Hhilde schreef:mltex schreef:@ Hilde: ja
Oh bah.
Goh zo denk ik nou over moordenaars maar goed is ot en heeft helemaal niks te maken met TS haar situatie.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
seresta schreef:griebels daar geloof ik niets van. en trouwens ik hoef geen berichten uit de media te lezen, hier is het om de haverklap mis met een steffert in de wijk, dit ras is hier in de wijk een zeer groot probleem. lopen ook genoeg andere rassen rond maar daar hoor en zie ik nooit wat van. bovendien is dr maar een ras met een klem op de kaak.
ik heb hier zelf een half blinde hond zitten door zon geintje.
seresta schreef:ja dat is een veel gehoorde uitspraak die ik vrijwel altijd lees of hoor als dr weer eens voor de zoveelste keer een verhaal in de media staat waarin een steffert betrokken is.
hoe gaat het nu met je zus? ik zou hier dus echt kapot van zijn en pleiten voor een rose spuit voordat er nog meer slachtoffers vallen.
MamboBeach schreef:Wat zijn enkelen onder ons ontzettend sneu...
Mijn hond liet ik uit in een park, was aan het snuffelen. Een hond komt van achteren aan rennen en grijpt hem direct! Mijn hond heeft hem nooit aan zien komen, ik niet, want we kwamen net de hoek om lopen. Wlek signaal heb ik dan gemist? Hij vloog er meteen op.
Mijn hond liet ik uit in een park, was aan het snuffelen. Een hond komt van achteren aan rennen en grijpt hem direct! Mijn hond heeft hem nooit aan zien komen, ik niet, want we kwamen net de hoek om lopen. Wlek signaal heb ik dan gemist? Hij vloog er meteen op.
MamboBeach schreef:Doe even normaal joh, we weten allemaal dat ze een stafford bedoelt. Heb je een probleem of zo?

MamboBeach schreef:Nee, dat begreep ik ook niet van die eigenaar want die zei dat hij dat altijd deed. Geen waarschuwing vooraf, direct er bovenop. Fijn dan... Mijn hond bijna naar de klote...
Hhilde schreef:MamboBeach schreef:Wat zijn enkelen onder ons ontzettend sneu...
Een signaal kan ook van ver af al worden gegeven. In deze situatie konden jij en jouw hond haast onmogelijk signalen hebben opgevangen.

my_precious schreef:voor de mensen die het willen weten kijk eens naar de lijst!
Wolven, honden en familie
De bijtkracht van een volwassen Labrador bedraagt tot 143 kg.
Een volwassen husky van 4 jaar heeft een bijtkracht van ongeveer 700 kg.
De bijtkracht van een volwassen Herdershond bedraagt 130Kg/cm².
Een volwassen mastino (hond) heeft een bijtkracht van ongeveer 1000 kg /cm².
Ook een Rhodesian Ridgeback haalt een bijtkracht van 1000 kilo.
De bijtkracht van een volwassen Rottweiler 164 kg.
De wilde wolf heeft een bijkracht tussen de 250Kg/cm² en de 345Kg/cm² voor een wolf van 60 Kg.
Een bouvier haalt tot 150Kg/cm².
Een Mechelse herder haalt een bijtkracht van 390 kg/cm2.
Hhilde schreef:mltex schreef:Een hond moet de andere hond ook de gelegenheid geven om zich over te geven, dat zijn mentaal gezonde honden even heel kort door de bocht. De andere zijn psychopaten
![]()
![]()
Psychopaten. Hoe kom je d'r op.
Famke160301 schreef:@ MamboBeach Miss wiebelde hij met zijn linkerachterteentje..
Dat had ik niet opgemerkt!