Fritz een zware longontsteking. Update: Helaas overleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Fritz een zware longontsteking, duimen jullie mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 13:46

Goed gedaan meid !
Je mag een kat ( of hond ) gewoon in je tuin begraven, hoor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 13:47

We wonen op een flat :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 13:50

Dat is lastig, maar ik zal ook naar je andere topic gaan ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 16:13

Fritzje is lekker bij me... :) hij ligt zo vredig in z'n mandje zoals ik hem heb achter gelaten...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 16:15

Ach gossie :(:)
Fijn dat hij nog even thuis kan zijn, is voor jou ook veel beter !

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 16:27

Ach gunst ik lees net hoe het met Fritz is afgelopen, heel veel sterkte! :(:)

Mandy66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 17:45

Wat jammer van zoon mooie kat.
Ik wens je heel veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:42

Iedereen bedankt weer. We hebben hem vannacht dichtbij huis begraven, het voelt goed zo, er is een rust over me heen gekomen. Ik merk nu dat het gemis van een kat in huis ook gewoon heel groot is. Mijn vriend wil rustig aan doen, had het zelfs over begin volgend jaar, ik zou het liefst deze week nog een nieuw bloterikje in huis nemen :) Maar we zien wel wat er op ons pad komt...

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:51

Fijn dat je Fritz alsnog kom komen ophalen om hem nog even thuis te hebben en daarna te kunnen begraven. Ik kan me voorstellen dat dat veel meer rust geeft. Jullie hebben goed voor hem gezorgd tot het eind. En wie weet komt er wel sneller weer en bloterikje in huis dan je denkt! Sterkte

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:54

Joolien schreef:
Iedereen bedankt weer. We hebben hem vannacht dichtbij huis begraven, het voelt goed zo, er is een rust over me heen gekomen. Ik merk nu dat het gemis van een kat in huis ook gewoon heel groot is. Mijn vriend wil rustig aan doen, had het zelfs over begin volgend jaar, ik zou het liefst deze week nog een nieuw bloterikje in huis nemen :) Maar we zien wel wat er op ons pad komt...

Misschien kan je een herplaatser nemen? Is er geen vereniging van bloterikken? Soms moeten mensen afstand doen van hun dier door ziekte/allergie/verhuizing/scheiding enz. en zoeken zij iemand die bekend is met het ras? Als je maar niet te lang op vakantie gaat, zodat de buren er last van hebben. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:58

Ik ben idd met herplaatsers bezig :D Ik ben me rot aan het zoeken over verenigingen of wat dan ook, maar is moeilijk te vinden.

Hahaha :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 14:02

Joolien schreef:
Ik ben idd met herplaatsers bezig :D Ik ben me rot aan het zoeken over verenigingen of wat dan ook, maar is moeilijk te vinden.

Hahaha :')

Ik kan je helaas niet helpen, ik ken niemand met bloterikken :D

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 16:00

Van bloterikjes weet ik ook niet veel, maar meteen een ander vriendje/vriendinnetje zoeken komt me heel bekend voor :+ . Toen ons lapje Pimmetje overleed was dat zo'n gemis... Ineens hoefde ik niet meer meteen andere kleding aan te trekken als ik thuis kwam, omdat er geen Pimmetje recht tegen mijn borst kwam zitten :\ , met haar nageltjes gaatjes in mijn shirts en bloesjes klauwend. We hadden wel nog een ander heel lief poezebeest in huis, maar die durfde alleen op de eerste verdieping te wonen.

Een week later was Miss Poes er, die bleek een nog ergere kleefmuts te zijn 8-) .

Eerdere poezels ben ik nooit vergeten, ze hebben ieder een eigen plekje in mij :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 16:06

Ja idd Gwen, ik wil weer een poezel die ongedurig en blij om mn benen heen slingert als ik thuis kom en achteruit in parkeert als ie lekker bij me komt liggen(dat had ik eigenlijk nog eens moeten filmen, dat was zo hilarisch) en lekker samen onder een dekentje slapen :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 19:04

Mooi dat Fritz een plekje heeft gekregen dat jou/jullie zint. Dat is altijd goed.
We (mijn moeder en ik) hebben er vorig jaar september heel bewust voor gekozen om de Freule individueel te laten cremeren. Hoewel mijn ouders haar as in de tuin wilden uitstrooien op het plekje waar ze altijd lag staat het urntje nog altijd in huis. En dat is ook goed, op papier was het wel mijn kat, maar ze was het gelukkigst bij mijn moeder in de buurt.

Ik heb mijn herplaatser trouwens via www.kittentekoop.nl. Daar staan ook herplaatsers waarbij je op ras kunt zoeken. Ik heb er maanden naar gezocht en ineens was ie daar, toen ik de tekst las wist ik dat deze bij ons moest komen wonen. :j
Maar neem je tijd, wat op je pad komt, komt daar op het juiste moment!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 19:13

Bedankt voor de tip, ik ga even kijken! We gaan idd gewoon op zoek en zien wel wanneer er weer een geschikt beestje op ons pad komt die bij ons past. En waar we verliefd op worden :D

Vanmiddag kwam ik deze foto tegen, geen verkoop maar gewoon op een site. Die middelste vind ik echt geweldig leuk kijken, ik kan blijven kijken naar hem! Maar de linkse vind ik het mooist!

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 6461_n.jpg

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 19:26

Ik vind juist de rechter zo leuk met z'n vette knipoog ;)

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 19:43

Ik geloof dat ik ze alledrie per ongeluk in mijn tas zou laten glijden :)) . Maar die middelste, dat koppie... De ondeugd spat er vanaf :D . Hij (zij?) lijkt zo ongelooflijk goed in zijn velletje te zitten <3 .

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:57

Hoewel ik van die foto erg moest lachen ben ik toch echt meer van zo ongeveer het tegenovergestelde ras, namelijk mijn Perzen... (Al vinden heel veel mensen dat ook helemaal niets.) :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:05

Als die middelste je meer aanspreekt, zou je daar voor moeten gaan, ondanks dat de linker "mooier" is. Zou je kunnen gaan kijken? Kennis maken? Of zijn ze niet beschikbaar?

Persoonlijk houd ik wel wat meer van harige katten... :=

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:05

Nou, Perzen met een fatsoenlijke neus vind ik wel wat hebben, maar wat katten betreft ben ik niet zo kieskeurig, vrees ik. Er zijn zoveel soorten en maten en ze hebben allemaal wel iets eigens. Hoewel ik zelf niet gauw voor een nakie zou gaan. Denk ik tenminste :)) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:52

Agossie schreef:
Als die middelste je meer aanspreekt, zou je daar voor moeten gaan, ondanks dat de linker "mooier" is. Zou je kunnen gaan kijken? Kennis maken? Of zijn ze niet beschikbaar?

Persoonlijk houd ik wel wat meer van harige katten... :=

Deze zijn niet beschikbaar hoor, vond deze foto gewoon heel schattig. Wij zijn trouwens totaal niet van de witte kleur, maar echt van de blauw/grijze kleur.
Ieder zijn voorkeur met katten hihi! MamaMiesje heeft ook mooie poezels! Wie weet ooit :P

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:53

Heel veel sterkte Joolien :(:) Nooit leuk om een maatje te verliezen Y;(

smileydees

Re: Fritz een zware longontsteking. Update: Helaas overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 17:07

sterkte met het verlies van Fritzie...
Wij hadden hetzelfde thuis, na het inslapen van onze 3e en laatste kat wilden we eigenlijk geen katten meer. Toch begon het bij mij na 3 weken alweer te knagen, het gemis van m.n. mijn laatste kat was vreselijk. Mijn man wilde als voorwaarde dan een zwarte en een rode kat. Het liefst broertjes... Belden we de kittencentrale, bleek er vlak bij ons in de buurt een nestje van 2 broertjes te zijn een zwarte en een rode hahahaha. Dat is nu alweer 10 jaar geleden en Sjors en Sjimmie wandelen nog vrolijk rond =)

Anoniem

Re: Fritz een zware longontsteking. Update: Helaas overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 12:45