Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Al die tijd hebben ze gedacht dat het een mannetje was, tot ie een paar jaar terug ineens een ei gelegd had.........
)
Ja, en het was niet zo dat ze haar net hadden! Ze hebben de vogel al iets van 10-15 jaar
)
)
) De kooi is groot genoeg voor een soortgenootje. Máár.... Joey is ernstig op z'n/haar (weet niet wat het is
) kooi... Als je er bijvoorbeeld iets uit wilt pakken valt ie echt aan
Ben bang dat een soortgenootje dan ook niet erg welkom is in de kooi en we hebben echt geen plaats voor nog een kooi?!?!?!?
Nu zou ik wel sowieso een andere kooi zetten, in mijn bureau is nog ruimte genoeg (als ik de loopband verhuis naar een andere kamer, wat sowieso de bedoeling is omdat mevrouw hem anders nog wel eens gaat opeten...). Ayla schreeuwt niet ofzo, ze zit normaal ook hele dagen bij mij, alleen in het weekend als ik met de paarden op wedstrijd ben zit ze wel eens wat langer alleen (radio aan), maar 't is meer voor mijn gevoel.
) zou er het liefst de hele dag uit zijn en bij je zijn. We hebben er zelfs wel even over nagedacht om te kijken of een ander adresje, waar ie inderdaad veel eruit kan zijn, een optie zou zijn, maar daar krijgen we dan weer een brok van in ons maag en durven dan toch die stap weer niet te nemen. 2 kleinere kooien zou qua ruimte misschien een oplossing zijn, maar ik heb het gevoel dat het juist zo gezellig zou kunnen zijn als ze samen in een kooi zitten en dan ook kunnen krawlen e.d!?

Heb hem doorgemaild naar huis en zal het daar eens proberen.
heb je een tip waar ik dat het beste kan doen??