. Ik zou er overigens nooit meer één nemen.
Hij wordt alleen genegeerd als hij rondloopt als Napoleon, my precious, hahaha.
Voor de rest gaat haar door het zelfde kroel en uitlikken van de oren ritueel heen als de rest
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jis_ schreef:Chawi schreef:Naja, moet ik trouwens niet liegen. Mijn Jack is echt een ontzettende ruziemaker, maar die wordt stelselmatig genegeerd door de rest, dus dan doe ik dat ook maar
De meeste Jacks die ik ken duiken met veel gegrom overal boven op, zonder verder schade aan te brengen. Gelukkig. Vind het rare hondjes.
Jis_ schreef:Chawi schreef:Naja, moet ik trouwens niet liegen. Mijn Jack is echt een ontzettende ruziemaker, maar die wordt stelselmatig genegeerd door de rest, dus dan doe ik dat ook maar
De meeste Jacks die ik ken duiken met veel gegrom overal boven op, zonder verder schade aan te brengen. Gelukkig. Vind het rare hondjes.
Chawi schreef:Dan heb jij een goede match Jis_.
Hierop zijn alle honden ook in ons huis op uitgekozen en dus is het ergste dat hier voorkomt een grommetje wanneer er één ligt te slapen en de ander er bovenop springt en de slapende hond dus wakker schrikt.
Zo fijn als je honden hebt als aanvulling in je leven in plaats als invulling omdat je er zoveel mee bezig moet zijn
Chawi schreef:Het zijn ook echt rare hondjes. Maar je kan er zo mee lachen.
Ik zou er overigens nooit meer één nemen.
Hij wordt alleen genegeerd als hij rondloopt als Napoleon, my precious, hahaha.
Voor de rest gaat haar door het zelfde kroel en uitlikken van de oren ritueel heen als de rest.
my_precious schreef:dat oren uitlikken kunnen ze hier ook wat van.. ik moet altijd lachen als mijn chi aan komt huppelen naar mijn 2 pits, dan gaat ze met die billen ervoor staan en mijn teef duwt haar neus zo onder die poot en ze krijgt zo een slinger.
dan bijt ze in de neus en oren en ogen en mijn teef ligt er echt zo bij van hmmmm heerlijk zo'n massage.
. Jis_ schreef:Mijn oom heeft een hele lieve JR dus ze zijn er wel.![]()
En ze hebben over het algemeen een heel groot ego ja.
Wat naar my_precious, niet bang geworden voor honden?
Jis_ schreef:Mijn oom heeft een hele lieve JR dus ze zijn er wel.![]()
Diablo schreef:Jis_ schreef:Mijn oom heeft een hele lieve JR dus ze zijn er wel.![]()
Ik had hem ergens weggehaald, waar hij verbannen was tot een leven onder aan de trap in het halletje, omdat hij 'jaloers was op de baby'.
Diertje was echt verpest en hij bleef mijn kids bijten, dus die heb ik helaas niet kunnen houden.
my_precious schreef:aah das echt zielig, dat had ik ook met dat jackie die ik toen had, kwam als 1 jarige bij mij maar was ook verpest.. is een hele klus geweest maar kon hem ook niet houden.. ik had op dat moment een dobermann reu( herplaatser) en een engelse stafford teef met een nestje.
die hadden allemaal teveel verzorging en aandacht nodig om ook nog eens dat jackie op te voeden.. ik heb er wel een half jaar tijd in gestoken voor ik hem naar een bekende deed..
hij leeft nog steeds en heeft wel af en toe zijn kuren nog maar die mensen zijn er nog steeds blij mee.
my_precious schreef:Jis_ schreef:Mijn oom heeft een hele lieve JR dus ze zijn er wel.![]()
nee dat niet, wij hebben natuurlijk zelf honden en hij is ermee opgegroeid, maar hij was wel bang voor de prik die hij kreeg.
ik zij hem nog, wat heb ik je geleerd?
de volgende keer denkt hij wel even na.
Diablo schreef:my_precious schreef:aah das echt zielig, dat had ik ook met dat jackie die ik toen had, kwam als 1 jarige bij mij maar was ook verpest.. is een hele klus geweest maar kon hem ook niet houden.. ik had op dat moment een dobermann reu( herplaatser) en een engelse stafford teef met een nestje.
die hadden allemaal teveel verzorging en aandacht nodig om ook nog eens dat jackie op te voeden.. ik heb er wel een half jaar tijd in gestoken voor ik hem naar een bekende deed..
hij leeft nog steeds en heeft wel af en toe zijn kuren nog maar die mensen zijn er nog steeds blij mee.
Ik heb 'm hier ook ruim een jaar gehad, maar hij was gewoon echt niet vertrouwd met kinderen. Hij is herplaatst naar een gezin zonder kinderen en andere honden, daar doet hij het prima.
Trouwens, hier zie je mijn kleinste meisje met de groten:
[ Afbeelding ]
my_precious schreef:Jis_ schreef:Mijn oom heeft een hele lieve JR dus ze zijn er wel.![]()
nee dat niet, wij hebben natuurlijk zelf honden en hij is ermee opgegroeid, maar hij was wel bang voor de prik die hij kreeg.
ik zij hem nog, wat heb ik je geleerd?
de volgende keer denkt hij wel even na.
Diablo schreef:my_precious schreef:of dat nu is omdat ik erbij sta?
Dat denk ik wel hoor. Honden voelen haarfijn aan dat de kinderen jouw 'pups' zijn en dat ze daar heel veel respect voor moeten hebben (zolang je er bij bent tenminste).
Geen schade maar wel ook van geleerd.
.
Chawi schreef:Het was daarna ook echt klaar met mijn kwellende gedrag tegenover de hond.
Boef was zo braaf dat hij zich ook gedroeg als speelgoed.
Grommen hielp niet, ik dacht dat hij net als de kat aan het spinnen was.
Omdat hij ook nooit wat deed, geloofde ik mijn ouders ook niet als ze het voor de zoveelste keer aan het uitleggen waren.
Oh my god! Ik was toen al zo eigenwijs, is helaas niet echt goedgekomen