Je mag een kat ( of hond ) gewoon in je tuin begraven, hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hij ligt zo vredig in z'n mandje zoals ik hem heb achter gelaten...
Maar we zien wel wat er op ons pad komt... Joolien schreef:Iedereen bedankt weer. We hebben hem vannacht dichtbij huis begraven, het voelt goed zo, er is een rust over me heen gekomen. Ik merk nu dat het gemis van een kat in huis ook gewoon heel groot is. Mijn vriend wil rustig aan doen, had het zelfs over begin volgend jaar, ik zou het liefst deze week nog een nieuw bloterikje in huis nemenMaar we zien wel wat er op ons pad komt...
Ik ben me rot aan het zoeken over verenigingen of wat dan ook, maar is moeilijk te vinden.
. Toen ons lapje Pimmetje overleed was dat zo'n gemis... Ineens hoefde ik niet meer meteen andere kleding aan te trekken als ik thuis kwam, omdat er geen Pimmetje recht tegen mijn borst kwam zitten
, met haar nageltjes gaatjes in mijn shirts en bloesjes klauwend. We hadden wel nog een ander heel lief poezebeest in huis, maar die durfde alleen op de eerste verdieping te wonen.
.
.

. Maar die middelste, dat koppie... De ondeugd spat er vanaf
. Hij (zij?) lijkt zo ongelooflijk goed in zijn velletje te zitten
.
Agossie schreef:Als die middelste je meer aanspreekt, zou je daar voor moeten gaan, ondanks dat de linker "mooier" is. Zou je kunnen gaan kijken? Kennis maken? Of zijn ze niet beschikbaar?
Persoonlijk houd ik wel wat meer van harige katten...