Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op de rug smijten heb ik overigens ook niet gezien? Het is bepaald geen standaardprocedure.
,vanaf 35 sec doet ze iets wat niet mag...corrigeer ik met "nee"is dat dan ook meteen negatief??

kimmie261 schreef:jij vind dat goedkeurend als een hond iemand bijt,begrijp ik hieruit??
of dat de hond CM bijt??heb je dan echt zo'n hekel aan die man??denk dat die man meer hondjes van een spuitjes gered heeft als dat jij dat gedaan heb ( terwijl eigenaren die honden zo verneukt hebben in de opvoeding)..
kan me niet voorstellen dat je zo bijten goedkeurd,dan zit er echt ergens een steekje los in het opvoeden van je honden,maar begrijp dat jij dus het goedkeurende klikje had gegeven??
zal je vertellen dat een hond van mij echt een paar rotschoppen had gekregen als 1 het in zijn kop haalt iemand zó te bijten!!!
dat zouden ze daarna echt nooit meer in hun botte kop moeten halen
en zeker ook "vroeger" heb geprobeerd, maar ik ondervind er in geen geval positief resultaat van, dit is toch geen topic om alleen maar heilige milan op een voetstuk te zetten ik mag toch zeker ook wel heel kritisch naar hem kijken? ik heb me nl opengesteld voor meerdere vormen van opvoeding ipv alleen hem en ben er achter gekomen dat dit absoluut niet de manier is.
essiesilly schreef:kijk nou eens goed naar dat filmpje die hond had helemaal niet HOEVEN bijten...
Citaat:en shadow ik kijk de rest van de afleveringen ook hoor geloof me dat ik er heeeel veel heb gezienen zeker ook "vroeger" heb geprobeerd,
Citaat:2e filmpje is zeker interessant, juist om ogen te openen.. waarom hebben die honden allemaal een schop nodig, allemaal de riem strak om het gevoeligste puntje van de keel.
Citaat:zie je de honden vrolijk en blij mee rennen met het baasje na zo n milan behandeling gehad te hebben?

secricible schreef:Dan zou je misschien ook een objectieve bron moeten geven ipv een anti-cesar millan bron. Beetje moeilijk om je dan serieus te nemen, sorry...
secricible schreef:Het gaat niet om officieel, het gaat om objectief. Dat is iets heel anders.