rond de stenen wat vuil werd. Daar kijk je immers toch niet door.
Nachtlampje schreef:Naar mijn weten is 7 a 8 uur licht over het algemeen goed. Sommige aquaria kunnen langer licht hebben, maar met alg wordt altijd geadviseerd om lichttijd te verkorten.
De aquariumspeciaalzaak hier in nijmegen (De Maanvis) vonden mijn lichttijd erg goed.
elizexbeau schreef:Nachtlampje schreef:Naar mijn weten is 7 a 8 uur licht over het algemeen goed. Sommige aquaria kunnen langer licht hebben, maar met alg wordt altijd geadviseerd om lichttijd te verkorten.
De aquariumspeciaalzaak hier in nijmegen (De Maanvis) vonden mijn lichttijd erg goed.
Dank je! Ik ben wellicht verkeerd geïnformeerd.is een paar uur lichtpauze tussendoor dan misschien een optie?
Hoe bouw ik het verstandigst af?
Jikkeee schreef:Gaaf! Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat van jouw bakkie Yvje86!
secricible schreef:Gelijk heb jewij zijn gestart met levend steen, maar hebben ook maanden gewacht voor we er een vis in hebben gezet. Ik heb gisteren 2 nieuwe steenkoraaltjes en een visje toegevoegd.
[ Afbeelding ]