Air schreef:Je hebt het dus niet begrepen. Ik zeg namelijk nergens dat dat een ''erbij'' is.
Misschien is het ook maar net wat voor dierenarts je bent.... zo te horen ben jij het zakelijke type en wil je perse winst hebben over het inslapen van een dier, om vervolgens dierenartsen die waarschijnlijk goed begrijpen dat een dier laten inslapen al niet fijn is voor de klant niet ook nog eens een behoorlijk bedrag te gaan vragen, de doodstekers in je beroep noemt.
Ik minacht het beroep van dierenarts niet, dat maak je er zelf van.... daarnaast, niet iemand beschuldigen van iets wat je zelf doet.
Het gaat je helemaal niet over het feit dat mensen niet willen betalen voor kundige zorg voor hun dier, want daar gaat het hier helemaal niet over.
Als het je om juiste zorg gaat, waarom dan collega's die minder vragen beledigen?
Het laten inslapen op een correcte manier is ook kundige zorg.
Dus we hebben het nog steeds over het zelfde onderwerp.
En een aantal mensen in dit topic zijn zo als nu blijkt niet willende om daar voor te betalen.
Tenminste niet dat wat het kost,maar vinden dat zij recht hebben op een aangepast tarief omdat het dier "klein" is en weinig heeft gekost.
Helaas is het zo dat zij dat niet bepalen,gelukkig niet.
Dus volgens mij heeft JoAnn het helemaal bij het rechte eind,het moest juist als niet acceptabel worden gezien dat sommige dierenartsen hier aan toe geven.