Hond grijpt katten.( speels) Wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Hond grijpt katten.( speels) Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 22:04

Nee, omdat ze moet lezen hier dat de hond niet meer bij haar is. Als je het bericht hier kunt typen (en op hyves) kun je het ook kopieren naar een pb. NoGo heeft het uitgelegd maar dát is denk ik wat er verkeerd schiet.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 22:07

NOGO legt het netjes uit, zelfs na de sneer die ze van TS krijgt.
Als reactie daarop geeft TS aan spijt te hebben dat ze de hond niet heeft laten inslapen.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 22:40

Volgens mij ging dit topic over de hond
en inmiddels over hoe je met elkaar om hoort te gaan.
Moeten we niet gewoon weer on topic?
Ik denk dat ieder nou zijn zegje hierover wel heeft gedaan.

Ik hoop dat Nogo hier nog wat over wil vertellen.
Ik was een van de mensen die inslapen geen slecht idee vond.
Ik heb toen mijn mening bijgesteld omdat het heel goed ging wat betreft katten
schapen zijn volgens mij nooit echt uitgeprobeerd.

Dus nou weet ik niet meer wat ik vind :D
Ik denk wel dat het verhaal niet meer verder gaat tenzij de nieuwe eigenaar ook updates gaat geven :P

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 23:41

slimmerik schreef:
Nou ik vind het onder normale omgangsvormen vallen. Als je een "gekregen" hond binnen een paar dagen weer doorschuift of verkoopt dan zou ik dat normaal gedrag vinden dat TS hier vóór bokt van op de hoogte werd gesteld.

Iris1702 schreef:
Ik vind dat gewoon een vorm van respect en beleefdheid!
En idd erg jammer dat dat niet op een andere manier is meegedeeld aan de TS.
Vooral omdat TS zelf eerder duidelijk heeft aangegeven dat ze niet liever wilde dat de hond van huis naar huis zou gaan mede omdat de hond al een herplaatser was.

Dat de TS zelf de hond niet kon heropvoeden wil niet zeggen dat ze niets om het dier gegeven heeft!

Pauline schreef:
Ben ik niet met je eens yamcha. TS wilde het beste voor de hond, en besloot haar met NoGo mee te geven in het vertrouwen dat zij indra een goed huis biedt. En er is vanaf het begin aangegeven dat ze niet wilde dat indra steeds opnieuw herplaatst wordt.
Dat het nu niet gelukt is bij NoGo en ze een beter huis heeft gevonden, prima. Maar het is in mijn ogen echt niet meer dan netjes om even een belletje te doen.
Paard verkopen, dat is anders, paard weggeven zou de lading meer dekken. Als jij een paard weggeeft omdat je denkt dat het elders beter voor je dier is, ben je ook niet blij als het dier na een aantal weken opeens weg is.

Jullie hebben beide gelijk, het had idd wel zo fair geweest om eerst caye een pb te sturen.
Iris:Ts hoefde Indra niet te heropvoeden en er is verder toch niemand die zegt dat TS niets om haar dieren geeft???
In ieder geval niet van mijn kant…

Macs schreef:
Ik ben het deels eens met Yamcha..
Misschien had het wel aardig geweest om het te laten weten aan de TS maar alsnog heeft zij afstand genomen van de hond en dat kan dus ook betekenen dat NoGo de hond herplaatst.
Het lijkt mij in ieder geval veel beter dat NoGo de hond naar een ander (beter) huisje heeft verplaatst voordat de 2 teven elkaar serieus grijpen en niet meer uit elkaar zijn te halen..
Denk dat NoGo Indra ook heel erg mist en misschien was het niet helemaal in haar opgekomen om het te melden.. Maar ja, het was misschien handig geweest om het wel even te zeggen voor het op bokt te zetten.

Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met Indra en de reu, dus als je nog updates wilt plaatsen.. :)

Over het plaatsen van update's dat hangt helemaal af van hoe het topic gaat lopen ;)

Iris1702 schreef:
Ik vind van wel.
De hond is pas kort weg en de herplaatsing is uitgebreid besproken.

TS heeft duidelijke reden gehad voor het evt in laten slapen van de hond, 1 ervan was het niet steeds opnieuw laten herplaatsen van de hond.
Uiteindelijk heeft ze besloten toch voor een herplaatsing te gaan.

Nu is die herplaatsing na ongeveer 2 weken al tenietgedaan en is de hond wederom herplaatst (ongeacht de reden)
Dit is duidellijk niet wat de TS wilde dus een telefoontje of PB was wel op ze plek geweest. ipv het zo te lezen in het topic.

Ik vraag me af waar jij de wijsheid vandaan hebt dat de herplaatsing uitgebreid is besproken, behalve in dit topic?

slimmerik schreef:
Voordat je een gekregen hond weg doet, overleg je toch even met de vorige eigenaar. Zeker als je het dier nog maar 2 weken hebt.

Het is voor mij iig een bevestiging dat hier geen enkel huisdier weggegeven wordt. Heb zelf ook ooit zo een ervaring gehad (dier is binnen 2 dagen doodgeslagen door eigenaar)
Ook een kennis van mij heeft zo eens een hond weggegeven. Gegeven dier bleek achteraf duur doorverkocht te zijn.

TS had beter de hond in kunnen laten slapen imo. Hou jezelf de verantwoording en ben je eerlijk naar het dier. Wat een lijdensweg staat het beest nu nog te wachten?

Ik wil hierbij wel even zeggen dat Indra niet VERKOCHT is, dat zou niet eerlijk zijn.

Iris1702 schreef:
Idd dat was wat uiteindelijk de TS wilde voorkomen, ongeacht wat de reden van de herplaatsing nu is geweest

Dit komt over alsof ik alsnog de hond had moeten laten inslapen omdat TS dat zou hebben gewild?

Iris1702 schreef:
Ze is toch door een grote groep in dit topic daar toe overgehaald?
Er is aaan alle kanten geroepen dat ze het dier neie af moest laten maken maar juist moest herplaatsen dus eigenlijk tegen haar eigen eerste ingeving in is het dier herplaatst met de gedachte dat de hond daar kon blijven.
Als je dan al na 2 weken je eerste eigen gevoel bevestigd word dan zou ik ook flink over de pis zijn denk ik zo.
Op de bokkers die me overgehaald hebben en natuurlijk ook op mezelf.
Ik denk dat mijn reactie dan nog onvriendelijker zou zijn geweest dan die van de TS nu.

Dat was ook onze gedachte en dat had ook zeker zo geweest als het hier goed was gegaan.

Iris1702 schreef:
Idd Poes TS kon het niet meer goed doen voor de meeste mensen hier

En om even te reageren op _San87_ wie weet nu zeker of die hond het nu echt zo goed heeft nu of de komende tijd?
Wij moeten toch ook maar af gaan op het woord van.

Of ts mag gewoon komen kijken bij de nieuwe eigenaar als zij daar behoefte aan heeft ;)

slimmerik schreef:
TS heeft helemaal geen bevestiging dat dier goed op haar plaats is. Ze kent de huidige eigenaar niet. Misschien wordt ze wel als broodfok hond gebruikt.... ik noem maar wat.

Mij gaat het vooral om omgangsvormen in deze. TS voelt zich imo terecht besodemieterd. Onder deze voorwaarden en met deze bedoeling is de hond niet meegegeven.

Ik schrik echt van mensen die dit normaal vinden.....

Broodfok hondje is het niet hoor…
Verder is TS gewoon welkom om te komen kijken, zoals ze ook welkom was om hier te komen kijken als het wel goed was gegaan.
En hoe weet jij onder welke voorwaarden de hond is meegegaan dan???

_San87_ schreef:
Iris1702 schreef:
Idd Poes TS kon het niet meer goed doen voor de meeste mensen hier

En om even te reageren op _San87_ wie weet nu zeker of die hond het nu echt zo goed heeft nu of de komende tijd?
Wij moeten toch ook maar af gaan op het woord van.

Ik wil nog wel eens uitgaan van het goede in de mens. NoGo heeft hier heel goede wil getoond, hond opgenomen om haar een fijn leven te gunnen, ook door te blijven posten hoe het gaat, alle kritiek daarbij voor lief nemend. Ze had ook niet meer kunnen posten en had niemand wat geweten. Misschien was dat ook maar beter geweest, dan had ze deze oliebol niet over zich heen gehad.

Als NoGo zegt dat het ernaar uit ziet dat Indra nu op haar plek zit en goed opschiet met die andere hond, wie zijn wij om dat oordeel in twijfel te trekken? Of ga je nu zeggen dat Indra, die volgens NoGo nu gelukkig is, beter dood had kunnen zijn?

@ Slimmerik, zo schrokken mensen ook toen jij doodleuk vertelde dat er bij jullie regelmatig katten verzopen werden. En dan vind je deze gang van zaken raar? :).

Het is zeker niet makkelijk en heb ook lang getwijfeld of ik idd zou blijven posten, mensen trekken zo makkelijk hun conclusie vanachter hun schermpje en staan direct klaar met hun oordeel en idd zo was ik ook toen TS schreef dat ze haar wilde laten inslapen.
Om dan nog maar te zwijgen over de pb’s…

Iris1702 schreef:
Ik wil alleen maar aantonen dat de TS alleen maar rottigheid over haar heen krijgt en NOGO de hemel in geprezen word. Dit vind ik niet kunnen.
Ik geloof ook in de goedheid van NOGO maar ze had dit gewoon beter aan kunnen pakken door de TS zelf eerst even te benaderen dan was deze hele discussie niet eens nodig geweest.

Oja volgens mij heeft Ts ook gewoon tips en adviezen gehad en hebben zij toch besloten haar in de eerste instantie in te laten slapen, gelukkig en daar ben ik haar nog steeds dankbaar voor heeft ze dit niet gedaan.
En ik word alleen maar de hemel in geprezen ik moet me verdorrie overal voor verantwoorden terwijl ik gewoon alles open en eerlijk wil houden, om dan nog maar te zwijgen van de pb’s.
Sorry hoor ik hoef van niemand veren in me reet, de hemel in geprezen worden of wat dan ook, ik weet waar ik het voor gedaan heb…de Hond, de rest zal me me reet roesten!

slimmerik schreef:
NoGo is zonder meer een dierenvriend, daar ben ik van overtuigd :j maar ze heeft dus de hond achtergelaten bij iemand die een vriend is van een stalgenootje en die ze na een wandeling de hond direct toevertrouwd heeft.

Enige wat wel vertrouwd is dat hij gezegd heeft bij dezelfde trainster door te gaan. Maar ook hij is denk ik weer vrij te doen met de hond wat hem uitkomt? Hoop ècht dat we over een paar maanden nog een leuke update krijgen hoe het de hond vergaat.

Na een wandeling engesprek van bij elkaar 3 en half uur :j
We hebben duidelijke afspraken gemaakt, de reden dat ik het wel vertrouwde is omdat hij gewoon prima met zijn staff omgaat, die hij zelf heeft opgevoed.
Je ziet in zeer korte tijd echt wel of iemand een hond kan handelen ja of nee.
Daarbij komt dat hij NIET vrij is in zijn doen en laten met de hond.

kimmie261 schreef:
wij hebben toch verder geen uitleg hierover nodig??

als caye dat wil neemt ze contact op met nogo via pb of andersom,waarom zouden wij recht hebben op meer uitleg?? :?

als ik hier een hond opvang en die gaat aan de knok met mijn eigen roedel dan gaat deze ook in de herplaatsing hoor...hoef ik toch hopenlijk geen tekst en uitleg en genade van bokt.nl voor te krijgen..
Iris82 schreef:
Persoonlijk vind ik het nu ook afgedaan. NoGo is enkel TS uitleg schuldig. Alle extra informatie die we krijgen is nobel maar geen must.

Neehoor NoGo blijft bereid alles open en bespreekbaar te houden, zolang er gewoon netjes om dingen gevraagd en met redelijk respect geschreven word ben ik echt de beroerdste niet om een reactie te blijven geven.

slimmerik schreef:
kimmie261 schreef:
wij hebben toch verder geen uitleg hierover nodig??

Oh gaat me niet over de uitleg van haar omgang naar TS toe hoor. Daar is duidelijkheid genoeg over en kan beter buiten bokt om tussen die twee. Maar ik vraag me af hoe iemand een hond die ze 2 weken heeft aan een jongen geeft die ze misschien hooguit twee uur kent. Maar dat is ze idd niet verplicht. Zou een mooie grap worden :D

NoGo is in dit topic steeds open geweest over haar belevenissen met Indra. Dus hoop ook dat ze haar motivatie kan geven waarom ze de hond daar achter gelaten heeft.

Ik hoop dat mijn vorige uitleg duidelijk genoeg was?

Caye schreef:
GO wat fijn om dit zo te lezen zonder smsje belletje of pbtje.. Zegt wel genoeg over je NoGo.
:n

Caye schreef:
Naja ik had gewoon mijn eerste gevoel moeten volgen. En indra in moeten laten slapen. Mijn vertrouwen in de mens is hier weer bevestigd. Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Vooral als ik hoor dat het niet goed ging met andere hond. Hier thuis vloog Indra deze hond aan. Dus haar karakter zal er ook mee te maken hebben gehad.
Suc 6 met haar elders

Weetje ik heb er lang over nagedacht wat ik hierop zou antwoorden, maar ik kom niet verder dan dat het je zou sieren als je hier gewoon alles neerzet en niet alleen van die sneren naar mij toe…

Zo ik hoop dat ik zo iedereen antwoord heb gegeven op zijn of haar vragen.
Mocht ik wat vergeten zijn hoor ik het wel.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 23:51

Ik kan er mee leven NoGo. Hoop dat je goede afspraken met huidige eigenaar hebt en af en toe een oogje in het zeil houdt en dat dit b.v. ècht haar laatste zeuladres is.

En bedankt voor je uitleg.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 00:07

Jahoor afspraken zijn duidelijk, overigens kwamen we er tijdens het gesprek achter dat we beide op hetzelfde tijdstip in hetzelfde stukje duin lopen, alleen zijn we elkaar nooit tegengekomen :D
Gaan nu dus ook 1 keer in de maand samen lopen, dus wat betreft het oogje in het zeil houden komt het helemaal goed.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 00:11

Wauw wat een reactie, daar heb ik wel echt respect voor. :D

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 00:32

Respect NoGo _O_

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 07:24

NOGO,

Ik had giste besloten niet meer te reageren in het topic omdat er alleen nog maar aanmames werden gedaan (ook door mij) en al onze reacties een eigen leven zijn gaan leiden.

Maar nu toch nog even n.a.v. jou reactie

Bedankt voor je eerlijke en open reactie!
Ik zie dat een hoop van mijn posten worden aangehaald die bedoelt waren als een weerwoord naar Yamcha maar niet als een directe aanval op jou.

Normaals heb respect dat je de hond in huis heb genomen en begrijp dat de situatie met je eigen hond onhoudbaar is.
Herplaatsing was de enige oplossing nu.

Over het niet berichten van de TS ben ik niet zo blij tevreden maar daar heb ik mijn mening ook over gegeven.

Groetjes Iris

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 08:23

Moderatoropmerking:
Ondertussen is er van alle kanten duidelijkheid gegeven over de situatie, maar helaas ging dat duidelijk niet zonder slag of stoot. Jammer dat bepaalde situaties een heleboel oude koeien uit de sloot doen halen en er behoorlijke persoonlijke aanvallen worden uitgedeeld.
Daarom het vriendelijke verzoek om het respectvol te houden en ontopic te blijven.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 12:31

Ook nog even namens mij, het vriendelijke verzoek om (mocht je op bovenstaande nog willen reageren) dit via pb te doen.
Zo kan ik in dit topic gewoon update's blijven geven en hoef ik dit niet naar een ieder via pb te doen ;)
leonoor bedankt voor het eraf halen van het slotje

Verder sorry is er helemaal bij ingeschoten heb ik gister even snel tijdens mijn werk een telefoontje gepleegd met de nieuwe eigenaar, ook om hem hiervan op de hoogte te brengen en wat dingen te overleggen qua contact.
Alles gaat nog steeds goed Indra is langzaam aan aan het wennen ondertussen aan zijn voer en blijkt het lekker te vinden.
Verder wordt ze 1 dezer dagen geent, en gaat het nog steeds goed tussen haar en zijn reu...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:35

dit moet je niet op internet willen. Zoveel mensen die er zich mee bemoeien en zeggen wat ze ervan vinden. Ik zeg als tip: laat het topic sluiten, de eigenaar zit niet op bokt, en nu word nog wel over zijn hond hier gesproken. Ik hoop dat het goed zal gaan met de hond, en denk dat we ervan uit kunnen gaan dat er goed voor gezorgd word. jammer dat TS het dier alsnog liever dood zag, maargoed.. we kennen haar en de hond niet dus ga er vanuit dat ze t niet zo bedoeld.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:44

Pinuts: zoveel mensen hebben zich er al mee bemoeid dat dit nu ook niet meer uitmaakt ;)
Verder is de eigenaar hiervan op de hoogte en vind hij het absoluut geen probleem als ik hier nog update's neerzet, heeft ook gewoon alles gelezen en vind het bewonderenswaardig hoeveel mensen een oordeel vellen vanachter de computer en het anderzijds leuk te lezen dat mensen wel benieuwd zijn hoe het bij hem gaat en meeleven (al dan niet met de hond ;)).

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 16:17

IK denk dat het heel moeilijk is om dit er nog uit te krijgen. Wij hebben 5 katten en een grote rottweiler.
Onze rode kater is de baas, ook over de Rottweiler. Maar buiten is het domein van de hond en alles wat haren of veren heeft wordt achtervolgd. Hier zijn al de nodige hazen en fazenten gesneuveld. Ook ploft ze bovenop de kat van de buren, die het indicent gelukkig heeft overleefd. Dat instinct zit er gewoon heel erg in. Iets wat wegrent is leuk...

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:40

Mag ik vragen als het allemaal zo goed gaat WAAROM Indra dan nu in het asiel zit??????!!!!!!

edit:nog bij eigenaar thuis,maar nieuw op de site van het asiel aangemeld..

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 08:48

Ja ik zie het ook via www.asiels.com ( als ik goed heb)

ik werd er door mensen op geattendeert.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:57

Caye,dat mag je gerust zeggen:ik ben degene die haar daarop geattendeerd heeft,niet om te stoken,verre van dat.
Ik snuffel regelmatig over de website van het asiel(afstand maakt me daarbij niet uit,voor het juiste maatje) en ik schrok me rot toen ik daarbij Indra tegenkwam,zo'n mooi dier herken ik meteen,zeker omdat ik de topics hier helemaal gevolgd heb.
Ik vind het een meer dat trieste situatie voor zo'n jong,mooi,lief dier!!
Mijn eerlijke mening:hond is zeker in goede trouwe meegegeven,maar als dier NU al op de site staat,moet daar gister al melding van gemaakt zijn,nou,dan kloppen de updates dus van geen bal.
Hoop dat hond heel goed terecht gaat komen en nu eens een blijvend huisje vindt!!!

edit:Indra staat vermeld op www.dierenasiels.com, asiel Offem in Noordwijk
Wat ik dan niet snap:bij haar gegevens staat alles onbekend???

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:04

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:05

Die wending had ik dus niet meer verwacht en vind ik ontzettend verdrietig ;(

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 09:07

Klopt het verhaal van die kennis dan wel? Of is dat verzonnen vraag ik me af? Of heeft deze kennis haar daar gestopt? aan de naam te zien link ik het met NoGo

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:17

Excuus ik was even vergeten dat je hier idd alles moet zeggen :roll:
Klopt ik heb namelijk dezelfde avond het asiel gemaild (zijn goede bekende) en de volgende dag een mail terug gekregen dat ik alle gegevens kon doorsturen, omdat zij op dit moment ook geen oplossing hadden maar wel ook bemiddelen als dat nodig is zodat ze niet naar de eerste de beste zou gaan hebben we idd besloten haar ook op die site te zetten
Indra stond er nog niet op omdat ze ineens zo snel kon naar de jongen waar ze nu zit, dus heb ze direct gemaild dat ze geplaatst is.
Helaas word de site bijgehouden door een extern iemand en is ze er pas na de 28e op gezet en nu dus nog niet afgehaald.
Overigens ben ik niet blij dat alle gegevens van het asiel erop zijn gezet want ook mijn mailadres staat in de advertentie en ik ben daarop helemaal te achterhalen.

Caye als je zelf gewoon wat had laten horen, had je gewoon de gegevens van de jongen gehad, nu laat je gewoon niets horen behalve in het topic, wil je dan niet weten waar je hond nu zit?

En voor de rest geldt, pb gerust voor mijn gegevens en kom langs, gaan we gezellig op de koffie bij de nieuwe eigenaar en kunnen jullie allemaal zien hoe goed Indra het nu heeft.
Want nee ik heb niets te verbergen...
Laatst bijgewerkt door NoGo op 01-10-11 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:26

Maar wat ik dan niet begrijp,sorry,is dat als het goede bekende van je zijn(asiel):dan is toch één telefoontje genoeg om de aanvraag te laten cancelen,want ik heb haar gister nog niet op de site zien staan?
Dus is ze er gister pas heel laat of vanmorgen opgezet?Jouw kennissen kunnen dan toch de derde persoon opdracht geven om uberhaubt geen gegevens over de hond op de site te zetten.
Verder vind ik het van het asiel verre van professioneel om jouw emailadres op de site te zetten,normaal gaat contact toch via hen,en als zij kenissen van je zijn,neem ik aan dat ze ook jouw telefoonnummer hebben voor verdere info?

edit;hoop dat het met Indra helemaal super gaat?? Anders mag ze het altijd hier proberen.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:33

Ik had voor jou post nog even wat toegvoegd.
Indra stond er wel degelijk al eerder op :j
Ja helaas de persoon (nogmaals extern) die het bijhoudt doet dit ook gewoon in de vrije tijd en helaas mijn ervaring is dat het niet zo vlot is en ook de honden die allang geplaatst worden staan er nog meestal 2 weken op, voordat er geplaatst bij komt te staan.
En nee de honden die thuis zitten worden niet VIA hun bemiddelt wel kan je vragen als je er niet uikomt of ze willen helpen.
Dus vandaar ook dat mijn eigen emailadres erbij staat.

En verder nogmaals vraag mijn adres kom langs kunnen we samen gaan kijken bij Indra kan iedereen met eigen ogen zien dat het goed met haar gaat.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:38

Dat geloof ik ook wel,nogmaals ik weet uit eigen ervaring dat de gemiddelde site niet up to date wordt gehouden,maar goed,als Indra het bij haar nieuwe baasje naar haar zin heeft,is dat alleen maar mooi.
Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om de boel op te ruien,maar ik schrok gewoon omdat ik Indra op de site zag staan,als nieuw geplaatst,vandaar mijn reactie.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:41

Weer even helemaal bij gelezen,
Nogo balen dat het helaas niet ging met 1 van jouw teven samen, niks aan te doen.....schrok even van het asiel verhaal maar dat was nog via jou gelukkig. Fijn dat ze bij je in de buurt zit en je haar eens in de maand gaat zien.
Zou het tof vinden dat je ondanks het gebeuren in dit topic ons nog op de hoogte wilt houden.