Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindfields schreef:De stress is al begonnen bij het drie keer verhuizen binnen korte tijd nadat het katje verhuisd is naar dit gezin(als veel te jong kitten). Daarbij was ze toen al niet zindelijk, dus wisten ze waar ze aan begonnen.

hestejente schreef:Katje woont het grootste deel van haar leven bij de TS. En ja, vanaf het begin was ze niet helemaal zindelijk. Dit kun je proberen op te lossen. Of je kunt het erger maken door bijvoorbeeld nog meer stress voor het katje te creëren. Niet alleen door verhuizingen e.d. maar ook door je houding.
hestejente schreef:Katje woont het grootste deel van haar leven bij de TS. En ja, vanaf het begin was ze niet helemaal zindelijk. Dit kun je proberen op te lossen. Of je kunt het erger maken door bijvoorbeeld nog meer stress voor het katje te creëren. Niet alleen door verhuizingen e.d. maar ook door je houding.
Bizzybijtje schreef:Nogmaals de vraag; WAAR staat precies dat ze de tips niet op volgt?
Mindfields schreef:Dan was het een wilde kat die mishandeld was en van zichzelf een sterk karakter had. Dit katje heeft een totaal ander karakter en uit haar stress dus heel anders.
Mindfields schreef:Dan was het een wilde kat die mishandeld was en van zichzelf een sterk karakter had. Dit katje heeft een totaal ander karakter en uit haar stress dus heel anders.
Ik ben geen kattenmens.. Maar dat is echt mijn katje.. Mindfields schreef:Dat kan ook prima hoor, maar dit katje is dus anders dan jouw drie katten.
Balou_k schreef:Mindfields schreef:Dan was het een wilde kat die mishandeld was en van zichzelf een sterk karakter had. Dit katje heeft een totaal ander karakter en uit haar stress dus heel anders.
Sterk karakter?
Nee een gebroken karakter, bang voor iedereen en alles behalve mijIk ben geen kattenmens.. Maar dat is echt mijn katje..
Balou_k schreef:Tja katten zijn niet dom.. Katten zijn bitches..

Balou_k schreef:Mindfields schreef:Dat kan ook prima hoor, maar dit katje is dus anders dan jouw drie katten.
Ja, maar ik vraag me af waarom..
De kittens uit het nest waar ik het over had.. Ik ken al hun broertjes en zusjes etc.
En ook latere nesten bij deze mensen, altijd zindelijk, allemaal een huisje in het dorp en rondom..
Ken veel mensen met kittens daarvan.. Allemaal zindelijk.. En geloof me veel van deze huizen zijn een en al stress..

Jis_ schreef:Ik heb nergens gelezen dat er al veel geprobeerd is, was dat maar waar.