is bij jullie het beeld ook best wel vaag? die muisjes zie ik alleen maar als een stipedit: leeft Saar nog wel?
NathalietjeB schreef:wat een mooie dikke kont heeft saar toch die oren vind ik zooo schattig zo groothihihi, ja!
ze ligt nu helemaal uitgestrekt!edit: nu niet meeroooh, die muisjes! net kwam er een heel voorzichtig om een hoekje kijken
Bramasole schreef:Ze parkeert netjes achteruit om te poepen.je, echt heel netjes, maar ja, het is dan ook een dame he?
qwerty14 schreef:Bramasole schreef:Ze parkeert netjes achteruit om te poepen.je, echt heel netjes, maar ja, het is dan ook een dame he? Shi.t like a lady
Zou ze een beetje druk voelen achter, omdat ze steeds in die poephoek draait zonder dat er hopen bij komen...
Bramasole schreef:Zou ze een beetje druk voelen achter, omdat ze steeds in die peophoek draait zonder dat er hopen bij komen...Dat idee had ik ook.
Ze is onrustig.. Staat hele tijd heen en weer te wiegen met d'r hoofd.Edit: Oh was meer mensen opgevallen haha.
NatassJa schreef:Ze is onrustig.. Staat hele tijd heen en weer te wiegen met d'r hoofd.ja, echt heel erg raar!