Een jaar later weer een zwerfhond.. Update P19!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dito

Re: Een jaar later weer een zwerfhond gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 23:35

Net het topic door gelezen, respect zeg! fijn dat er ook zulke mensen zijn!

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 23:37

wat een geweldig werk hebben jullie gedaan, ook voor degene die de hond in nunspeet gevangen heeft.

top!!!!

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 23:55

Yes!! Geweldig om te horen *\o/* .Top wat jullie gedaan hebben.
Toevallig pas geleden ook nog uren bezig geweest om een hondje te vangen, arme beestje was ook zo bang. En ik kreeg maar weinig hulp van omstanders...het was maar een hond... -O- (uiteindelijk overigens wel gevangen).

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 00:10

Ooooohhhh wat mis ik in zo'n topic toch ern dikke "LIKE"-knop!!!! Super super dat jullie hasr hebben zeg! En bassenqa (spel ik t goed? Op iPad niet makkelijk effe terug te kijken, sorry) ook super wat je gedaan hebt! Hoop op updates van beide honden! Hoop dat ie van bassenqa verenigd kan worden met baasjes...

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 00:25

sandra3235 schreef:
Kaspar,fijn om update te horen en ook met Dewi gaat het vast goed komen.
Je bent een topwijf!!!!! _/-\o_
Op naar de volgende redding maar dan he,....het komt niet voor niets op jouw pad.....
(of een paardje los in de duinen van Rockanje :D ,zie ik je ook eens)

Haha voorlopig ben ik uitgered hoor. Vind het helemaal niet leuk om andermans ellende op te knappen waar dieren de dupe van zijn.

Een paardje in de duinen? Leuk, dat hebben we nog niet gehad (wel een fries in de polder). Dan mag ik wel kiezen welke he? Ik wil Wynn!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 00:38

Fijn dat het gelukt is!
Onze DH is kort geleden ingeslapen wegens hartfalen, hier is dus eventueel ook nog een lege mand voor iemand die een warm thuis zoekt.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 01:03

Kaspar schreef:
sandra3235 schreef:
Op naar de volgende redding maar dan he,....het komt niet voor niets op jouw pad.....

Haha voorlopig ben ik uitgered hoor. Vind het helemaal niet leuk om andermans ellende op te knappen waar dieren de dupe van zijn.

Een paardje in de duinen? Leuk, dat hebben we nog niet gehad (wel een fries in de polder). Dan mag ik wel kiezen welke he? Ik wil Wynn!

Je zal wel moeten,ze komen toch wel op je pad :D en dan ga jij ervoor!!!!
Nou kom dan maar gewoon hier Wynnie knuffelen,hij heeft al genoeg te lijden gehad het afgelopen jaar :+ en hij is gek op knuffelen.....en op dansen en snoepjes :P

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 08:10

KarinvdM schreef:
Fijn dat het gelukt is!
Onze DH is kort geleden ingeslapen wegens hartfalen, hier is dus eventueel ook nog een lege mand voor iemand die een warm thuis zoekt.

Ik val even binnen, op faceboek staat een leuke hond die een nieuw huis zoekt!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Weet niet of het zomaar in dit topic mag, maar zijn foto raakte me en ik heb zelf helaas
geen tijd en ruimte!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:45

Geweldig werk hebben jullie verricht! _/-\o_ +:)+

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:59

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 11:54

Super dat ook lilou gevangen is, maar naar het schijnt was ze gestolen ipv weggelopen.
Iedereen een mooie kerst!

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:34

@ts Ik vind het echt toppie wat je hebt gedaan. jij verdient echt een hele grote pluim voor het opzetten van weer een actie. Daarnaast ook echt supergoed van iedereen die heeft geholpen

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 19:43

Ik zie dit topic nu pas, respect voor alle moeite die je hebt gedaan voor de hond ! (Geldt trouwens voor iedereen die heeft helpen zoeken hoor).

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 20:09

Bassenqua schreef:
Nu het diertje gevangen is durf ik mijn verhaal hier ook wel neer te zetten, wat is dat toch met die eigenaars en hun honden.

Ben ik onderweg naar midden Nederland vanuit Zwolle richting Amersfoort en rij net voor de afslag Nunspeet zie ik op de andere baan een Duitse Herder op de vluchtstrook lopen, totaal in paniek, auto's vol in de remmen, auto's die het verkeer dwongen langzamer te gaan rijden etc... heb direct een snok aan het stuur gegeven en de afslag genomen en terug richting hond. Er waren al mensen bezig maar ze kwamen niet in haar buurt, ze was doodsbang en kwam terug richting ons maar ook dat durfde ze niet, sprong over de vangrail richting bos, ik ook die kant op en twee mannen van de andere kant ook, daar liep ze zich vast want daar staan hoge heiningen voor het wild en ging de heining richting snelweg vanwege een viaduct, ze liep zich vast in een hoek, met zijn drieen zijn we zo gaan staan dat ze niet tussen ons door kon glippen, ik had een riem bij me en bij langzaam stapje voor stapje genaderd, ze wilde over het gaas klimmen maar dat lukte niet, vreselijk blaffen, complete paniek maar met wat tijd en rust kon ik haar uiteindelijk aanlijnen. Crisis, was ik een uur verder en had ik een hond in de auto waar ik wat mee moest Dierenambulance gebeld maar die was net vertrokken, juist de andere kant op, uiteindelijk heb ik de hond zelf naar t'Harde gebracht waar een opvang zat.

Zó blij dat ik dit dier heb kunnen vangen, ben bang dat ze uiteindelijk onder de auto's was gekomen als ze niet gepakt was. Ze kwam volgens de chip uit Nunspeet vandaan, denk dus dat ze weg gelopen is en niet gedumpt. Zal eens bellen hoe het verder afgelopen is, hopelijk zit ze weer thuis bij de baas!

nog zo een topper *\o/* beide meiden gefeliciteerd met uhm ja hoe moet ik t noemen de vangst maar ff haha...fijn dat beide honden in goeie handen zijn

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 20:15

Bassenqua,ik lees het nu pas,maar ja hier sta ik ook niet van te kijken dat dit jou overkomt ;)
Heb je al iets gehoord hoe het nu met de DH is?

Kaspar,...was je vandaag niet in Rockanje??er heeft zich nl nog niemand gemeld voor Wynnie,arme dwaas voelt zich vast verloren aan dat touwtje in duinen :') Morgen weer? :P

Wat een verhaal over Lilou zeg,gestolen naar Duitsland.. _-:( een gewaarschuwd mens telt voor 2 voor ons allemaal,moet er niet aan denken zeg....

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 20:39

@ san, vandaag geen rockanje, mijn knie moet echt even bijkomen nu na al dat geloopt. Heb van de arts al op mn donder gekregen. Je hebt die arme wynn toch wel water gegeven he?

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 20:43

Oeps....water????nou dan zal daar toch wel iemand voor zorgen? :+

dikke :(:) voor je knie.....rust maar lekker uit,dan haal ik Wynn wel terug 1 dezer dagen...
Hoor wie het zegt he O:)

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 20:50

Wie of wat is Wynn? Ik heb iets gemist geloof ik.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 21:19

mooney1,je mist niets hoor :+
Haha grapje tussen ons....Wynn is onze minihengst,vorig jaar met de actie voor Nora in Rockanje kreeg ik contact met Kaspar,om te helpen met zoeken,onze paardjes staan dicht bij de duinen en later werd het een grapje dat ik 1 van onze paardjes los zou laten in de duinen,dan zou ik Kaspar vast ontmoeten :D
Dit stond begin aan pagina ;)

Kaspar schreef:
sandra3235 schreef:

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:40

Haha nu begrijp ik het.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-12 01:10

Hihi San, maf mens. Komt goed die ontmoeting.

Weer ff ontopic. Deze week heeft de opvang belooft wat foto's te maken. Dus er komen foto's aan mensen. Nog even gedult.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 09:49

Super dat de hond gevangen is Kaspar. Een dikke pluim voor jou en de anderen die geholpen hebben.
Ik begrijp dat Lilou ook gevonden is. Ik had eigenlijk altijd al het gevoel dat deze gestolen was. Is het niet zo dat in Ede nabij de Ginkelse Heide en Assel niet meer honden verdwenen zijn? Weet iemand of deze ook gestolen zijn want het lijkt mij dat Lilou niet alleen het slachtoffer is geweest.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:58

Super dat ze gevonden in, petje af!
Fijne kerst!

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 00:50

Wauw respect, wat knap!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 20:16

burl schreef:
Super dat de hond gevangen is Kaspar. Een dikke pluim voor jou en de anderen die geholpen hebben.
Ik begrijp dat Lilou ook gevonden is. Ik had eigenlijk altijd al het gevoel dat deze gestolen was. Is het niet zo dat in Ede nabij de Ginkelse Heide en Assel niet meer honden verdwenen zijn? Weet iemand of deze ook gestolen zijn want het lijkt mij dat Lilou niet alleen het slachtoffer is geweest.

als ik het her en der zo lees is Lilou niet weg gelopen en wist de eigenaar kennelijk waar ze was al die tijd?

Las idd ook al een berichtje dat een loslopende boxer in een bestelbusje geladen is en zo ontvoerd is. Vraag me de laatste tijd erg vaak af richting welke tijd we gaan als mensen ook al dit soort dingen gaan doen......................
en na verder lezen weet ik nu dat de boxer weer gevonden is daar waar ze ongeveer in het busje ingeladen is.

Ik ben blij dat ik geholpen reuen heb die niet zo aantrekkelijk zijn voor vreemden en ook behoorlijk terughoudend zijn!