he vervelend dat jij en mams nog niets kunnen afsluiten zo. Geef mams maar een dikke knuffel! Voor jullie nog heeeel ver weg, maar hopelijk morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen op een fijne onbezorgde puppejeugd voor de mini's! en een betere dag voor mams!
Het is bij 5 gebleven. Het hijgen lijkt echt door stress te komen want zodra er een pup weg loopt begint ze er mee. Denk dat rust nu gewoon echt het beste is haar moeder had hier ook last van dat weet ik want die mensen die met haar gefokt hebben ken ik heeel goed. Verder is ze helemaal gek met dr kids. Alles wordt secuur verzorgd en warm gehouden. We moeten er een riem om doen om te gaan plassen en poepen want ze wil bij de pups blijven.
Ah gut wat een humpies. Gefeliciteerd met dit prachtige nest en natuurlijk in het bijzonder met jullie Lilo. Gelukkig is alles goed gegaan en is ze is een lieve, zorgzame mams. Hopelijk komt ze nog een beetje tot rust.
Sorry dat ik nog geen update geplaatst heb, maar ook ik moest vandaag weer gewoon aan het werk. Moeder en pups maken het zeer goed! Ze zijn allemaal aangekomen en de 1e Benji is zelfs 30g gegroeid. Sooy krijgt steeds minder moeite om bij dr pups weg te gaan om te eten en drinken en haar behoefte te doen. Fotospam ben ik jullie dus nog schuldig maar het is ook best lastig ze goed te fotograferen omdat ze zo donker zijn.