Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sandra3235 schreef:Kaspar,fijn om update te horen en ook met Dewi gaat het vast goed komen.
Je bent een topwijf!!!!!![]()
Op naar de volgende redding maar dan he,....het komt niet voor niets op jouw pad.....
(of een paardje los in de duinen van Rockanje,zie ik je ook eens)
Kaspar schreef:sandra3235 schreef:Kaspar,fijn om update te horen en ook met Dewi gaat het vast goed komen.
Op naar de volgende redding maar dan he,....het komt niet voor niets op jouw pad.....
Haha voorlopig ben ik uitgered hoor. Vind het helemaal niet leuk om andermans ellende op te knappen waar dieren de dupe van zijn.
Een paardje in de duinen? Leuk, dat hebben we nog niet gehad (wel een fries in de polder). Dan mag ik wel kiezen welke he? Ik wil Wynn!
KarinvdM schreef:Fijn dat het gelukt is!
Onze DH is kort geleden ingeslapen wegens hartfalen, hier is dus eventueel ook nog een lege mand voor iemand die een warm thuis zoekt.
Bassenqua schreef:Nu het diertje gevangen is durf ik mijn verhaal hier ook wel neer te zetten, wat is dat toch met die eigenaars en hun honden.
Ben ik onderweg naar midden Nederland vanuit Zwolle richting Amersfoort en rij net voor de afslag Nunspeet zie ik op de andere baan een Duitse Herder op de vluchtstrook lopen, totaal in paniek, auto's vol in de remmen, auto's die het verkeer dwongen langzamer te gaan rijden etc... heb direct een snok aan het stuur gegeven en de afslag genomen en terug richting hond. Er waren al mensen bezig maar ze kwamen niet in haar buurt, ze was doodsbang en kwam terug richting ons maar ook dat durfde ze niet, sprong over de vangrail richting bos, ik ook die kant op en twee mannen van de andere kant ook, daar liep ze zich vast want daar staan hoge heiningen voor het wild en ging de heining richting snelweg vanwege een viaduct, ze liep zich vast in een hoek, met zijn drieen zijn we zo gaan staan dat ze niet tussen ons door kon glippen, ik had een riem bij me en bij langzaam stapje voor stapje genaderd, ze wilde over het gaas klimmen maar dat lukte niet, vreselijk blaffen, complete paniek maar met wat tijd en rust kon ik haar uiteindelijk aanlijnen. Crisis, was ik een uur verder en had ik een hond in de auto waar ik wat mee moest Dierenambulance gebeld maar die was net vertrokken, juist de andere kant op, uiteindelijk heb ik de hond zelf naar t'Harde gebracht waar een opvang zat.
Zó blij dat ik dit dier heb kunnen vangen, ben bang dat ze uiteindelijk onder de auto's was gekomen als ze niet gepakt was. Ze kwam volgens de chip uit Nunspeet vandaan, denk dus dat ze weg gelopen is en niet gedumpt. Zal eens bellen hoe het verder afgelopen is, hopelijk zit ze weer thuis bij de baas!
Kaspar schreef:sandra3235 schreef:Kaspar,fijn om update te horen en ook met Dewi gaat het vast goed komen.
Haha voorlopig ben ik uitgered hoor. Vind het helemaal niet leuk om andermans ellende op te knappen waar dieren de dupe van zijn.
Een paardje in de duinen? Leuk, dat hebben we nog niet gehad (wel een fries in de polder). Dan mag ik wel kiezen welke he? Ik wil Wynn!
burl schreef:Super dat de hond gevangen is Kaspar. Een dikke pluim voor jou en de anderen die geholpen hebben.
Ik begrijp dat Lilou ook gevonden is. Ik had eigenlijk altijd al het gevoel dat deze gestolen was. Is het niet zo dat in Ede nabij de Ginkelse Heide en Assel niet meer honden verdwenen zijn? Weet iemand of deze ook gestolen zijn want het lijkt mij dat Lilou niet alleen het slachtoffer is geweest.